Saturday, March 28, 2009

Showder Klub S3E1

Múlt hétfőn felvettük a Symbolban a Showder Klub harmadik szezonjának első és második részét. Szokásos korán érkezés és várakozás a kulisszák mögött, majd megkezdődik a próba, hogy ki honnan jön, mikor ugrik, merre néz, hol a kamera. Ez mindig egy kihívás számomra, mert amikor már élesben megy az egész akkor ebben a pillanatban vagyok a leginkább izgalomban, sokkal inkább mint előadás alatt. Ha a bejövetel megvolt, akkor onnan már minden simán megy.

Az első részben Kőhalmi Zoli a műsorvezető, első Beliczai Balázs, majd Csenki Attila jön, akit kettévág a reklám, mert az RTL-nek szentek a reklámszünetei. Ez meg is kavarta valamennyire Attilát, mivel nem készült rá és nem könnyű dramaturgiailag feldolgozni a reklámszünetet. Mi legyen előtte, mi utána, mit mondjon pont mielőtt beharangozza a szünetet illetve mivel vegye fel a fonalat... Szerencsére nem én kaptam ezt a feladatot. Én harmadiknak jövök.

A stylist megint felülmúlta magát, egy tréning felsőt adott rám és zakót... Bevállalom, nem érdekel. Csenki befejezi, elköszön, jön újra Kőhalmi. Én a pulton gubbasztok. Pattanásig feszülök. Kőhalmi elmondja a nevemet én pedig dobbantok és indul a móka. Az első két poén után felhagy a feszültség, egyre felszabadultabbá válok. Elkapok egy beszólást a közönségből, rákötök, itt már nagyon élvezem. Majd begurítják a táblát és megelevenedik Atlasz...

Úgy érzem, hogy ez eddigi legjobb Showder Klubbos fellépésem. Még hátra van a vágás, lássuk mi marad bent a produkcióból. Remélem keveset vágnak ki.

Ha érdekel, Showder Klub, Március 30, Hétfő 22:15 (Hu time) / 23:15 (Ro time), RTL Klub.

14 comments:

andi said...

hu! gratula! nagyon jol hangzik! itt ugye nincs RTL de remelem megkapom a linket ha netten is lessz! :D
hajra Peter!

Ági said...

Jó voltál ma a Showder Klubban! :) Sokat nevettem a produkciód alatt!

BabetteWhite said...

Átjött a szomszéd, hogy halkabban röhögjek... o.O

Máté Geri said...

áááá ezt nem hiszem el,hatalmas volt :D rég nevettem ennyit sírva

Lea said...

Láttalak az este a Dumagépben! Gratula hozzá! Ügyes vagy!

Amikor láttam, hogy nálad van egy vizesflakon, azt hittem, megint leöntöd magad mint pénteken a humorfesztiválos selejtezőn. :)

Felméri Péter said...

Köszönöm :)

Most óvatosabb voltam :P

andi said...

na jo. mostmar nagyon kivancsi vagyok. megkapom a linket :( ?

Felméri Péter said...

Szia Andi, egyelőre nem került fel a nettre a felvétel, de amint lesz, beágyazom a blogba is :)

Sajnos csak most tudtam megnézni a felvételt, mivel nekem nincs itthon RTL Klubbom. Megpróbálom minél hamarabb összefoglalni a véleményemet az adásról, egyelőre csak azt tudom mondani, hogy sajnálom, hogy megvágták... Addig is köszönöm mindenkinek a gratulációt :D

FZolee said...

Szia!

Meg tudod mondani, hogy mi volt az az online játék, amiről beszéltél a showder clubban?

Norton said...

Húha Péter, tegnap este fájó torokkal is úgy röhögtem, hogy anyámat is felébresztettem vele.:) Atlasznál már kivoltam.:D

Primrose said...

Én is néztem, és őszintén: haláli voltál! XD

Dóri said...

Sziasztok!

Tegnap este feltöltöttem a fellépést a YouTube-ra.

Link:
http://www.youtube.com/watch?v=WRMUVkPw7Mo
és link:
http://www.youtube.com/watch?v=zjXyHcJvTKA

Felméri Péter said...

Még egyszer köszönöm a gratulációkat :)

A YouTube videókat hamarosan be is ágyazom a blogba, hogy kényelmes legyen :P Köszi Dóri.

FZolee, ami a játékot illeti, lehet, hogy most ki kell ábrándítsalak. A neve Kappodókia, de nem létezik ilyen játék, csak a Travian mintájára próbáltam elképzelni egy ilyen termelőszövetkezetet a nagy internetben :)

A Traviant pedig vagy ismered már vagy rábukkanhatsz a google segítségével.

FZolee said...

Sejtettem, hogy nem létezik, de azért rákérdeztem :) A Traviant ismerem, azért köszi a választ :) Jó voltál a Showder Clubban :D