Thursday, October 29, 2009

Filozófia

Már jó pár napja vagyok itthon. Jó itthon :) Megvannak ezek a standard jó dolgok, hogy találkozik az ember a családdal, a haverokkal, stb., de ezeket leszámítva is jó itthon lenni. Nem tudom megmondani, hogy miért, de szeretem a szobámat. Kíváncsi vagyok, hogy lesz-e még egy olyan szoba az életemben, amit ennyire fogok szeretni. Eddig soha nem gondolkodtam ezen, de most valahogy megfordult a fejemben.

Másik dolog ami foglalkoztat mostanában az a bürokrácia. A héten több helyre is el kellett mennem hivatalos okiratokat kikérni, beadni de ami a legjobban kiakasztott az az volt, hogy a mesteri diploma kiadásához, a mellett, hogy több mint egy évet kellett várnom, szükséges a születési bizonyítványom is a személyi mellett. Hogy ez minek a francnak kell???

Ugyanakkor érzem, hogy szorul a hurok, közeleg a Showder Klub felvétel, azaz November 3.-a. Még mindig nincs teljesen tisztázva a fejemben, hogy mit mondok el és mit nem, de jó lenne már pontosítani ezt is. Valószínűleg az űrkutatásról filozofálok egy keveset, ha már KAP megemlítette az évadnyitóban és a dacia-ánkról. Ki-ki térve egyebekre, ahogy a hangulat hozza :)

Addig is ajánlom mindenki figyelmébe a most hétfői Klubbot, amiben műsort vezet Hadházi, illetve fellép Kiss Ádi, Csenki Attila és Mogács Dániel. Az előbbieket valószínűleg mindenbki ismeri már, hisz a S.K. alapemberei, ezért én az utóbbi srácra felhívnám a figyelmet. Lehet, hogy van olyan aki emlékszik még rá az első szezonból. Ő volt az aki Uri Gellert paródiázta illetve ET-ről beszélt. Aztán lelépett a Comedy Central-ra, ott a Susogós Mackók Brandonja és egyik írója is lett. Most viszont egy pár srác átjön a Showder Klubba a Comedy Central Bemutatja című sztendap műsorból (amúgy ez a műsor párhuzamosan fut a Showder Klubbal a magyar Comedy Centralon, ajánlom az érdeklődők figyelmébe, hisz ott is van pár jó előadó). Szóval közülük jön át pár srác, akik, senkit ne tévesszen meg a promós szöveg, nem új arcok, sokan akkor kezdték a sztendapot, amikor én. Szóval közülük való Mogács is (és még pár arc, akiket én nagyon kedvelek, de róluk majd máskor), aki azt mondta, hogy fergetegesen sikerült a visszatérése a felvételen. Nagyon kíváncsi vagyok az eredményre, habár ma beszéltünk és azt mondta, hogy nem úgy vágták meg, ahogy ő azt szerette volna, de hát a vágással nekem is sokszor meggyűlt a bajom. Hát majd meglátjuk az eredményt :)

7 comments:

V said...

Mogács nagyon jóóó :)

Márton said...

Mogács szerintem is király, és a Susogós Mackók nagyon jók! Ajánlom mindenkinek youtube-on nézegetni!
A bürökrácia meg nagyon idegesítő, következő félévben kell átesnem a diplomaszerzés procedúráján de már előre utálom.

VODKA said...

A "Kiss Ádi"-t gyorsan javítsd át "Kiss Ádám"-ra, egyik fellépésén mondta, hogy akí így hívta már nem él, mivel helybe' kettéfejelte.

hárich dia said...

Pedig megnéztük volna azokat a videókat is :( Biztos összeszeded magad nov. 3-ra, szépen leírod meg minden? Azt megmondod, hogy milyen zenéket szeretsz? Amúgy voltunk ma biciklizni, este meg megyünk koncertre, úgyhogy vunk levegőn is, bár jó hideg van :)D§D

Márton said...

VODKA: akkor lehet nem véletlen írta így :)

Felméri Péter said...

Vodka, nem félek Áditól :) De ha azt mondja, h javítsam, akkor javítani fogom :)

Dia, nem írok le mindent, csak a szerkezetet, egy vázat, hogy tudjam, h mi az amit ne hagyjak ki. De az már nagyjából megvan :)

T.Reni said...

Szombaton hallottam a rádióban Janklovics Pétert, na ő se semmi :D
Pataki Balázst is nagyon szeretem, meg Litkait :) Ő a legeslegkedvencebb.

Rád meg Cs. Attilára megvan a jegyünk :D