Thursday, May 21, 2009

Showder Klub Vid 2009.05.18

Megnéztem végre én is a felvételt. Összességében jól sikerült :) A smink kicsit béna lett, mert világított a nyakam, de sokan mondták, hogy nem tűnt fel nekik, szóval ha őket nem zavarta, akkor lehet hogy még sincs akkora gáz.

Ami a vágást illeti, gondolom volt aki érezte, hogy ez a műsor nem ott ért véget ahol elköszöntem :P És igen, még két blokk volt a meghajlás előtt, amiket kivágtak, de hát azokat lenyomom legközelebb, hisz azok se voltak rosszak, szerintem csak az időlimit miatt lett megvágva a műsorom.

A többi kritikát meg mindenki fogalmazza meg magának :) Beágyazok három YouTube videót, mivel jelenleg ennyi van fent, és ha leszedik az egyiket, maradjon a többi. Én még nem töltöttem fel a saját verziómat, mivel az a hely, ahova eddig uploadoltam, a video.google.com már nem fogad el feltöltést.


Ez a videó kerűlt fel eslőnek a YouTube-ra (psycho501):



Ezt a videót Vodka rakta fel, és ez a leghosszabb verzió, benne van a KAP felkonfja illetve a vége is hosszabb. Nagyon sokat tapsolt a közönség a végén, ami jól esett, magam is meglepődtem rajta, de jól esett :) A hang viszont kicsit fura, ebben a verzióban, de sebaj :)




És a harmadik feltöltés, ami minőségben megegyezik az elsővel (pite08).



Köszönöm szépen a feltöltőknek :)


41 comments:

Zsupos Tamás said...

Helloo nagyon király voltál, legközelebb mikor lehet téged hallgatni, látni?
Minden jót! És csak így tovább... :)

Felméri Péter said...

Szia Tamás, a legközelebbi több helyen fogható megjelenésem valószínűleg a Rádiókabaréban lesz, valamikor júniustól arrafelé, mivel 28-án vesszük fel, Debrecenben.

Élőben pedig fellépek a Godot Dumaszínházban 29-én, Budapesten. A teljes listát pedig megnézheted itt: www.dumaszinhaz.hu

Anonymous said...

Nagy Voltál,nagyon tetszik ez a határozatlan stílusod...most kivételesen a stylist is kitett magáért :D

Anonymous said...

Úgy néztél ki a tv-ben a legutóbbi SK-ban,mint aki most jött gyomormosásról.Még jó,hogy a poénjaid nem voltak laposak,mert amúgy is sokat fikáznak mások oldalain.
Magam nevében gratu...és jobbulást.

Felméri Péter said...

Köszönöm a gratulációkat, a sminket meg a ruhát ne is mondjátok, a tököm teli van már a bénáskodásukkal, megijedtem magamtól, amikor megláttam a sminket... A ruhát is írtam már... Na mind1.

VODKA said...

Mi történne, ha megmondanád neki, hogy saját stílusban akarsz öltözködni, meg sminkelni? Csak kérdezem :)

Felméri Péter said...

A sminkeléshez nem értek, a ruhák között pedig, amiket hoznak, nem túl sok olyan van ami tetszik nekem...

Kamilla said...

olyan aranyos vagy!!! van barátnőd??? ha nincs,akkor lehetek??? :)

Lorinczi Zoltan said...

Szep, koherens fellepes!
Jol felepitett storyline, jo poenok, gratula! :)

Lilla said...

Szia! :)
Vizsgaidőszak közepén agyilag kikészülve hétfőn csak arra vártuk a abrátommal, hogy este a stand up-os fiúk legalább egy kis vidámságot hozzon az éleünkbe. de sajna nem így lett,mert ültünk a tv előtt a teljes szellemi nihilben és csak azt vettük észre, hogy valamiért nem élvezzük úgy, vagy velünk volt a baj vagy velük.aztán jöttél te és szinte habosra nevettük a szánkat,anniyra jó volt, annyira természetes!kárpótolt az aznapi statisztika bukásomért és egy jó nagy röhögéssel tudtunk feltámadni a zombi állapotból.millió köszönet érte!!Lilla

Eszter said...

ha nem értessz a sminkeléshez, ne is kérj sminket, mert anélkül van igazán édes arcod! ;)

andi said...

:) csak egy szo: Gratulalok!
na jo, tobb:
vegre elvezed is! vegre magabisztos vagy! tokeletesen leptel fel! nagyon profin csinaltad! csak igy tovabb! tudtam en! tudtam.

VODKA said...

Házi feladat megoldva:
Felméri Péter 42-56 órát cseszik el az életéből egy hónap alatt utazással.

Felméri Péter said...

Huh, akkor vegyem sorra :)

Kamilla, ez egy nagyon jó kérdés, mivel még én se tudom. De amíg eldől, addig lehetsz :P

Lő, köszönöm. Mint mindig, sokat adok a véleményedre :)

Lilla, ez egy megtiszteltetés, azt kell mondjam. Nekem is volt statisztika vizsgám és engem is vágtak el, szóval együtt tudok érezni veled. Nagyon örvendek, hogy fel tudtam dobni a napodat :)

Eszter, nagyon kedves vagy, de itt a sminket nem én kérem, hanem kell egy kis barnító, mivel ha az nincs, akkor nagyon furán hat az ember egy ilyen felvételen.

Andi :)) Örülök, hogy te is megnézted a felvételt és köszönöm a gratulációt. Valóban tudtad :D

Vodka, mindjárt elsírom magam... :P

Kamilla said...

de miért hogyhogy nem tudod?? :)

Lilla said...

Szia megint!
sokat gondolkoztam ezen a kérdésen, de talán jobb, ha tőled kérdezem egyből, hogy milyen arányban szeretnéd a székely humort belevinni az előadásaidba?én is erdélyi származású vagyok és nagyon sokszor érzem a poénjaidon azt az életet, viszont nagyon jól tudod ötvözni a saját egyéniségeddel.úgy értem nem lehet beskatulyázni , hogy na ez az erdélyi srác,mert tele van olyan poénokkal, de érezni mindenképpen lehet és ez nagyon jó. számomra emiatt is vagy különb a többiektől, mert érzem ezt rajtad. nem tudom ,mennyire fogalamztam ezzel tisztán, a lényeg, hogy úgy tudod hozni ezt az egész érzést, hoyg te magad nem válsz egy "székely viccé" mégis árad belőled az a fajta szemlélet,ötvözve a saját stílusoddal. és ez nekünk nagyon tetszik :)
köszönöm
és még egy megjegyzés, hogy ahogy nő a magabiztosságod,úgy leszel egyre jobb!érezhető az előadsokon, hogy egyre jobban érzed ezt az egészet és ez jót tesz neki,és persze nekünk is :)

kirke said...

jó voltál nagyon,de ez a kék nagyon nem állt jól neked :D

Eszter said...

Azért Kamilla, mert velem alakul neki valami....:);) na jó nem, én is csak szeretném!:D Szép napot!:)

Felméri Péter said...

:)) Lányok :P

Lilla, ami azt illeti, soha nem törekedtem arra, hogy "székely humort vigyek" az előadásaimba, sőt azt kerültem is, hogy székelyes viccekkel rukkoljak elő. Egyfelől azért, mert nem vagyok székely, tehát viszonylag távol állok attól a kultúrától és nem tudnám autentikusan átadni. A sztendap pedig egy őszinte műfaj, hosszú távon csak azt lehet konstansul nyújtani, ami te vagy. Szóval hogyha arra járok és történik valami érdekes, amit át tudok adni a saját szűrőmön keresztül, akkor rendben van, de különben nem fogom erőltetni. Elfogadható a magyarázat, vagy te mást akartál kérdezni? :)

Kamilla said...

én tudni akarom most akkor mivan ezzel a "barátnő"vel! :D

Lilla said...

Persze, abszolút értem :) Nem hozod a tipikus székely figurát, nem is konkrétan erre gondoltam,csupán arra,hogy a te saját stílusodhoz és előadásmódodhoz talán az is hozzájárul, hogy nem Magyarországon nőttél fel. Mindenesetre én nagyon kedvelem az abszurd és a néha kicsit elvont humort, szeretem, hogy a te előadásod sokszor elgondolkodtató és hatalmasakat ütnek az egyes poénok:) Nem akartam ezt a fajta egyediségedet a származásod javára írni. :) Egyébként köszönöm, hogy válaszoltál :)

Eszter said...
This comment has been removed by the author.
Eszter said...

Péter egyedülálló....egyenlőre (úgy tudom;)) jah és ha már itt vagyok Péter, felköszönthetnél, névnapom van!:)

Kamilla said...

oké,akkor megnyugodtam! :D

Felméri Péter said...

Lilla, én is örültem ennek a kis beszélgetésnek :)

És hát istenéltesse az Esztereket :)

Anonymous said...

tényleg nincs beleszólásod abba hogy mit adjanak rád? neharagudj nem kéne hagynod hogy ilyen világos meg rikító színt adjanak rád!

Vali said...

pfff,hagyjátok már...ez ilyen és kész. Amúgy meg igenis jól állt ez a kék pulcsi :D
De ha lehet egy javaslatom,akkor a godóban pénteken fekete felsőben legyél,az tök jól áll neked ;D

garfield said...

Szia!
Szerintem jól állt a kék pulcsi, bár lehet azért is tetszett mert ez a kedvenc színem (meg a fekete), mindegy szerintem nem állt rosszul és ennyi.

Felméri Péter said...

A felsõvel én se vagyok megelégedve, de errõl már írtam. Van beleszólásom abba, hogy mit veszek fel, de nem sok olyan cuccot hoznak, ami tetszik nekem.

Vali, pénteken ott leszel a Godot-ban? :)

Eszter said...

Hm köszönöm szépen!:):) És figyeljetek már! Van olyan, ami Felméri Péternek rosszul áll?:P

Vali said...

igen :)
És legyél fekete felsőben! Megteszed ezt egy ősi rajongódnak? :D :D

Felméri Péter said...

Vali, hol láttál te engem feketében eddig? Nem igazán az én színem... De ha ragaszkodsz hozzá, és nem felejtem el, akkor keresek valami feketét péntekre.

Vali said...

ha jól emlékszem,akkor valamelyik showder klubbos részben. Ilyen hosszú ujjú. De az már régebben volt. Meg egy csomószor volt rajtad fekete :D
Amúgy a fekete sztem minden férfinek jól áll :D

SzSzabolcs said...

Üdv! Szerintem sokat fejlődtél az utóbbi időben, a videókat fel lehetne tölteni a Dailymotion-ra is http://www.dailymotion.com/ro

hoparduc said...

Szia Péter!
Miskolcon léptél már fel?
Nem hívtak mostanában? :P

Anonymous said...

hát igen az télleg jobb volt mint ez a kék

Felméri Péter said...

Vali, az első fellépésemen volt egy sötétebb felsőm, de az sötétkék volt, ha jól emlékszem.

Szabolcs, kösz a tippet, ha a youtube kidobja a videókat, akkor majd oda teszem fel.

Szia Hópárduc, Miskolcon még nem voltam soha, de ha van Dumaszínház, akkor szerintem csak idő kérdése, hogy ott is felbukkanjak :)

Vali said...

nembaj,akkoris jól áll a fekete,én lány vagyok,nem hiszel nekem? :D

Anonymous said...

szertem ez a kék pulcsi jól néz ki! csak alá nem jo apóló

VODKA said...

Elvileg törölték az én videómat, googlecache-be még benne van. Valaki más már letöltötte, aztán felrakta megint, szóval: Új videó link.

Fürti said...

Basszus, egy szerencsétlen állat ez a Nikolett, erre van iwiw-je, említést kap a tv-ben, és jelölik 1000el iwiw-en... XD