Tuesday, November 10, 2009

Showder Klub vid

Itt van a tegnapi Showder Klubbos fellépésem, köszönet hawytube-nak az uploadért :) Ami hozzászolásom lenne, az annyi, hogy alig vágták meg. Az első részével nagyon meg vagyok elégedve, a vágás is jó volt, szép kerek lett. A második részt viszont, amikor a Dacia-ról beszélek, nagyon szétbarmolták azzal hogy kisípolták a Dacia szót. Viszont a "kurva drága", a köcsög illetve kétszer a vazzeg benne maradhatott. És hát a balfasz szó is érthető a sípolástól meg a Szentkirályi is. A Daciat pedig úgy megkúrták, hogy teljesen érthetetlen. A baj az, hogy nem is fordult meg a fejemben, hogy a Daciaval gond lehet... Szóval ettől az egész sztory érthetetlen lett, sőt idegesítő is a hangos sípszó miatt. Csesszék meg. DACIA, DACIA, DACIA, DACIA, DACIA, DACIA, DACIA, DACIA, DACIA, DACIA, DACIA, DACIA, DACIA, DACIA! Ettől függetlenül jó szórakozást :)



Illetve itt van még az Extrém Magas Lenemugrók videó is, amiről említést teszek az előadáson:


27 comments:

Anonymous said...

Szia Péter! Én ott voltam a felvételen, élőben nagyon ütött. Te vagy a kedvencem, szóval örültem. Bírom, hogy olyan vontatott és lassú vagy, azt kell hinnem, nem csak megjátszod :P Nagyon állat!

Kazsa said...

Hali!
Megnéztem végül,mert bealudtam este,de nagyon király volt,kiröhögtem a 3hónaposan kivett mandulámat is,úgyhogy...Ez a sok sípolás,fárasztó,legalább csinálnák rendesen...vagy inkább sehogy.
Am tényleg jó ez a lassított beszéd,valamikor nem a konkrét viccen lehet röhögni,hanem ahogy mondod :)
Amikor megpróbálkoztam én is vele,akkor rám mondták,hogy paraszt vagyok,úgyhogy ebből látszik,hogy eredeti,hamisíthatatlan humorral rendelkezel.
Az extrém le nem ugró film is super volt,esetleg -Ha kérdezhetem- ilyen van még fent,vagy majd készül(esetleg a kocsi eloltásról?:D)?
Nah,joe én is írtam egy kicsi szöveget:) Csak így tovább!

Retek said...

Életed alakítása volt. Fergeteges. A daciát meg lehetett érteni sípszóval együtt is.

Dia said...

Szia Péter!nagyon jó voltál hétfőn!!!én láttam már az "extrém magas lenemugrókat" korábban is, és most nagyon örültem hogy a Showder Klubban is hallottam róla!Az ufós poénokat pedig imádom!Csak így tovább!

Kaméleon said...
This comment has been removed by the author.
Kaméleon said...

Majdnem összesípoltam magam a röhögéstől :D Ja várj... a szart nem sípolják ki :D

Szóval nagyon kemény volt. Főleg az a rész, hogy hogyan találtak vizet =)) Állati.

T.Reni said...

Látszik, hogy nem ismeritek Hajdú Balázst, ha Péter lassú, akkor ő mi? XD

Felméri Péter said...

Köszönöm a gratulációkat, örvendek, hogy tetszett nektek :)

Három hét múlva újra leszek a Klubban :D

Kazsa said...

Király(Y)
Kár ,hogy olyan soká lesz...De személy szerint várok :D

Bozó said...

Extrém-Magas-Lenemugrók.
"Én a másik padon kezdtem, mert ez már foglalt volt..." - Ez kész! :o))))) Annyira idióták vagytok! Persze jó értelemben! :o)

Amúgy én is megpróbálkoztam nem leugrani sehonnan, de én már az egészen alacsony helyekről is leugrottam, úgyhogy minden elismerésem a EML sportszakosztályé! Holnap azért keresek én is egy padot... Hátha mégis felvesztek. :o)

Miheim said...

Szivem!
Cseppet sem volt érthetetlen a sztory, mindenki rájött, hogy miről van szó. Igaz tényleg idegesítő a sok sípolás, de Te sóderes vagy nem reklám arc :) (egyelőre)
Gyakorlatilag semmi újat nem hallottam, mégis nagyot nevettem :D
a feldőlt pohár volt a mogyorószem a tortán!
Némi szóismétléstől eltekintve tökéletes volt.
Jah és még annyit, hogy Rekop jó humorista lenne, ha nem utánozna másokat. Kapásból lopott tőled, már a legelején látszik, Aranyositól, Kiss Ádámtól.. és ki tudja még mit nem vettem észre...
:*

Darkplant said...

Dacia, Dacia... nekünk is volt 14 éve. Piros. A rádióból (Kabaréklub) nem sípolták ki. Fura. Vágjuk annak a hangját eme felvétel alá. ;-) Már csak azért is, mert az az előadás valahogy picit lendületesebb volt.

Ennek ellenére nagyon jó volt újra látni Téged.

ui.: nem köszöntem, mert láthatatlan ninja vagyok. :)

andi said...

:D megint lemaradtam rolla. de lon am Yooutube! yeeeey!
nahat! en inkabb nem nyilatkozom, mert amugy is tudod milyen velemenyel vagyok az egeszrol. ;)
pluszban ahoz amiket mar mondtam/irtam ide: orulok hogy van blogom, hogy anno olvastad es hogy anno kolozsvaron hajtogattam neked szulinapi ajandekot. (lehet dacia gyarban kene dolgoznom :P) meg megvan valahol a pingvin :)

hajra Peter!

Felméri Péter said...

Örvendek, hogy van a youtube, így az is megnzéhette, aki a tévében lemaradt róla :) Még egyszer köszönöm a gratulációkat :D

Kazsa said...

Am aki meg szeretné hallgatni a produkciót sípolás nélkül annak ajánlom ezt a youtubes linket ha szabad,rádió kabaré.Nem is olyan régi,tökéletes,sípolatlan állapotban: Link

És egy kép a kartonpapírból(vagy még abból sem) hajtogatott Daciaról: Link

T.Reni said...

Na Péter, jó volt Miskolcon? :D
Elfelejtettem mondani, h én az a Reni vagyok, aki ide is irkál.

Kazsa said...

Nah...így tettem be képet de nem jó...Vagy igen?:)

Felméri Péter said...

Szia Reni, megfordult a fejemben, h te lehetsz az, de aztán elvetettem, mert nem szóltál :)

Jó a kép Kazsa :)

Kazsa said...

Hmm...tragikus a hír...a FésszBukkon(avagy Facebook) nem szeretik Felméri Pétert...158 szavazatból,kemény 15-nek tetszettél a legjoebban...én vagyok a 15. ... Ez 9% ... Bödőcs Tibor volt mindenkinek szimpatikus azt hiszem...77 szavazat...49% ...

Am kösz,a képen gyönyörű köntös köpeny van rajtam :)

wastengely said...

Pedig én mindig terjesztem Pétert a facebook-on, utólagos engedélyével persze, a barátaim kajolják!

Kazsa said...

Ez dicséretes...

wastengely said...

Kazsa, egyébként hol lehet szavazni? Hadd legyek én a 16.!

Kazsa said...

Wastengely: Elvileg itt van,de szerencsére már csak a 18.-lehetsz: http://apps.facebook.com/opinionpolls/index.php?pid=1257933403
Remélem többen is leszünk :)


Am megnyílt a "humorblogom",akit érdekel az nézzen be (neved Péter reklámozásnak,ha kérhetem...-

VODKA said...

Milyen szépeket mondott rólad a Zóli :D

dio said...

ok ezt ideakartam:)
http://www.koreus.com/video/out-of-time.html
bocika;)

Cs said...

Sok a vulgaris szo, szerintem anelkul jobb es fogyaszthatobb lenne. Nandikat parafeazalva a szar mjndig szar marad es semmi mas. Amugy gratula

Norm said...

lehet csatlakozni az extrém-le-nem-urgrókhoz???
Viccen kívül, ez most tényleg egy létező sportformáció?