Monday, May 18, 2009

Showder Klub ma este live

A legutóbbi Showder Klub forgatáson egy kék kapucnis felsőt kaptam, amit hát soha fel nem vettem volna, ha nem győznek meg róla, hogy az mennyire cool meg jó. Mindenki, akit kérdeztem, azt mondta, hogy milyen jó, de szerintem ezek összebeszéltek. Én is határozottabb kéne legyek, mind Kőhalmi meg Bödőcs. Na mind1. Kíváncsi vagyok hogy mutat majd a képernyőn.

De a fellépés szerintem jóra sikeredett, én jól éreztem magam, a közönség nevetett, szóval összességében bizakodó vagyok az egésszel kapcsolatban.

Showder Klub. Ma este 22:05 [Hu Time], 23:05 [Ro Time]. KAP. Aranyosi. Csenki. Felméri. Enjoy.

26 comments:

Kaméleon said...

Későn kezdődik futăl sztálin! :D Megint utolsóként lépsz fel? Nem baj! Szemem rajtad! ;)

Felméri Péter said...

Japp, megint én zárom a napot ;)

cs said...

laza. fennt van a fotód a port.hu-n is

Zsupos Tamás said...

Pesten egy szinttel előrébb járnak az öltözködésbe, nemhiába öltözik mindenki melegnek meg emósnak :D
Tisztelet a kivételnek... :)

Kitti said...

Szerintem nagyon jól állt a kék felső. Épp most lett vége a műsornak.

MáRtoN said...

Szerintem nagyon király volt! Én szétröhögtem magam! Főleg a malacok által kitervelt influenzán :D

edesbit said...

Jól nyomtad a ma esti SK-ban is Péter! Csak így tovább! :)

u.i.: ja és jó volt a kék pulcsi;)

Andika said...

nekem is tetszett a kék pulcsi, és ismét jó voltál:))

VODKA said...

Profi voltál, mint mindig :)

Kati said...

Gratulálunk a tegnapi teljesítményedhez! :) Nagyon jó volt!
...és a kék felsőd is tetszett. :)

Adrienn said...

Szia Péter!

Nagyon jó voltál tegnap, hangosan nevettünk mindannyian, aminek valószínűleg a panelszomszédok nem örültek annyira, de az már az ő bajuk :D

Szerintem is jó volt a pulcsi, mondjuk most így hirtelen nem emlékszem, hogy hogy nézett ki, de ha olyan nagyon rossz lett volna, arra emlékeznék.

Jajj, de jót nevettem... köszönjük!

További szép hetet mindenkinek,
Adrienn

Felméri Péter said...

:) Köszönöm a gratulációkat, hamarosan megszerzem a felvételt és felteszem a blogba is. Mint múltkor, most se tudom mi maradt bent és mit vágtak ki, úgyhogy ha megnéztem kritizálom is magam :P

B. Orsi said...

Szia Peti!

Szerintem megint nagyon jó voltál, Rajtad nevettem a legtöbbet tegnap. :)

(De azt el kell mondjam hogy a Magdis részt nem díjaztam:P - de ezt ne vedd kritikának:))

Zsók said...

Büszke vagyok rád Péter :)

kk said...

amugy erdekes, eddig nem igazan szerettem amit muveltel szinpadon, de egyre jobban nyomod. helyes :) gratula

Melinda said...

Nah ez ismét fasza volt és ismét idióta de így a legjobb:)

VODKA said...

Előbb a Nyest-es rész nem értettem (bevállalom, nem tudtam mi az a nyest :D). Aztán beírtam gugli imidzs szörcs-be, és így már világos :D Ezzel együtt mégjobb! (125% teljesítés! :D)

VODKA said...

Jaj még valami! Felraktam a fellépésed a jutyúbra!
Ide

Kaméleon said...

Elaludtam olyan unalmas volt a második előadás :D Felébredtem 3 körül és szídkozódtam :D

Aztán az előbb láttalak tube-on. KIRÁÁÁLY VAAAGY! Tök le vagyok izzadva annyit röhögtem. Kick their ass, boiii :D
_______________________

Te ezt tudod, de rajongóid még nem, úgyhogy rajnongóidhoz szólok!

Létrejött a Felméri Péter rajongói iwiw klub, itt

http://iwiw.hu/pages/community/comdata.jsp?cID=2351328

Csatlakozz! :D

Felméri Péter said...

Köszönöm még egyszer a gratulációkat :), és köszi Vodka az upladért, lehet, hogy azt beteszem majd ide a blogba, csak az a baj a youtube videókkal, hogy azokat viszonylag hamar letörölteti az RTL Klub...

És kösz Robi :D ;)

Anonymous said...

hát,nem vagy rossz,de egyaltalán nem a legjobb mégis elszálltál magadtól talán ezt nem kéne,látszik hogy mennyire beképzelt vagy és fent hordod az orrod,na pá

Lorinczi Zoltan said...
This comment has been removed by the author.
Eszter said...

Kedves Anonymus! Péter egyáltalán nincs elszálva magától, találkoztam vele egy fellépése után, és meglepően szerény! Szerintem nagyon jó volt az előadása is! Nem hordja fent az orrát, csak te nem ismered...!

Unknown said...

Most így akartam írni, hogy "szerbusz, druszám, annyira nagyon jó a blogod, hogy elolvastam egy ültő helyemben az egészet", de sajnos túl hosszú, úgyhogy mégse olvastam el az egészet, viszont ettől függetlenül is nagyon jó meg vicces, meg jó fej is vagy, meg minden.

Meg azért egész sokat elolvastam ám belőle.

Felméri Péter said...

Köszi Eszter :) Én se értem ezt a beképzelt vonalat, de ki tudja...

Petya, örvendek, hogy bejött neked a blogom, szerintem egy kis aranybánya, csak hát kevés embernek van ideje beleolvasni. Lehet, hogy kéne egy top-ot összeállítsak a szerintem legjobb bejegyzésekről és azt kitegyem valahova. Közöttük lenne pl. egy verekedés+fotók az egyik comedy centralos kollégával :P

Anonymous said...

szerintem (is) te voltal a(z egyik) legjobb! nekem nagyon tetszett a stilusod. csak igy tovabb;) David