Sunday, October 21, 2007

Te Felméri Péter, hát te miért szereted Romániát. De hét pontba ám.

A héten azt mondta nekem TSz, hogy te Felméri Péter, írd már le a blogodba, hogy miért szereted te Romániát, hét pontba szedve (és Gada is írta). Mert ha nem, akkor leszárad. Ezt nem mondta, de én tudom, hogy így van. Pontokba szedtem hát én is a legfontosabbakat, de nem fontossági sorrendbe, hanem csak úgy. Hát akkor bele is fogok, amíg még minden rendben.

Egyes pont. A barátok meg a család. Sok jó barátom van és nagy a család is. Hát igen, ez jó, nincs is mit hozzáadni.

Kettőspont. Szeretem a számítógép hálózatokat, ahol sok minden van, nem emelem ki, hogy pontosan mik, de jó sok és szórakoztatók (na jó, pl. film) Lehet hogy máshol a világon is van, de ki tudja. A policok meg le se szarják.

Hármadik pont. Hogy ilyen szépen fejlődik Kolozsvár. Hah. És átjött ide a wizzair. Meg n+

4. Hogy nincs telekamerázva az egész ország mint pl. Londonban és nem kell ujjlenyomatmintát hagynod ha be akarsz jönni az országba, pl. mint Amerikába.

Ötödik pont. Hogy annak ellenére, hogy a Godzilla meg az UFÓ-k mind az USA-ba mennek, itt is pereg az élet, teli vannak a bárok és vannak nonstopok, nem mint pl. a fritzeknél, ahol 7-8kor bezárnak az élelmiszerboltok is.

5. Szeretem, hogy eltörölték a kötelező katonaságot. Ezt nagyon szeretem.

Hat. Szeretem, hogy ez egy fejlődő ország és nem egy fejlett, mert akkor van még hova fejlődni. És teli van lehetőségekkel.

Hetedik pont. Nincs. Mert kétszer volt az öt.

Na még ki írná meg ezeket ilyen szépen? Robi, ha van időd, Emőke, Kövi Sára, Nándika esetleg Andi? Hát nem tudom, akinek van kedve bátran, és kíváncsi vagyok. Akár ide, hozzászólásban is.

7 comments:

kövi sára said...

megírtam már, de speckó Neked írok egy mesét a hét román csudáról, ide, a mese-blogomba. várom, hogy szálljon meg az ihlet: lépésről lépesre fog bővülni a lista:)

Kaméleon said...

"Hetedik pont. Nincs. Mert kétszer volt az öt."

=)) Ez a HÉT vicce =)) That's funny, I don't care who you are, that's funny right there! :))

Nem t'om ha még észrevette valaki, de én nemigazán figyeltem, hogy éppen hánynál tartok és eccer csak ez a szöveg! Nah, nagyot röhögtem és megígérem, hogy megírom én is.

Hét pont nem elég, de egyben is le tudom írni :P

Check my blog in a short while ;)

Felméri Péter said...

Köszi Sára :D

Na lássam Robi, mert már naaaagyon rég nem írtál semmit :)

andi said...

koszii a megtiszteltetest ;)

Anonymous said...

Vajon az beleférne 7 pontba hogy miért NEM szereted? :P

Felméri Péter said...

próbáld ki Éva :)

kövi sára said...

egyszer volt, hol nem volt, egy irdatlan nagy mező közepén csudaforrás fakadt: odajártak a böjátok, a fáták, a mioricák és a vákák. inni. ismerkedni.
kétszer volt, hogy elverték petre iszpireszku hantamestert, mert ártatlan történeteit komolyan vették, és a korrupcióellenes ügyészség elé terjesztették.
háromszor volt kutyavásárban miorica, a lázadó bari. két alkalommal el alarták lopni, de egyik sem pesten történt.
négyszer négy az tizenhat. ez a törvényes életkor a törvényes munkábaállásra romániában. loliták kizárva!
(folytatjuk, felméri péter hihihi hehehe hahaha kérésére. a meseblogomon. napi egy csodával bővül:D)