Tuesday, May 26, 2009

Comedica est

A napokban voltam a Comedica kolozsvári román sztendaposok előadásán a Republica moziban. Na jó, nem is annyira a napokban, csak eddig nem volt időm írni róla. Szóval ők ketten vannak, Nicu és Iancu. Nicu a szemüveges, ha valaki látta volna a reklámplakátokat, Iancu pedig a nemszemüveges. De a különbségek nem állnak meg itt. Nicu poénos, Iancu nem. Nicu előadásában van fantázia, tetszik ahogy kombinálja a dolgokat, észreveszi a hasonlóságokat és azok alapján amit lát a világban összerak egy jó kis műsort. Iancuból viszont teljességgel hiányoltam ezt, ő csak elmond dolgokat, sehol egy frappáns hasonlat, észrevétel vagy mondanivaló. Az egész műsor két órát tartott, és így nagyon híg lett. Ha Iancut kihagyták volna, és Nicu műsorát megvágják, akkor egy nagyon jó 30-40 percet lehetett volna kihozni. Amúgy jó, hogy felénk is kezd beindulni a sztendap, elég sok ember jött el a műsorra, voltak talán 5-600-an is. Kár, hogy én nem beszélem sztendap szinten a románt, pedig érdekes lenne kipróbálni ezt is :)

Amúgy a napokban Robi elkészítette az iwiw-es rajongói klubbomat, már sokan vannak benne, olyanok is, akiket nem ismerek, ami jó jel :) Köszi Robi. Ugyanakkor Móni összehozott egy oldalt nekem a poznanici nevű szerb iwiw-en, ahol már 69 ismerősöm van :P Igen, ide tartozik, hogy ezt az oldalt magyarul is meg lehet tekinteni (az oldal alján lehet nyelvet váltani). Köszi Móni :)

39 comments:

Kaméleon said...

Nagyon szívesen :) és találd ki, hogy kicsoda a legújabb poznanici ismerősöd? :D ;)

Felméri Péter said...

te :p

T.Reni said...

Szia, hoparduc is én voltam, csak megszokásból írtam úgy alá. Hát Miskolcon sajnos nincs Dumaszínház, eggyel több ok, hogy miért utálom ezt a várost...
A Szinvaparkban szokott lenni 2-3 havonta stand up, meg majd júliusban meg aug. lesz Miskolc-Tapolcán utána hónapokig megint semmi. :(
A magyar iwiwen miskolci ismerősöd is van ám :) (de már hónapok óta:P)

VODKA said...

Heh! Felméri Péter a Poznanici-n! Előbb is szólhattál volna :D (Tudod... I'm from Serbia :D)

Felméri Péter said...

Szia Reni, láttam, hogy van miskolci ismerősöm is :P

Vodka, a poznanici-n csak pár napja vagyok fent, szóval most szóltam :P

Eszter said...

Ma lesz az első kresztanfolyamom:) Remélem egyszer úgy fog menni a vezetés, mint ahogyan Debrecenben Kőhalmi elmondta rólad!:)

Felméri Péter said...

Héj, abból egy szó se igaz!!!! Kőhalminak elszabadult a fantáziája.

Eszter said...

oké, én Neked hiszek....:p

T.Reni said...

Bejelölgettem akikkel valóban találkoztam, aztán nem tudtam leállni vele... Olyan ez, mint az alkohol meg a drog meg a cigaretta stb. :S

VODKA said...
This comment has been removed by the author.
Vali said...

Péter,ugye nem felejtetted el? =)

T.Reni said...

Fúúú, ha nyerek a lottón Miskolcnak is lesz olyan, de olyan Dumaszínháza...

Vali said...

oké,nem felejtetted el :P
Felraktam a képet,hát érdekes lett :D Majd nézdd meg.
És aranyos vagy,h feketében jöttél :)

Felméri Péter said...

Reni, sok sikert a lottóhoz, szorítok neked :P

Vali, megnéztem a fotót az iwiw-en, szerintem egész jó lett :)

Eszter said...

Kedves Péter! Tegnap este Veled álmodtam.....:P

Kamilla said...

és szerinted ez mennyire érdekli? :P

Eszter said...

Kamilla! Legközelebb azt kommenteld amit neked írok!

lackes said...

ühej, nagyon keckós kezd lenni itt a hanguat :)

Kaméleon said...
This comment has been removed by the author.
Kaméleon said...

Hey, Peet! Remember: groupies do everything for you!

VODKA said...

Az egész semmi! Én azt álmodtam, hogy Eszter veled álmodott! :)

Vali said...

Péter,szédszednek a csajok :P

Eszter said...

Köszi vodka, de mint láthattuk a hozzászólást, nem kiváncsi az álmainkra mindenki....:):D

Vali said...

* t

kamilla said...

ne reménykedj eszter,nincs esélyed :)

Eszter said...

Miből gondolod hogy érdekel a véleményed?:D

Lorinczi Zoltan said...

Lanyok, lanyok, ne legyunk rosszak egymassal!
Szerintem probaljuk meg maskepp elonteni, h a kie legyen Peter :)
Mindannyian tudjuk, h Peter nagyon szereti az irodalmat, foleg a verseket, tehat az otlet a kovetkezo: mindketten irtok egy-egy verset, es amelyikotok verse jobban meghatja Petert, az lesz a nyertes! Akinek erosebbek az ezelmei iranta, az ugyis szebb verset fog irni.

Tehat, hajra! Tessek a verseket ide a kommentekhez leirni!

Eszter said...

:):) buktam:) egyébként meg szó nem vt róla, hogy én akarok valamit is...:P

kamilla said...

még jó :P

Felméri Péter said...

Ez érdekes volt :P

Nikolett (a nyest) said...

ÁÁÁÁÁ, tied a testem Péter!.. Vedd el!

Lorinczi Zoltan said...

"Ez erdekes volt."

Ennyi. Mit is lehetne ures szavakra regalni??
Kamilla! Latod, h amikor kihivasrol van szo, Eszter egybol meghatral. Meg vagyok gyozodve, h te tobbre vagy kepes.
Arrol is meg vagyok gyozodve, h az a bizonyos vers mar felig kesz is van, ha nem is papiron, akkor a szivedben.

Tehat, nyisd meg a YouTube-ot, nezd meg a Peter utolso fellepeset meg egyszer, es ird ird le a verset!
Kepzeld el, milyen irigy lesz majd rad a tobbi lany! Foleg Eszter! :)

Tehat: YouTube -> papir -> vers. Most!

VODKA said...

Ha csak simán papírral nem megy, használj ceruzát is! ;)

Eszter said...

Vodka ez jó volt!;)

Felméri Péter said...

Lő, Vodka, marhák vagytok :))))

Nikolett (a nyest), köszönöm a testedet, elveszem.

T.Reni said...

Fiúk, lányok, egyebek, ez jó volt XD

VODKA said...

Kösz a megtisztelő szavakat :D

T.Reni said...

Péter, lassan már szeretnéd így látni Nikolettet mi?
http://vicceskepek.hu/kep_megjelenit.php?kep=vicces_funny_003669.JPG&id=3803&rend=&lang=magyar

Anonymous said...

Péter,
idefigyelj te retek, írjál már valami újat ebbe a semmi blogodba, mióta nem írtál, mi? Szégyentelen egy pokróc vagy, az! Ha nem írsz holnapig, hazajössz, szétszedem az arcod, te vider!

TSz