Wednesday, April 01, 2009

Showder Klub Vid 2009.03.30

Megnéztem én is a Showder Klubbos felvételt, és így kapásból, a mellett, hogy összességében meg vagyok elégedve vele, nagyon sajnálom, hogy két helyen elég bénán vágták meg. Először az elején, amikor is egy teljes blokk esett, így sokaknak nem tiszta, hogy miért is kezdtem kapucnival a fejemen. Másodszorra pedig az Atlasz elejéről csippentettek ki egy picit, ami talán fel se tűnik annak aki nem volt jelen a felvételen, de én zavarónak tartom, mert veszített egy kicsit a gördülékenységéből. De ennek ellenére, mindent összevetve szerintem jóra sikeredett, talán a ritmuson kell még dolgozni, de hát ez legyen a jövő zenéje. Most pedig Dórinak köszönhetően itt van a felvétel, a YouTuberól, enjoy:

[Update: Ez a videó már működik]



52 comments:

Tekla said...

szép volt, gratula :)

Dóri said...

Nagyon remélem, hogy sok ilyen videót tudok még feltölteni:)

A kapucnis rész magyarázatának én nagyon örülnék, ha van egy kis időd leírni..
Atlasz történetéből nem tudom mit hagytak ki, de szerintem így is remek volt.

Felméri Péter said...

Köszönöm :)

A kapucnis részről, ha már nem ment le, nem akarom lelőni a poént, mivel lehet, hogy majd a következő felvételnél, májusban felhasználom :) Egy annyit azért elárulhatok, hogy ninjákról volt szó.

Dorján said...

neked tapsoltak a legtöbbet...

Anonymous said...

gratula a musorhoz, nagyon jooooo voltal, csak igy tovabb!!!
desdemona

Tihi said...

Nagyon jó volt Péter! Gratula! Úgy sincs sok erdélyi sztár, kell ez. Most még jobban várom a Humorfeszt gálaestét :)

Anonymous said...

Szerintem meg nagyon rossz volt. Ami nem megy azt nem kéne erőltetni.
Ajánlom az sg fórumon a Showder Club topic elolvasását. Mindenki szerint rossz volt.

Anonymous said...

Szerintem pedig ez volt a legjobb előadásod! Te vagy az egyik nagykedvenc humoristám :)
Mindegy,szóval nem mindenki osztja a véleményed :P
Puszi,Peti :)
Vali

andi said...

nem megy :(( lekestem.. video no longer available..

Dóri said...

Néhány Showder klubos videón kívül a Dumaszínház Bt az összes feltöltött videót letiltatta. És szerintem ami maradt az is lekerül előbb-utóbb.

De mivel én egy órát dolgoztam azzal, hogy a hétfői adást szétdaraboljam, wmv-be átkonvertáljam, közzétegyem ennyivel nem lehet megállítani.

Aki úgy érzi, hogy szeretne velem levelezni írjon nekem egy üzenetet az elérhetőségeivel:)

Témák lehetnek:
2008.04.28 Showder klub
2008.11.20 Esti showder
2008.11.24 Showder klub
2009.03.30 Showder klub

Arra az esetre ha nem voltam elég burkolt, és lecsuknak, valaki süssön nekem egy reszelős tortát.

:)

Norton said...

Kár hogy már a videót leszedették, és én is lekéstem, de elképzelem a poénokat.:D

Anonymous said...

Gratula Peti, nagyon jó volt:)
Petra voltam:)

Felméri Péter said...

Köszönöm szépen újfent a gratulációkat :), sajnálom, hogy már is törölték a videókat.

Negatív anonymusnak pedig csak annyit tudok mondani, hogy sok féle ízlés van és hát nem féltétlenül érti mindenki, hogy miről beszélek. Ami így rendben is van.

Anonymous said...

az RTL KLUB oldalán meg lehet nézni a teljes videót, nekem nagyon tetszett. Peti áruld el kérlek, hogy mi annak az online parasztmenedzser játéknak a neve, mert sokan szeretnék kipróbálni :D

Felméri Péter said...

A videót előbb utóbb én is felteszem majd a google videóra, és akkro majd beágyazom a blogba is.

Ami a játékot illeti, lehet, hogy most ki kell ábrándítsalak. A neve Kappodókia, de nem létezik ilyen játék, csak a Travian mintájára próbáltam elképzelni egy ilyen termelőszövetkezetet a nagy internetben :) A Travian nevet pedig inkább nem mondtam ki, hogy burkolt reklámnak tekintsék.

A Traviant pedig vagy ismered már vagy rábukkanhatsz a google segítségével.

Anonymous said...

Igen, azt ismerem, de kiváncsi lettem volna hogyan lehet a parasztokat többféleképpen kinyúvasztani :)) Ne gondolj semmi rosszra, nincsenek szadista hajlamaim :))
Köszi a választ :)

Máté Geri said...

hát az meg h h lehet őket kinyúvasztani sztem a Warcraftból jött :P

Dudlesz said...

Szerintem jó volt :) de ez a kapucnis rész,azt hittem csinálsz valami szipusra utaló jelet,vagy nem tudom :D.
Amúgy jó poénokat mondasz :) csak nekem olyan,mintha kicsit izgulnál,vagy nem tudom :S vagy csak ilyen az egyéniséged :D
mindegy,szeretünk téged!:)

Felméri Péter said...

Dudlesz, a kapucnis rész talán azért ilyen fura, mert kivágták azt amiért feltettem a kapucnit... Ez engem is zavart, hisz nekünk, fellépőknek nincs beleszólásunk a vágásba, amint lejöttünk a színpadról, már nincs a kezünkben a darab. A kész műsort is csak akkor látjuk, amikor ti is, a tévében.

VODKA said...

Hát ez is durva volt! Megint rajtad röhögtem a legtöbbet. Felvettelek HDD-re, már vagy 10szer megnéztelek. Iskolában is rólad beszélünk, meg ,,kis online paraszt"-ozzuk egymást :D Már várom mikor leszel legközelebb.

Anonymous said...

szia,legyszi ird le,hogy hol kel showder klub jegyet rendelni vagy venni,köszi,amugy jo vagy :)

Felméri Péter said...

Hűha vodka, a tíz az nagy szám, megtisztelve érzem magam :)

Nem tudom ha ismered a MasterCard reklámot, de itt az én verzióm:

Elutazni Budapestre és vissza: 7800 forint, buszozni Budapesten: 540 forint, egy egész iskola online parasztozza egymást: priceless. :)

Ha minden igaz május közepén-végén leszek újra a klubban.

Jegyeket pedig a ticketexpress keretén belül lehet venni, ha vannak még: http://www.eventim.hu/portal/hu/kultura/kabare_komedia/showder_klub/49544/

gyime said...

Szia Péter!
Grat a szerpeléseidhez! Bejön a stílusod.
Az egyik írásodban említette Eddie Izzard nevét. Nem ismertem, megnéztem. Hát beszabehu... :)
Nem külföldi stanuposokat, mondanál néhány megnézésre érdemes figurát? (angolul beszélőt)
előre is kösz,
Gyime

gyime said...

mármint, hogy nem ismerek külföldi standuposokat, javasolnál egy-két megnézésre érdemest?
köszi

Anonymous said...

szia!
már írtam más showder klubosnak,de nem válaszolt :( remélem te majd fogsz. Szóval a godotos fellépésekre szoktak menni olyan stand up-osok,akik éppen aznap este nem lépnek fel? mert nekem van egy jegyem,de sajna csak az egyik kedvencem lesz ott,de remélem,hogy ottlesz a másik is csak úgy nézőben :) köszi a választ,üdv: Szabina

Felméri Péter said...

Szia Gyime, sorolok neked pár kedvencet, megkapod őket a Comedy Central Presents című műsorban, ami az amerikai Comedy Centralon megy:

Ralph Harris - tökéletesen alakít.

Brian Regan - első nézésre csak tetszett, de most már nagyon tetszik.

Greg Giraldo, Lewis Black, Ron White - bedolgozott régi iparosok

Pablo Francisco - nagyon jól utánoz mindenkit, de ezt leszámítva is nagyon jó a dumája.

Jake Johannsen - fura félénk stílusa van, de hatalmasak a poénjai.

Richard Pryor - tőle a youtubeon is sok jó felvétel van, nekem a maffiás a kedvencem. Ő már nem él, ha jól tudom, de az egyik legjobb sztendapos ever.

Szabina, neked csak annyit mondhatok, hogy sokszor előfordul, hogy belépnek olyanok is akik nem lépnek fel aznap, de szerintem kicsi az esélye, hogy épp az forduljon meg, akit te szeretnél. De hát esély mindenképpen van rá. Csak kicsi :)

Vali said...

nekünk most péntekre és szombatra van jegyünk a Godotba,te nem leszel ott? :D

Felméri Péter said...

Szia Vali, most péntek-szombaton máshol leszek, de íme a fellépők:

Beliczai Balázs
Kiss Ádám
Mogács Dániel

illetve:
A Három Kis Malac
Kőhalmi Zoltán
Kovács András Péter

(dumaszinhaz.hu)

Amúgy megjegyzem, hogy csuda jól választottatok :)

Vali said...

igen,nagyon szeretjük őket,Kiss Ádám meg Kőhalmi a nagy kedvenc,de te is közéjük tartozol :P :) Szóval sajnálom,hogy te nem leszel ott :(

Felméri Péter said...

Köszönöm Vali, amúgy elárulom, hogy nem sokan múlott, hogy én is ott legyek szombaton, műsort vezetni, csak hát itthon akartam lenni Húsvétra :)

Vali said...

hát,ezt sose bocsájtom meg neked :D:D

VODKA said...

Megnéztem egy régebbi (tavalyi (2008. ápr. 28)) showder klub-os fellépésed. 5-ször :D Már az is jó volt! Windows Vs. Linux :D

B. Orsi said...

Szia Péter!

Szerinem nagyon jó volt ez a fellépésed, nekem különösen az online parasztok tetszettek. :))

Csak így tovább, mikor láthatunk legközelebb?

Felméri Péter said...

Szia Orsi, köszönöm :)

Tévében május közepe tájékán leszek újra, illetve a coolon orrba-szájba.

Vagy pedig az élő fellépések listáját (amik sokkal jobbak a tévés felvételnél) tanulmányozhatod itt: http://dumaszinhaz.hu/statikus/musor.php

Anonymous said...

Szia Peti,

Nagyon tetszett a műsorod a múlt heti Showder-ben, remélem többször is feltűnsz még majd a 3. évadban!

Konkrétan Atlaszon betegre röhögtem magam és ahányszor megnézem újra (felvettem DVD-re), annyiszor ülnek a poénjaid és a hozzátartozó egyedi arcmimikád.
Kicsit Szabó Kristófot juttatod ezzel az előadásmóddal eszembe (remélem érted, hogy mire célzok és nem sértődsz meg az összehasonlítás miatt, mert Ő is ezért volt utánozhatatlan :o) ), akit szintén borzasztóan imádtam, de úgy eltűnt, hogy már nem is hallani róla.
A tempód nagyonis jó szerintem és ezzel a "kimódoltan lassú" és megilletődöttséget színlelő beszédmóddal az intellektuális humorod szerintem sokkal jobban átjön.
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam meg, amit mondani akartam, ezért elnézést, de a lényeg az, hogy nagyon tetszik, amit csinálsz és ahogyan csinálod. :o)

Üdv és további sok sikert kívánok, remélem egyszer élőben is láthatlak!
Bozó.

B. Orsi said...

Köszi Peti, akkor majd májusban figyelek. :)

Ja amúgy mostanában időnként megyek Kolozsvárra, mert apum ott dolgozik (meg erdélyiek vagyunk egyébként:) Ha majd látnálak akkor Rád köszönök. :D

Felméri Péter said...

Szia Bozó,

köszönom szépen ezt az átfogó kritikát :) Szerintem jól ráéreztél a dolgokra és nagyon is szépen fogalmaztad meg. Nekem minden esetre tetszett, hisz valahol én is így látom a dolgokat.

Megértettem, hogy miért hasonlítottál Szabó Kristófhoz, akit én is nagyon kedveltem, amikor az ATV-s Humorbajnokságban láttam. Élőben sajnos nem sokszor fogtam ki, mivel én is úgy láttam, hogy egyre ritkábban lép fel, viszont ha érdekel, akkor itt megtalálhatod a fellépéseinek dátumát és helyszínét: http://dumaszinhaz.hu/statikus/musor.php

Ugyanakkor persze az én programom is fent van itt az élő fellépésekkel, és hát téged is meg mindenkit, aki szereti a sztendapot, arra buzdítok, hogy jöjjön el legalább egy élő előadásra, mivel azok sokkal jobbak mint a tévések, ahol feszélyez a kamera, szorít az idő és feldarabol a vágó.

Orsi, hát akkor lehet, hogy összefutunk a városban :)

Anonymous said...

De jó! Köszönöm, hogy feltettétek a videót! Nagyon tetszett!!!!! Á... nagyon nagy XD csak így tovább!!!!!!

anicska said...

Szia Péter.Mondd csak Nagyváradra mikor széndékszol jönni?Közelebb van mint Pest :P Szerintem itt is akadnak jócskán rajongóid :D

Felméri Péter said...

Szia Anicska,

egyelőre nem tervezem, hogy Nagyváradon fellépjek, ezt nagy részben azért, mivel jelenleg nem én tervezem a saját fellépéseimet és hát fogalmam sincs, hogy hol lehetne, mikor meg hogyan. Erdélyben talán fesztiválokon leszek a nyáron, de hát egyelőre ezekről se tudok sokat. Majd még meglátjuk :)

anicska said...

Szia Péter.Ismét én zaklatlak.Az lenne a kérdésem hogy hol lehet téged legközelebb fellépni látni :D? Amúgy hogy vagy?Mi jót csinálsz? :P

Felméri Péter said...

Szia Ancsika,

köszönöm kérdésed, jól vagyok :)

Tegnap volt a Showder Klub felvétele, ha minden igaz, akkor a jövő hétfőn már látható is lesz :D

Élő fellépéseim pedig a közeljövőben:
5.14 - Debrecen, Lovarda
5.15 - Adony, Dumaszínház
5.28 - Debrecen, Rádiókabaré felvétel
5.29 - Budapest, Godot Dumaszínház

Amúgy itt megkapod a későbbi műsoromat is:

http://dumaszinhaz.hu/statikus/musor.php

Anonymous said...

Évadzáráskor kik lesznek???:D

Viktor said...

Szia!
Nagyon örültem, amikor láttalak a fellépők között a Tata Évzáró Fesztiválon, ami június 11-14 között lesz. Azt el tudnád árulni, hogy melyik napon és mikor lépsz majd fel?
Köszi, és sok sikert a továbbiakban!=)

Felméri Péter said...

Viktor, Tatán 13-án leszek, 17:30-as kezdéssel. Ezek szerint nem hiába megyek el, egy néző lesz legalább :)

Az szezonzáró Showder Klubba Kiss Ádám lesz a műsorvezető és fellépnek Hadházi László, Beliczai Balázs és Benk Dénes. Az utolsó előttiben, ami holnap lesz, Kovács András Péter vezeti a műsort, illetve lesz még Aranyosi Péter, Csenki Attila valamint én. Enjoy.

Anonymous said...

köszi! :D
amúgy hogyhogy nem írsz már bejegyzéseket? :D

Viktor said...

Én feltétlenül ott leszek, imádom ahogy sztorizol.:D
Utána haladsz tovább, vagy esetleg maradsz még egy pár sör társaságában az esti koncertek valamelyikére? (Kaukázus, Quimby, Sipos F. Tamás)
Üdv: Viktor

Felméri Péter said...

A fellépés utáni programom még kérdéses, meglátom, hogy miként alakul majd a napom :)

Ami pedig a bejegyzéseket illeti, hát igaz, hogy lustultam a napokban, de most odateszem a csontom és írok valamit, hisz jön a Showder Klub. Hehe.

Melinda said...

Peti őszinte leszek te akkora egy idióta vagy de ezt szeretjük benned:):):):)

Zsu said...

a kedvencem :-)
vizsgaidőszak közben jó volt egy kicsit derülni... köszi!

Kiwi. said...

Helló. Tényleg nagyszerű a műsor, meg minden, viszont van egy kis problémám. Ma adták le ezen részt a CoolTV-n hetvenhatodszor, és ebből én már negyvennegyedszerre látom, viszont először most jutott eszembe, hogy megkeresem azt a bizonyos parasztmenedzseres játékot amiről szó van, viszont sajnos egész este keresem és nem találom. Pedig már azóta érdekel amióta az egyik ismerősöm kijelentette, hogy ő ezen a vonalon elindulva turtlemanager lesz, bár nem tudom hogy hogy jutott el idáig, de nem is számít. Szóval hogyha meg tudnád adni a linkjét, nagyon örülnék neki, én is szeretnék mint kedves Pesti parasztokat gyilkolászni...

Felméri Péter said...

Szia Kiwi, amiről beszéltem az nem más mint a Travian, csak kicsit kiszíneztem :)