Monday, November 16, 2009

Utolsó Vacsora

Belementünk a Dumaszínházas srácokkal egy fotósorozatba, amit egy orosz, de Magyarországon élő fotóművész, Merjás Georgij, készített. Az ötlete az volt, hogy egy sorozatot készít az Utolsó Vacsora című Leonardo festménytől ihletve. A sorozat öt fotóból áll és találóan a Godot Dumaszínház előtt készült. Mindegyik képen ugyanaz a 13 ember van, de mindig más ruhában. Voltunk vándorszínészek, orvosok, üzletemberek, póker játékosok és kéményseprők. Minden képre megfelelő díszlet került az asztalra és mi is alaposan átöltöztünk, több esetben át is frizuráztak minket. Voltak ott sminkesek, ruhások, fodrászok és egy alak, aki csak a napszemüvegeket hozta. Egy szóval jó szórakozás volt, annak ellenére, hogy ráment egy vasárnap.

Az első képet meg is kaptam, nagyon jó lett, de mint később kiderült véletlenül küldték tovább és a bemutató előtt nem szabad publikáljam. Ez pedig november 26.án lesz, a Godot Dumaszínházban és ha átküldik a többi képet akkor utána majd én is kiteszem ide őket. Addig is itt van egy kis promó, amit pár órája nyomtunk le Dombival és Mogáccsal a Reggeliben. Természetesen Georgij is ott volt :)


23 comments:

Kazsa said...

A reggelibe?Mindjárt megnézem.A képeket majd ha publikálják :)
Remélem vicces lesz... :D

Kazsa said...

Nah meg is néztem,itt van akit így érdekel: Link
És ott lesz 5 kis pöty,vagy kör vagy mi,abból a 3.-kat kell kiválasztani,és rögtön ott megy a riport(még várni e kell).És Plusként többször bevetítették a pókeres képet :)

Kazsa said...

...Úgy látom,hogy így a főoldalon kényelmesebb lett...Legközelebb megvárom míg megkérnek ,hogy linkeljek..."-.-

Felméri Péter said...

Nagyon aktív vagy Kazsa :)

T.Reni said...

:D És még nekem mondják, hogy furcsa fotós ötleteim vannak :P
Más: Péter többen álltunk a simogatóban, csak elmentek, mert nehezen jöttetek ki. Azelőtt a többi humorista előadás után rögtön kijött (szabadtéren be se mennek). Csak én voltam ilyen kitartó, hogy azért is megkereslek titeket. Kétségbe estem, hogy kettővel kevesebb autogram lesz a gyűjteményemben, hogy nem találkozunk és elfelejtettem közölni, hogy ki vagyok :D

Felméri Péter said...

Sajnálom, hogy ilyen lassuak voltunk. Nem is gondoltam, hogy olyan hosszan vakaróztunk.

Kazsa said...

Péter kösz.Bármikor aktív vagyok ha kell,még ha 5 40-kor kelni is.Lefekvésnél annál inkább...

T.Reni.:Bocs,lehet valahogy én értettem félre,de megütötte a szemem.Ne vedd tapintatlansága.Mit simogattattok?

T.Reni said...

Pétert és Csenki Attilát XD
(humoristasimogató)

Kazsa said...

Akkor talált süllyedt :)

Kazsa said...

Hmmm...erről a vacsora szóról eszembe jutott,hogy humoristákat a vacsoracsatába mért nem hívnak meg?El tudom képzeli Kiss Ádámot,hogy welcome rántott lesz,Beliczai Balázs úgy tesz mint ha nem lenne otthon,Aranyos Péter rendel egy pizzát,Kőhalmi Zoltán és Felméri Péter éjszaka beugranak egy kínaiba,-mit sem törődve a többi versenyzővel-a Péter autójával,és a román meghackolt GPS-el.Közben találkoznak TSz-el és őt is meghívják,a végén persze ott hadják és a számlát ő fizeti ki.

Ezt beküldöm az RTL klubnak,és díjazni fogják az ötletemet,valószínűleg.

Am már megy a román GPS-ed Péter?Ha nem küldök egy linket ahonnan letölthetsz egyet,egy liter sörrel együtt(most így nem küldök linket csak ha kéred...)

Felméri Péter said...

Köszönöm Kazsa, de nincs feltört román GPS-em, az csak poén volt :)

Kazsa said...

Akkor jó...
Azé' majd ha kell szóljál :)

BabetteWhite said...

Jó rég nem írtam, bár úgyse emlékszel rám... Szentendrére még mindig nem tervezel leruccanni? Egy kv-ra se? x) Különben engem már nyáron is megvígasztalt Kőhalmi sztorija, mert jó hallani, hogy a férfinép sem mind született sofőr. Én egyszer próbáltam meg vezetni, de kiderült, hogy rükvercben jobb vagyok, mint előrefele. xD Na mindegy, ez csak így kikívánkozott... Egyébként nagyon kíváncsi leszek erre a fotósorozatra... Ki játszotta Krisztust? o.O

Felméri Péter said...

Helló Babett, amiket Kőhalmi mondott mind tagadom. Nehogy már a nyakamra jöjjön a polic :)

Szentendrén még nem jártam eddig, nem is tudom ha van ott Dumaszínház, de ha lesz, akkor bizti eljutok oda is :)

Krisztust Litkai Gergely alakítja, aki a mi Dumaszínházas boss-unk, szóval nem véletlenűl lett övé a szerep. És a képek nagyon jók lettek :D

Kazsa said...

Szerintem vissza kéne vágni Kőhalminak valami ütős pohénnal :)

Dugo said...

Sziasztok
Kazsa Csak Gratulálni tudok a Vacsoracsatás Ötletnek:) én is megnézném szivesen :)Péter neked Gratula az eddigi Poénokhoz:) de lenne egy Kérdésem a national geographic-os Történet menni fog majd a Clubban is?:) mert én azon sirtam a nevetéstől:) jah és a extrém lenem ugrók:) az video elég komoly:)remélem lesz több is:) Üdv Dugo

Felméri Péter said...

Kazsa, majd figyeld a klubbot egy hét mulva is :)

Dugó, igen, egy hét mulva újra hallhatod azt a történetet, de a National Geograficot megkerültem, hogy nehogy megint szétsípoljanak.

Kazsa said...

Péter:Már rég arra készülök :D

Dugo said...

Wow:) de jó hallhatom megint :D csak télleg ne legyen szétsipolva:) mert Dacias történek eleje olyan volt mint az EKG:D a SZomszédnénik meg télleg nagyon jók:) nekem nagyon tetszettek:) a rádióban mikor hallotam őket már akkor is nálam nyerők voltak:)

BabetteWhite said...

Nos én úgy tudom, hogy Dumaszínház nincs, de alkalmilag szoktak itt előfordulni kollégáid. Csak sose jutok el, mert állandóan a nyüves iskolában istápolom a jövő nemzedékét... Szóval marad a tévé...de legalább van értelme, hogy ott porosodik a polcon, máskor úgyse kapcsolom be. Szóval mikor is leszel legközelebb? Jövő7en?

T.Reni said...

Péter nem tudod meddig lehet ezt a kiállítást megtekinteni? Nem találtam a dészínház oldalán erről semmit. ( Amúgy a kártyázós változat a hátterem már egy ideje :D)

Felméri Péter said...

Babett, azt hiszem picit megkéstem a válasszal :P Most már szerintem egyfolytában vagyok a Cool-on, mert ott orrba szájba pörög a Klub. Amúgy te tanár vagy? Mit tanítasz?

Reni, nem tudom meddig vannak kint a képek, de a tegnap voltam a Godotban és akkor még ott voltak.

T.Reni said...

:) Mondjuk pár hétig biztos kint lesz még. Csak mert jó lenne megnézni, de nem hiszem, hogy kint lesz ha legközelebb megyek. :S