Friday, June 12, 2009

Háború és béke minus béke és minusz és

Szóval az van, hogy ősellenségem, TSz (született Tóth Szabolcs, anyukája szerint Szabika) már megint meglelte féltve örzött blogom titkos helyét, és elkezdte ócsárolni, ahogy mindig is szokta. Mert ő már csak ilyen. Nincs mit csináljon a saját szánalmas blogjában és akkor átjár másokhoz szemétkedni.

Egyszer már megpróbáltuk ezt lerendezni civilizáltan, de most úgy néz ki, hogy nem nyughat és újra bedurvult. Hát kedves TSz, itt van csak egy kis emlékeztetőnek, hogy mi volt a multkor. Emlékszel már? Amúgy tessék, itt egy bejegyzés. Boldog vagy már?


A tegnap összefutottam Téesszel és ez lett a találkozás eredménye. Na de hogy is jutottunk el ide?

A minap épp Téesz barátnőj Gadát főztem az egyik bárban.













[képmegmunkálás: felméripéter és Téesz][szöveg: felméripéter]

9 comments:

Timy said...

jujjjj de lököttek vagytok :)))))) Hát jól indult a napom, ezek a képek.... ááááúúúúúú :) Nagyon ott vannak :))))))

TSz said...

Amíg a Föld kerek,
addig ütlek...kerek.

Felméri Péter said...

Háháhá, mekkora egy bénaság ez a vers, mert csak két soros, ami nagyon nagy bénaság. Ha valódi verseket akarsz, irodalmi verseket, akkor tanulj a mestertől, aki én vagyok.

versek

Kaméleon said...

LOL

Melinda said...

Nem mondom szép kis háború.....De őszintén ez most komoly vagy csak hülyítitek a jónépet??

Lorinczi Zoltan said...

Nekem bejon a ketsoros vers, mert jol rimel.
Kulonben segithetnel magadon: olvasd el meg egyszer es akkor 4-soros lesz!

;)

andi said...

:)) ez k*va jo! de hogy en mennyire irigyellek hogy nincs ennel jobb dolgotok! pihentagyuak! inkabb adnatok nekem is par idot.. csak ami nektek felesleges. mert en minuszban vagyok! legyszi legyszi legyszi! ja es az angyalokat is hianyolom.. regi szepidok...

besucher said...

Az erőszak nem megoldás, tudhatnátok...

Ramy said...

Én bírom a sztorit, nekem tetszett. :P