Monday, April 07, 2008

A geci holló és egyebek

Ma leadtam a projektet, amin már három éve dolgozok és akkor eddig egész nap nem nagyon csináltam semmit. Vagy lehet, hogy mégis. Kimentem megnézni, hogy mikor van nyitva itt a negyedben a recikláló központ és hogy milyen hulladékot vesznek be. Közben eltévelyegtem mert olyan kellemes idő volt, hogy muszáj volt. Így vettem észre az egyik varjút, amelyik talált a földön egy kenyeret, azt felvitte egy fára és el kezdte eszegetni. Arra gondoltam, hogy ha ezt megeszi, akkor jól is lakik. De alig csipkedett le pár darabot, mikor arra repült a geci holló, amelyik megtámadta és elvette tőle a kenyeret. Erre az első holló szedett magának egy másik kenyérdarabot a földről és azt is elkezdte enni. A geci holló meg erre ledobta a sajátját és megint megtámadta ezt az elsőt, hogy elvegye azt amit éppen evett. De ezt az első holló nem engedte, hanem elrepült. Persze a másik követte, repkedtek egy ideig, aztán az első holló elhullajtotta egy részét a kenyérnek, és aztán ezzel megelégedett a geci holló és békén hagyta. Na hát ennyi volt a történet, aki a nagy végső poén reményében olvasott idáig, attól... hát... elnézést kérek.

Tegnap TSz-nek fellépése volt a Bulgakov Dumacirkuszban. Jó buli volt, hallottam új történeteket is tőle, amik nagyon tetszettek. Aztán meg kiderült, hogy játékest van a földszinten, úgyhogy mégse mentünk haza 23:30kor, hanem az ajtóból visszafordultunk és inkább leültünk ketten egy asztalhoz, ahol már játszott pár román velünk egy korabeli ember és meg kell mondjam, hogy annak ellenére, hogy TSz, meg én is erősen törtük a nyelvet, nagyon jól szórakoztunk. Legvégül Catant játszódtunk és ez valamikor 1:30kor ért véget, amire a játékestesek mind hazamentek és a játékot a bárnál kellett hagyjuk. Én már játszódtam Catant ez előtt is, a többiek viszont nem, szóval ezt megnyertem :D Viszont a baromfiudvaros játék, amit előtte játszódtunk nem ment valami jól nekem, abból az egyiket Vlad, a másikat TSz nyerte ha jól emlékszem.

Ja igen, még valami. TSz fellépésén volt egy gyerek, aki saját vicceit mondta el nekünk az asztalnál és mi nevettünk. Jelentkezett a Humorfesztre is. TSz szerint a gyerek egy zseni, de mondjuk neki már volt három sör előnye. Azért lehet, hogy igaza van...

3 comments:

Anonymous said...

hmmm...szomorú történet...azon gondolkozom, vajon a varjú, meg a holló ugyanaz a madár-e??? nekem holló és varjú vez.nevű ismerősöm is van...lehet, h. tesók??? :D

:)

Felméri Péter said...

Lehet hogy ikertestvérek csak titkolják :))

Anonymous said...

Még jó hogy te meg tudod őket különböztetni :)