Monday, March 16, 2009

Három ufó

Elhatároztam, hogy írok egy regényt. A főszereplő három ufó lesz, akik elhatározzák, hogy valami monumentálisat építenek valahova. És mivel egy véletlen folytán a Földön kötnek ki, hát akkor itt fognak valami maradandót létrehozni.

Remélem lesz bennem annyi kitartás, hogy befejezzem a regényt. Habár ha belegondolok, akkor még az se biztos, hogy lesz bennem annyi kitartás, hogy egyáltalán nekifogjak a projektnek. Minden esetre jelenleg nagyon bizakodó vagyok.

13 comments:

andi said...

dehat ezzel a post-al mar el is kezdted! csak hajra! ;)

Máté Geri said...

öcsém bazzeg minden tiszteletem a tiéd...rég láttam/hallottam ekkora arcot mint te :D

és ezt vedd a szó legjobb/legkomolyabb értelmében

Felméri Péter said...

Gergő, örülök, hogy tetszik amit csinálok, hétfőn kezdődik az újabb Showder Klub szezon, Kőhalmi Zolival, Csenkivel, Beliczaival és velem. Remélem tetszeni fog, minden esetre eddig ez a felvétel sikerült nekem a legjobban, remélem nem rontják el a vágásokkal.

BabetteWhite said...

:)

BabetteWhite said...

Eszem megáll...nem felejtettem el a jelszavam...xD
Nade amit írni akartam: Ideje volt már az újabb szezonnak, ámde mikor jössz Szentendrére?

Felméri Péter said...

Helló fehér Babette, egyelőre nem vagyok a szentendrei Dumaszínházba beprogramozva, de szerintem nemsokára ott is tiszteletemet tehetem :)

Március 20.án voltál? Milyen volt Mogács és Hajdú?

BabetteWhite said...

Szerettem volna menni, de közalkalmazotti béremből sajna nem futotta... :S Nemrég származtam el ide és még nem tudtam, hogy erre illik elkülöníteni némi tartalékot, de ezt a trehányságot a jövőben nem követem el.

Felméri Péter said...

Helyes :D

BabetteWhite said...

Az vagyok, köszi... :P

primula said...

Hello.
Februárban a HJB-ben láttunk a barátaimmal.
Ott egy kicsit "szétesett" volt a performanszod. Most viszont megnéztelek az RTL-en.
Sokkal összeszedettebb, mondhatni "profibb" voltál. Egyszóval szemmel látható a fejlődés. Grat! :)
*a pálcika emberes rész nekem annyira nem nyerő, de ízlések..:)

primula said...

hopp...most csütörtökön is megyünk egy másik társasággal a HJB-be...:)
Na már tuti Felméri túladagolásom lesz :DD

Cevys said...

Egyrészt ma az RTL-en nagyon jó voltál, másrészt sok sikert a regényedhez, egy olvasód már lesz, megtetszett a rövid tartalom alapján. ;)

Felméri Péter said...

Köszi Cevys, már alakul, kerekedik a váz :D

Primula, most épp a HJB-be fogalmazgatom a sztendapot, remélem sikerül összehozni valami frisset és jót is a fixek mellé :)

Amúgy nagy Badár rajongó lehetsz, mivel ha jól emlékszem, akkor a múltkor is vele léptem fel ott :)

De hadd jegyezzem meg, hogy kicsit mazochista lehetsz, mert még én se bírnám elviselni saját magam háromszor egymás után ilyen rövid idő alatt :))