Friday, May 22, 2009

Nikolett, a nyest

Ha valaki nem tudja, hogy ki az a Nikolett, akiről beszélek, akkor az nézzen bele az alábbi videók valamelyikébe és megérti. Szóval az van, hogy a legutóbbi Showder Klub óta nagyon sokan bejelöltek iwiw-en, többen mint az eddigi három műsor után összesen. Nem tudom, hogy ez annak köszönhető, hogy a legutóbbi előadásom jobban tetszett az embereknek, vagy pedig csak azért, mert megemlítettem az iwiw-et, de ennek a történetnek a szempontjából ez lényegtelen is. Szóval az történt, hogy sokan azok közül, akik bejelöltek levelet is írtak és ezen levelek egy része kitér arra, hogy hol van Nikolett, mert nem lelik az ismerőseim között, vagy pedig azt írták, hogy ők is megkapták, és tényleg létezik. Azt elárulom, hogy ez nem kamu, valóban bejelölt egy nyest, igaz, hogy amikor elfogadtam a jelölést csak nyestes képek voltak a fotóknál, de azóta feltette a gazdája képét is többek között.

Szóval mondom sokan írtak ezzel kapcsolatban, többek között Nikolett egyik osztálytársa is, aki azt mondta, hogy ráismertek az adás alapján, de nem csak az osztálytársak, hanem a szülők is, ezért Nikolettet ezzel szívatják jelenleg a szülei. Most nem tudom, hogy a szülők nyestek vagy sem, vagy pedig Nikolett, a nyest csak adoptált gyerek, de szívatják... :)) Ez még nem is lett volna akkora hír, de az osztálytárs, akinek nevét talán jobb ha nem említem meg, a levelezések során azt is megjegyezte, hogy Nikolettet már két idegen is bejelölte az iwiw-en, mert hallott róla a Showder Klubban. Na hát e mellett már nem tudtam elmenni szó nélkül, muszáj volt megosszam mindenkivel. :)) Vááááááááááá. Megszakadok a röhögéstől. =))))

Köszönöm Nikolett a csodás perceket. Gondolom nem csak én... :P [Ennek a bejegyzésnek a megírásakor egyetlen nyest se sérült meg. Ha még is megsérült volna, akkor elnézést kérek Nikolett.]

8 comments:

Anonymous said...

Kedves Péter!
Én is a Niki osztálytársa vagyok,és nyugi nem kell aggódni neki általában csak feltűnési viszketegsége van és nem jelölték be ismeretlenek. És ezt nem fikázásból :) Ez így van.
na,üdv! :)

Kaméleon said...

Te, ami azt illeti én is rákerestem Nikolettre, de engem csak az érdekelt, hogy tényleg van egy ilyen ismerősöd, aki egy nyest? (me' ha nem, csináljak egyet, just 4 phun :D)

De ez csak azért, mert kiba**ottúl jól adtad elő, tök reálisnak tűnt és teljesen elhittem.

Ami Nikolettet és az osztálytársait illeti, gyerekek, nem kell szívre venni, Péter első fellépésében egy csernobili, kétfejű, 6 lábú, idióta kislányt adott elő és Izabellának hívták. Szétröhögtük magunkat. Úgyhogy Nikolett, fogjál csak szépen kezet Izabellával és élvezd a hírnevet.

Ja és ha az idegenek, akik bejelölnek nagy pongyolába vannak öltözve és szakálluk van, azokat ne fogadd el ismerősként, mert azok pedofilok.

Péter, még minnyá beperelnek, mert felhasználtad a Nikolettet =)) Szerintem ebből csinálj egy ilyen visszatérő motívumot :))

Ági said...

nem kell,tényleg nincs semmi ilyesmi,csak feltűnősködik.. Az első Anonymusnak üzenem,hogy én is az osztálytársatok vagyok,írj rám msn-en hogy ki vagy :P mert asszem egy véleményen vagyunk a nikiről. bár sztem majdnem mindenki. Peti! ne csinálj visszatérő motívumot,pont ez a célja! higyj nekünk mi ismerjük!

Anonymous said...

Manapság már Nyest is járhat általánosba...micsoda világ...

Felméri Péter said...

Hát szóval így állunk a nyesttel... És órán sokat futkos az osztályban, megmaradnak neki a másodfokú egyenletek? Éljenek a nyestek.

edesbit said...

jájj, halálos ez a nyestes sztori :D
azért a Nyest helyében engem ez büszkeséggel töltene el, hogy megemlítettek a Showder Klubban :)

K1O2 said...

Üdv!
Nem tudom, mennyi információértéke van annak számodra, amit írni szándékozom, meg aztán, ahogy elnézem, nem is vagyok egyedül.
Szó ami szó, eszem ágában sem volt addig bejelölni ismeretlen valakiket Iwiw- en, főleg nem téged (ez kissé ironikus volt), amíg nem hallottam Nikolett ámokfutását. Sőt, kétszer is hallottam. Akkor pedig odaültem a gép elé és csakazértis be akartalak jelölni. Ez nem történt meg (nem igazán tudod, mit vesztettél), ugyanis ezen az új Iwiw- en nem lehet a kattintgatás mellé levelet írni. Vagy talán régen sem lehetett, vagy lehet most is, mittudomén. Csak úgy bejelölni meg hát ugye...
Utána megkerestem Nikolettet és egy icicpicit elcsodálkoztam. Anyukámnak azóta is zsong a füle. No de úgy látom, csak én voltam olyan naiv, hogy az nem publikus, hogy Nikolett nem is egy nyest.
Egyébként... mint X hónapja biológia- tagozatos, óhatatlanul fel kell hívnom rá a figyelmedet, hogy AZ EGY VADÁSZGÖRÉNY.
Gondolatban most dobált meg mindenki rothadt paradicsommal, úgyhogy viszlát.
!

Anonymous said...

NIKOLETT,a nyest.bemutatkoztak nemrég nekem,szia,énÁgi vagyok,te?énNikolett,és ez ragályos,keserves,nem tudok nem a képébe röhögni,NIKOLETT,A NYEST=))nem értem ezeket a dolgokat,létezikNikolett,vagy nem létezik,vagy ha igen,milyen formában,nem is bonyolódok bele,akkor megszűnik a varázs,FELMÉRI,te egy isten vagy,növeszd vissza a szakállad,úgy végképp
:d