Tuesday, March 31, 2009

6. Humorfeszt

Nagyban folyik a 6. Erdélyi Humorfeszt (április 3-4) előzsűrizése, a Szomszédnéni Produkciós Irodával járjuk az országot és meghallgatjuk a jelentkezőket. Voltunk már Szatmáron és hallgatóztunk Kolozsváron is. Vannak jó produkciók, szerintem színvonalas lesz az idei verseny. Ma Vásárhelyre utazunk, holnap pedig irány Csíkszereda, de oda már csak TSz és Béfé megy, mivel nekem Budapesten van egy fellépésem és sajnos nem érek rá, pedig kíváncsi voltam a teljes felhozatalra.

Amúgy lehet már jegyeket venni a Humorfesztre az operában, nagyon erős lesz szerintem az idei program, már az első nap is nagyon színvonalasnak ígérkezik, lesz Zsók Levi, Szomszédnéni, Open Stage - Székelylend, Gruppenhecc és én is, illetve szombaton a kollégák jönnek a Dumaszínháztól, Showder Klubból illetve az újonnan indult Comedy Central sztendap műsorából. Információkat lehet gyűjteni és felvágni velük a haverok előtt itt: www.humorfeszt.ro, vagy a szervezők blogján: szomszedneni.egologo.transindex.ro

Tegnap lement a Showder Klubbos fellépés is, de erről majd holnap írok, addig is köszönöm szépen a gratulációkat :)

10 comments:

Anita said...

Nagyon jó voltál a showder klubba:)Grtaulálok:)

Unknown said...

Gratulálok a stand up-odhoz.
Üdvözlöm Atlaszt! :)

Primrose said...

Furcsa ezt olvasni, nem gondolná az ember, hogy ennyi dolgotok van a Showder Klub-on kívül =)

Felméri Péter said...

Pedig hát sok a fellépés a Klubbon kívül is. Élő fellépések, amik sokkal jobbak általában mint a Showder Klubos 10 perces darabok. Ajánlom, hogy kipróbálj egyet, ha van időd és lehetőséged. Több infó itt: www.dumaszinhaz.hu

Amúgy nekem nincs is annyi fellépésem, mint a nagyágyuknak :)

Primrose said...

Kik a nagyágyúk? =D

Felméri Péter said...

Kiss, KAP, Kőhalmi, Bödőcs, Badár, Hadházi, Beliczai, Aranyosi, stb.

Dyrtyho said...

Tudnál nekem segíteni ? Hogy tudnám én is megcsinálni a bloggomba,hogy oldalt lehessen látni a kommenteket ? Hmm ? Kérlek segíts,amúgy is nagy kedvencem vagy :)

Felméri Péter said...

Dyrtyho, ehhez kicsi angol tudás is kell, de ha ez megvan, akkor itt megleled a hozzávalókat:
http://hackosphere.blogspot.com/2006/09/displaying-recent-comments-in-sidebar.html

Dyrtyho said...

Addig meg van,hogy hozzá kell adni a bloghoz egy újabb modult,be is másoltam azt a kódot amit az Update-nél találtam,majd átírtam a saját blog nevemre az urlben szereplő blogspot előtti szöveget a saját blog címemre ! És most hogyan tovább ? Tudnál segíteni

Felméri Péter said...

Lépésről lépésre kell követni azt amit ott ír. Mindkét lépést megcsináltad? Vigyázz, hogy az új modul HTML/Javascript típusú legyen.

Egyéb tippet nem tudok adni, nekem így működött.