Tuesday, October 16, 2007

Az irotalom meheg a hejesírás szeretetete

Én olyan ember vagyok, aki nagyon szereti az irodalmat, meert ha megunom a babáimat, akkor nyugodtan irodalmazhatok, például verset írok, sőt nagyon is jól. Mert eddig azt hittem az a jó, ha valaki szereti az irodalmat, mert akkor az okosok is szeretik őt és azt mondják, hogy barát vagy. De most erre valaki írta, hogy nem számít a helyesírás, mert csak és akkor na. Most itt bámulok csak és nem tudom, hogy akkor most mi a jó. Mert én csak azt akarom, hogy szeressenek a sok emberek és mondják, hogy mennyire kulturált vagyok és főleg okos. De most akkor hogy van? Segítség.

Üzenem Tihinek és Nellinek, meg Emőkének és Nándikának meg Lolkának meg az összestöbbinek, hogy a szeretet a legfontosabb, mert olyan jó, én próbáltam és igaz. És ennél talán csak a hírnév a legfontosabb, de az se biztos, ezen még gondolkodok.

3 comments:

Anonymous said...

felméripéter, én szeretlek, ez biztos. megisírtam a blogombomba.

Anonymous said...

téged is elért a helyesírási-vita szele?...
nagyszerű :D :D :P

Felméri Péter said...

Szóval a szeretet igencsak fontos, jól megírtam, mint az okos emberek. Büszke vagyok magamra.

Persze, hogy engem is megcsapott az egologo-s vihar, hisz az én érzékeny lelkemben is fodrokat vet ez a kis felforulás.

Deh én maradok az egologon, mert én szeretem hogy akkor mind jönnek az emberek és elolvassák amit írok. Csakis.