Sunday, April 20, 2008

Kedves Naplóm!

Hú de boldog vagyok ma. Mindjárt dalra fakadok. Habár nem, inkább írok egy újabb verset, olyan régen nem írtam úgyse. És ezt a verset dedikálom az összes többi boldog embernek. Közben nagy készülődés van a konyhában, mert Ágnes születésnapját tartjuk ma. Nagyot nőj Ágnes. És jön Andris is. Mekkorát fogunk játszani a Zirikkel. Biztos emlékszik még rájuk.

Szóval vers következik. Khm.

A nap kisütött
írta Felméri Péter

A nap kisütött,
Jaj de jó,
Süt a nap,
Az ablakon beeee.

Kinyitottam az ablakot,
És meleg is van kint
De a huzat,
Bevágta az ablakot.

befejezetlen vers...

Ja tegnap lejárt az 5. Erdélyi Humorfeszt. A fődíjat megosztottan kapta két nyertes. Hát nem tudom mi volt olyan nehéz dönteni a zsűrinek, szerintem lúzerség volt megosztani a díjat. De hát ez teljesen mellékes dolog lett végül, mivel megjött Nádas György és lefejelte az összes díjat és meghívta a székely bácsikat az ATV Humorbajnokságának egyenesen az elődöntőjébe, ha jól értettem, ami hát nagyon fasza dolog. Gratula.

No comments: