Sunday, October 14, 2007

Felméripéter-man és a dinoszauruszok - balett négy ütemben

Felméripéter-man és a dinoszauruszok - balett négy ütemben
írta Felméri Péter

Volt egyszer egy dinó ember,
Dinóember volt a neve.
Mókás kicsi hörcsögöket
Tartott a pincében.

Hú de meglepődtem most,
Mikor azt vettem észre,
Hogy az első strófa,
mennyire jól rímel.

Na de visszatérve az akció fonalába,
Dinóember a pincében,
Hörcsögöket tartott.
Miközben az akció szépen lassan beindul.

Dinóember jó barát volt,
Ismerte a szuperhőst,
Felméripéter-mant,
Mint a saját tenyerét.

Elmentek hát nagy akcióba,
Menteni a világot,
A nap végén pedig
Ittak egy jót a kocsmában.

Sok banditát legyőztek,
És sok terroristát megbüntettek,
A nap végén pedig,
Mindig a kocsmában ittak. Vége.

Na tetszett a vers? Ne szégyelljed, ha nem érted meg a művészetet, mert azt nagyon nehéz megérteni, még én se értem teljesen. Amikor fiatalabb voltam, én is azt mondtam, hogy hülye művészet, meg hogy nem lehet megérteni, mert akkor azt hittem. De nem. A művészet nagyon szép. Na. Csak ennyit akartam. Tegnap még nem értettem a művészetet, maholnap meg már operát írok. Szeretettel mindenkinek, Felméri Péter.

1 comment:

Anonymous said...

Panka:azert nem rimelnek a verseid, mert ez hozza tartozik az ars poeticadhoz vagy meg csak szimplan kezdo vagy versbol?