Thursday, May 01, 2008

Showder Klub – Utórezgések + Videó

Huh. Lejártak az izgalmak, végre én is megnézhettem az előadást és összességében meg vagyok elégedve vele. Az elején látszott, hogy izgultam, de aztán belejöttem :) Ami még izgalomban tartott az az volt, hogy miként vágják meg az anyagot, mivel ott élőben kb. 15 percet beszéltem, az adásba pedig 12 perc fért bele. Egy vágástól eltekintve, ahol igencsak megölték a poént meg vagyok elégedve azzal ami és ahogy bekerült. Szerintem az amerikás rész egy pár perce eléggé lapos lett, nem ültek annyira a poénok, mint ahogy máskor és mint ahogy én reméltem. Minden esetre örülök ennek a lehetőségnek, és a következtetésem az, hogy van hova fejlődni még, van még mit építeni, de ugyanakkor az is, hogy van értelme :)

Próbáltam nyomon követni a reakciókat, visszajelzéseket a produkciómra, és igaz, hogy volt pár negatív kritika is, többségében pozitív élményként maradt meg az emberekben az előadásom. Itt megjegyezném azt is, hogy ha valamelyik poénommal megsértettem volna valakit, akkor azt nem akarattal tettem, hanem csakis a nevettetés érdekében. Ugyanakkor minden véleményt szívesen fogadok, tessék bátran hozzászólni.

Érdekesség még, hogy az adást követő este három ember is bejelölt IWIW-en, olyanok akiket nem ismertem eddig én meg azt se tudom, hogy akkor mit csináljak, hisz eddig csak akkor igazoltam vissza jelölést, ha az ismeretség kölcsönös volt. Lehet, hogy változtatnom kéne ezen?

Közben a YouTube-ra is felkerült az adás (két részben), ajánlom mindenki figyelmébe:





Ez volt a 300. bejegyzésem :D

23 comments:

Anonymous said...

teccett:)
a linuxos és az ufós a kedvencem.

Anonymous said...

gratula, téleg naon jó (főleg az előtted fellépőkhöz képest).

Anonymous said...

Gratula! Nekem a bevezeto szoveg es dunatv-s poenok is nagyon tetszettek, a linuxos es az ufosok mellett. Az amerikai es a poharas poenok nagyon laposak lettek.

Anonymous said...

Magyar magyar szemmel is tetszett, főleg az erdélyiség néhány sarkított kérdése. Gratulálok!

mozaik said...

:*

Kaméleon said...

Rákerestem a neten (gondolom te is) pár kommentre. "Élvezem" a magyarországiakat, hogy mennyire el vannak szállva, hogy úristen ahhoz képest, hogy (büdös) erdélyi vagy, egész jól beszélsz magyarul.

Asszem a júh-tubon akadtak el azon, hogy atyaságosúristen aszontad, hogy "adnák" és nem, hogy "adnék".

Észrevettem, hogy nem élvezték a Hé Parasztos játékot. De úgy amúgy nagyon tetszettél nekik, sőt kellemes meglepetés voltál ;). Hát meg nah... Akinek nem tetszettél annak nincs humorérzéke :D.

"A" Kis Ádám is jó volt, a második csávónak meg nem jegyeztem meg a nevét, de volt rakás poén, ami egész jó volt.

Na de ami téged illet... Hát, "öregem", kemény vagy, bazd meg! (Na ezt vágja csak ki az RTL Klub!)

You kicked but, and whooped ass! Mindent bele :D! I'm proud of you, cous'

Felméri Péter said...

Kösz szépen srácok, remélem minél hamarabb lesz folytatás is.

Igen Robi, szoktam nézni a hozzászólásokat és láttam a te kommenteted is a YouTube-on, hogy ismered cszoli2000kukacjahúpontkomot ;)

For the record: az első srác Kiss (dupla s-el) Ádám volt, a második pedig Csenki Attila.

Anonymous said...

Gratula!
Mindharman jok voltatok... mindharman masert.
Neked kivanok ugyanilyen jo fellepeseket, es kevesebb lampalazat! ;)

...Az "adnak" "adnek" dolog jogos... beszeljunk helyesen ha lehet...

(kozben elnezest, de eltunt a magyar karakter a geprol :( ...)

Anonymous said...

Szia! hat ez nekem nagyon teccett, pedig ezt azt ismertem a müsorbol:) Mar-mar hianyzik a kolozsvari humor itt nemetföldön. Na sok sikert tovabbra is!
Erzso
(a kicsi)

pászti said...

GO-GO PÉTER!

zsolt.ro said...

grat-grat-grat! :)

Anonymous said...

Na, szerintem is jó, úgy összességében, de van mit hozzáfűznöm. Nos, én a határ másik oldalán élek (nem a Kolozsvári oldalán) és tudom, mi az elképzelés errefelé az erdélyiekről, amit általában az újság satöbbi nyom, a "megsegítendő, elnyomott határontúli testvérekről", ami persze táves, és Béfé mindíg is igyekezett tenni ellene (bár inkább leszarja).
Na, te erre a téves sztereotipiára csak rádobtál egy lapáttal, már nem emlékszem pontosan miket is mondtál, ami amúgy poénos volt, csak jobb lett volna, ha azt a képet erősíted, hogy Erdélyben is normális, vidám, csinos, jóképű, kétlábú emberkék laknak (akik mellesleg ambíciózusabbak, mert alapból tudjaák hogy semmi nem potyog az ölükbe, és bátran tesznek a saját érdekükben...)
Na jó, tudom, hogy egy stand up nem imidzsépítés, de ha válogatni lehet, inkább ezt lenne jó erősíteni.
Az adnák-adnék meg felénk is elterjedt tájszólásszerű, akárcsak a modhassuk a mondhatjuk helyett, de szerintem nem gáz, olyan mint a szöged!

Felméri Péter said...

Igen, ez egy szatíra akart lenni, hogy így látnak minket odaát, jól eltúlozva, hátha leesik, de így utólag szerintem nem igazán kapcsolt senki se, hogy ezt akartam mondani.

Volt olyan előadásom, ahol a romániás blokk végén azért könyörögtem, hogy küldjék a seglyeket, mert másképp nem tudunk élni. :)

De hát végül is nem nevelni akarok...

Unknown said...

Egy-két dolgot leszámítva nagyon tetszett. Nem nagyon láttalak téged élőben, itt neten is csak azt az Izabellást (az viszont nem tretszett), de jobb vagy, mint gondoltam.

Más: volt egy-két olyan poénod, amit erdélyiként ugyan értettem, de néhány év Magyarország után azt is érteni vélem, hogy magyarországiaknak miért nem jöttek be (vagy esetleg miért voltak egyenesen kínosak számukra). De szerintem okos gyerek vagy te, magadtól is felméred (Péter az olyan, az Felméri), mi megy jobban, mi kevésbé.

Amúgy meg jókat röhögtem, s reklámozom is a fevételt mindenkinek. Igen erősen gratulálok :)

Anonymous said...

szia!
igazából azt kell hogy mondjam nekem a showder klubos fellépésed annyira nemtetszett. Aztán tegnap kodolányis napon mondom azért nem kéne kihagyni. Nagyon kellemes csalódás volt! :D Rég nevettem ennyit egyfolytába :D Volt pár poén amit nem is hallottam, mert annyira vihogtam :D Köszönöm az élményt! ;)

Felméri Péter said...

Köszönöm Szeklermen, minden építő kritikának nagyon örülök, hisz igaz, hogy nekem is feltűnnek ilyen dolgok, de lehet, hogy nem minden apróság. Még majd újranézem a videókat.

Örülök Norrr, hogy élőben jobban tetszett, hisz az ilyen típusú előadások élőben az igaziak. Nagyon sajnálom, hogy elment a hangom előadás alatt, mert még szívesen dumáltam volna és volt is még mondanivalóm. Még soha nem tartottam előadást nyitott térben és nagyon meglepett, hogy elkezdtem berekedni. De erről majd egy újabb bejegyzésben, hamarosan :)

Anonymous said...

de en most mert nem tudom megnezni a videokat? azt irta no longer available...:( en ugyanis elaludtam e s mar nem lattalak....

Felméri Péter said...

Közben leszedték a videókat a YouTube-ról, mert talán illegális feltenni őket. De szerintem előbb-utóbb újra felteszi valaki :)

Unknown said...

szerintem is tök fasza voltál... sajnos tényleg leszedték a videót a youtuberól, de gondolom láthatunk még... nagyon barón nyomattad... remélem meghiv még Sanyi a műsorába. Sok sikert a további fellépésekhez. Aradon is sokaknak tetszett a műsor :)

Felméri Péter said...

Köszi Eduárd, remélem minél hamarabb Aradon is leszek majd élőben :)

morsi said...

Szia Péter!

Én először a Rádiókabaré nyilvános felvételén láttalak és hallottalak. Nagyon tetszett, amit produkáltál :) Aztán ráleltem neten a showder klubra (időközben kikerültem külföldre) és mikor megjelentél benne, örültem. Annak, hogy sikerül lépegetned felfelé a létrán. S bár 75%-ban ugyanazt hallottam, amit a rádiókabaré felvételen, mégis élvezetes volt.
Igen, volt egy két lapos poén, de rá se ránts.
Csak így tovább!

Sok sikert kívánok,

Orsi

Felméri Péter said...

Köszi Orsi :)

Ami a Rádiókabarés és Showder Klubbos átfedést illeti: az a helyzet, hogy még elég kezdő vagyok és kevés anyagom van. De már dolgozok rajta, hogy minél előbb jó sok legyen :)

morsi said...

Na, annak örülök, ugyanis terveztem majd a nyáron egy godot, és látom leszel is. Akkor majd úgy veszem a jegyet ;)