Monday, April 28, 2008

Showder Klub

Hihahihahörf, jön a várva várt Showder Klub!!!! Ha a csalódott producerek és egyéb stábtagok nem lázadtak fel az előadásom miatt és nem vágták ki teljesen a felvételből, és nem töltötték fel reklámmal az én részemet, akkor igen, most jövök, este 23:15-kor (22:15 hu time) minden ember lakásába a televízión keresztül. Hát igen, már ötven éve várok erre a pillanatra. Könnycseppek gyűlnek a szemembe, elhomályosul a látásom... hogy ezt is megértem. Hüpp, hüpp.

A felvétel nagyon izgalmas volt. Legalábbis én izgultam egész végig. Volt ott sminkes meg fodrász (vagy hair stylist) és két öltöztető lány, nevezzük őket ruha managereknek. Ők mondták, hogy vetkőzz Péter. És hát nem tudtam ellenállni nekik. És aztán öltöztem, aztán megint vetkőztem, (*n) amíg egyszer csak kész nem lettem. Ez után jött a haj rendezés, igen Bálint, elég jól nézett ki a csaj, ha kérdeznéd. A sminkes (nincs erre valami jó kis modern szó, hogy hasson erősebben?), szóval ő egy idősebb bácsi volt, és még a kezemet is bekente púderrel vagy mivel, hogy ne csillogjon. Ha a felvételen mégis csillogna, akkor az azért van mert véletlenül lenyaltam. De ezt tagadom. És ott volt még Fábry Sándor is, aki ebben a részben a műsorvezető lesz (volt / van) és aki ismer egy Felméri Bélát, akit én nem, mert nem rokon még iwiw-en se. Műsorban lesz még Kiss Ádám aki felvehette a fehér cipőt pedig én is azt akartam, csak ő gyorsabb volt. És végül a csillagos zöld blúzt se vehettem fel, mert azt meg Csenki Attila kapta. És igen, a cucc amiben felléptem az nem az enyém, csak a cipő, mert azt megtarthatta mindenki, és az átöltözés se úgy volt, hogy felcseréltük egymás között azokat a ruhákat, amiben jöttünk.

Megjegyzem még azt, hogy készült rólam fotó is előadás közben, de azt tilos kitegyem a blogra, mert az annyira copyrightos, hogy ha kiteszem, akkor a szemközti háztetőről két másodpercen belül leszed a mesterlövész. Most épp kávézik, de egyik szemét mindig rajtam tartja. Meg azt az idegesítő piros lézeres pöttyöt is.

Szóval ma este Showder Klub, benne Fábry Sándor, Kiss Ádám, Csenki Attila és Felméri Péter.

29 comments:

Anonymous said...

na, láttam, hogy leszel, eccer láttam, és a fél munkaidőben azt kerestem, mikor van ez a cucc, de már megvagy!
na, mindenképp nézem!
Az Izabellás a kedvencem, de gondolom most nem az lesz...
Ha mindenki a saját cipőjét viseli a felvételen, akkor hogy volt Ádám gyorsabb a fehér ügyében???

Anonymous said...

Huhh, az előzőt hülyén írtam, szóval láttam az előzetest, egyszer, csak nem figyeltem meg, mikor van, de már megtaláltam.

Felméri Péter said...

Mindenki ottani ruhákat kellett felvegyen, amiket a szponzor adott. És hát volt ott több olyan fehér cipő is, de aztán nem vehettem fel olyat, h ne legyen egyforma :)

aeduard said...

lattalak es jo volt, bar en tobbszor nevettem a Tv elott, mint a kozonseg :)

Anonymous said...

Marha vicces volt a Linux-os poénod.
Potyogtak a könnyeim, gurultam a földön...


...Bánatomban, hogy itt tart az informatikus-képzés.

Anonymous said...

Hát... Egy régi vitát sikerült tegnap eldönteni. Én mindig azt mondtam, hogy ha valaki egy szakiskolás szintján fogalmaz, az nem lehet jó színpadon. Mások szerint pedig bombasztikus vagy, csak diszlexiás...
Tegnap azonban eldöntötted a kérdést. Még soha nem láttam olyant, hogy valakit megsajnáljak a színpadon...

Anonymous said...

Dorján, nekem szövegértési nehézségeim akadtak a kommenteddel kapcsolatosan. Akkor most én is diszlexiás vagyok?

Dorján said...

nem

Dorján said...

de szívesen elmagyarázom

Felméri Péter said...

:)) dorjan, engedd szabadon magad és meglátod, hogy milyen jót nevethetsz egy humorelőadáson :))

Mondjuk én még nem láttam a felvételt, úgyhogy lehet, hogy nagyon begazoltam és dadogtam végig. Egy pár poén pedig ott helyben nem ütött olyan nagyon mint általában.

Ami meg az infó oktatást illeti, hát azt valóban naaaaaaaagyon lent tartják.

Anonymous said...

én is sajnálkoztam...szegény közönség...:( igazán rossz lehet nem érteni a jó kis poénokat!!!;) lehet, hogy a tv felvétel miatt voltak olyan szerények és megilletődöttek...nekem nagyon tetszett!!!kiss ádám fehér cipője pedig nem is volt annyira frankó! ;)

zrenx

Ezmirejo said...

Lehettél volna gyorsabb is, már ami fehér cipőt illeti, de azért igy sem panaskodhatsz.Láttam a müsort, nagyon bejött..mikor látunk még a TV-ben? igy tovább

Felméri Péter said...

Köszi mindenkinek a gratulációkat, azt még nem tudom, hogy mikor leszek újra, hisz ezt is csak par nappal a felvétel előtt tudtam meg. Remélem, hogy minél hamarabb :D

Anonymous said...

Szep volt Peter, Gratula!!
amugy tenyleg a koznseg egy reszenek szerintem par poen magas volt .. meg a tv elott is voltak olyan nem infosok .. akik nem ertettek ... de az ifosok mind halalra rohogtuk magunkat ....

Anonymous said...

Tedd már fel a videót a bloggodra te ember egy bejegyzésben :)

Link: http://kolozsvar.info/369/az-rtl-klub-vendege-volt-felmeri-peter

Egyébként tényleg korrekt volt, gratula! Csak lesz belőled valami a végén :)

Anonymous said...

A Counter Strike-os poén nem nagyon röhögtette meg a közönséget. Kis fantáziával ez a parancssori cucc még mindig jobb, mint w.i.n.e.-t használni :)
Ez am. egy jó poén volt.

Anonymous said...

Hali!Én se vagyok nagy infos de azért értem énis.És hát néha mi is másodjára értjük a poénokat.De szeretünk.És egy olyan osztálytársam szívébe is beloptad magad iki eddig azt mondta nem vagy olyan jó.Melinda

Felméri Péter said...

Szia Melinda, örvendek, hogy neked is tetszik az amit csinálok és feldobta a hangulatomat, hogy az osztálytársad is meglátta idővel a poént abban amit mesélek :D Komolyan örvendek ennek :)

Anonymous said...

Hát ennek örülök.Am az online parasztmenedzser név/szakma tetszik bár rám is igaz bár nem online.:)Az atlaszos poént viszont nem értettem még az elején de az ufokkal csattant.Amúgy tartozok egy "valomással miszerint az évadnyitó műsorba ügye tevoltál az utolsó és elaludtam de utólag már bánom hogy nemnéztem meg.:)És egy kérdés véletlen az Mr1 kossuth rádió valamiek rádiókabaréjába nem lépszfel?Melinda

Felméri Péter said...

Szoktam a Kossuthban is lenni, ha jól számolom, akkor már 5ször voltam a szilveszteri rádiókabaréval együtt, és nemsokára leadják egy régebbi felvételünket is Szegedről, ami kicsit megcsúszott, illetve április végén újra megyek a Stefánia Palotába felvételre. Csak nem egy Rádiókabaré rajongóhoz van szerencsém? :)

Anonymous said...

De de egy rajongó.Amúgy most hogy így mondod lehet.Hm ideje újra végighallagtnom.Amúgy jókszoktak lenni a kabaréba elhangzott poénok.Mindenkié.AMióta azt hallgatom vidámabb vagyok:)

Felméri Péter said...

:)) Hát akkor további vidám órákat kívánok a Rádiókabaré társaságában :)

Receptre kéne írni ezt...

Anonymous said...

Szólok a háziorvasnak.Vagy inkább én csinálok belőle bizniszt persze érettségi után szal még 3 év.Am vissza halgattam szuper volt.A tehetséges gyerekekért alapítvány nagyon jó.Meg még tavalyrol az 5 másodperces szabály:)

VODKA said...

Juj ezek még a showder klubb-ból is ismerősek. (Z-men, meg enyimhaggyá, ha nem tévedek :D)

Anonymous said...

Aha "aki a lábával eltudja rúgni a követ,"A testével átalakítja a napfényt árnyékká" meg egyéb képességek.Jó kis poén.Multkor meg leesett o.társam szendvicse .Mondom neki 5 másodperces szabály mire ő.rávágta Felméri.Na miez ha nem "tisztelet"

Felméri Péter said...

:)) Ja, ez már riszpekt :), de az 5mp-es szabály nincs klinikailag tesztelve, szóval: "Gyerekek, ne egyetek a földről!" :P

Anonymous said...

Becsomagolva esett le:)Szóval túlélte a zuhanást.:)

Anonymous said...

Happy nyulat mindenkinek.Melinda

Anonymous said...

Sziasztok,

valaki be tudná linkelni az 5 másodperces szabály-os részt?

Köszönöm