Tuesday, October 23, 2007

Ó bölcs Felméri Péter, segíts rajtam

Ezt a levelet kaptam ma e-mail-ben:

Hello, **** vagyok, talalkoztunk a Foter Fesztivalon.
Segits kerle, kell a golyabalra vmi "originalitatet" csinalni rock n roll temaban, de semmi nem jut eszembe, valami jo elvises. Gondoltam en vmi olyanra, h elvisz meg mindig el es....(eddig jutottam). Amugy parokban kell csinalni. Ha a ketpupu tevesre olyan jot tudtal valaszolni, akkor kerlek segits ebben nehany otlettel.
Elore is kosz!

A helyzet meg az, hogy nem emlékszem, hogy mi volt azzal a kétpúpú tevével, pedig nem is voltam berúgva, ha minden igaz. És még azt se tudom, hogy hogyan kell egy Elvis imitációs ötletet folytatni. Meg hát igazán olyan bölcs se vagyok. Szóval ha valakinek van valami ötlete, írja meg, hadd segítsünk már ezen az emberen. A válaszban természetesen feltüntetem a legjobb ötletek szerzőit is.

7 comments:

Anonymous said...

LOL, micsoda leveleket kapsz...

Ha már mindenki Elvis él szlogent mormol, legyen az ő előadása inkább:

ELVIS HALOTT! (alcím, tetszés szerint: Oda az igazság. Jimmy a király stb.)

A dolgot úgy kéne előadnia, hogy egyszerűen fekszik a színpadon, Elvisnek öltözve... A párja meg lehetne az orvos, vagy a halottkém... majd csak lesz valami. :P

Anonymous said...

elvisz, hova?

pászti said...

Romániában eddig csak Gigihez fordultak segítségért az emberek eddig, és Ő, Gigi, szívesen segített is: pénzzel. Na de most ide nem pénz kell, hanem egy ötlet. Szóval, Péter: büszke lehetsz a felkérésre és a legjobb tudásod szerint kellene válaszoljál. Ez a maximum, ami a publikumtól jöhet, ennél több nem lehet. Fantasztikus: elérted. Hány éves is vagy?

Anonymous said...

nanaaa...ha barmelyik otletet is alkalmazod te ketsegbeesett szegeny 9.dikes, akkor bizony nyomban lebuksz >:) figyelunk majd am!! lam, milyen kicsi is a vilag:P

Felméri Péter said...

:)) így megközelítve eléggé megnőtt az egom, köszi Pászti :)

25 éves, szóval már én se vagyok mai gyerek :P

Anonymous said...

inkább ide írom, mert ehhez kapcsolódik: a marosvásárhelyi Bolyai Farkas Líceumban az idei gólyabálon egy gyerek a te eszkimós jelenetedet adta elő... kevés sikerrel :D

Felméri Péter said...

:-O Basszus, ez komoly??? Húúúúúú, hát erre nem is gondoltam volna...