Monday, October 08, 2007

Miken gondolkodok én?

Az utóbbi napokban sok időm volt gondolkodni. Csak feküdtem az ágyban és bámultam a plafont, meg bámultam a könyvespolcomon a könyveimet és bámultam az íróasztalomat. Mert anyukám azt mondta, hogy ha túl magas a lázam, akkor inkább ne erőltessem a szemem. Azaz ha magas a láz, nuku számítógép és nuku olvasás. Szóval gondolkodtam. De nem olyasmin, amin érdemes lett volna. Hogy mi az élet értelme, meg hogy milyen nyelven beszélnek az ufók, meg hogy ki volt az okosabb, Einstein vagy Newton? Hanem csak ilyen dolgokon, hogy például hogy tud megállni a légy a plafonon vagy, ki az erősebb, Batman vagy Pókember (eredmény Pókember), meg hogy jó lenne megszámolni hogy hány fantasy könyvet vettem összesen eddig a saját pénzemből (100+) és hogy miért írják a könyvek oldalára a címet függőlegesen, amikor mindenki felállítva tárolja őket.

Szóval csak eltelt az idő hiába és közben lelassultam. Nehezen fogok holnap munkába állni, hogy megtervezzem az eheti rádióműsort, aminek a meghívottja Székely Csaba lesz, és akinek kérdéseket kell majd feltegyek, úgy hogy humoros legyen meg minden. Remélem, hogy feltaláljuk majd magunkat valahogy a szerdai felvételen.

6 comments:

Anonymous said...

Szia. Megkoszonnem, ha betenned a blogunk a blogrollodba, es cserebe mi is betesszuk a tied a mienkbe. Uj blog vagyunk, es minden segitseget szivesen veszunk. :)

http://szuperbari.wordpress.com/

andi said...

batman vs. pokember tema lostban is van.. mar nem emlekszem nalluk ki nyer.. lehet ideje lenne ujjbol nezni az egeszet elorol..

Felméri Péter said...

Érdekes blogotok van Szuperbari, linkelni foglak titeket :) Kíváncsi vagyok mire viszitek.

Ha ilyen jó dolgokról beszélgetnek a Lostban, akkor talán ideje lenne nekem is belefogni a sorozatba :) De ami azt illeti Pókembernek vannak szuperképességei, Batmannak pedig nincsenek, csak egy pár cseles felszerelése meg jó fitnesze. Meg mondjuk kicsit okosabb is.

andi said...

oke ;) akkor a gyooooooozteeeees Poookembeeeerrrr!

Anonymous said...

Nekem is nehezen fog menni - a jelenlegi helyzet szerint - másnaposan. De a Batman-Pókember témán eldumálhatunk...

Felméri Péter said...

Hú Csaba, ezt csak most olvasom. És a nagy brainstormingban délelőtt, hogy mi lehetne még téma, nem is említetted meg, hogy milyen jó vitába áshattuk volna magunkat :P