Saturday, December 02, 2006



Amíg el voltam utazva több offline üzenetet is kaptam azzal, hogy szaporán szavazzak Puskás Öcsire, mint a világ legnagyobb focistájára. Én fogtam is az egeret és klikkeltem szaporán, nem csak azért mert esetleg hazafias kötelességem lett volna, hanem azért is, mert úgy gondolom, hogy valóban megérdemli. Nem mondhatnám, hogy a legnagyobb focistának tartom, mivel annyira sokat a többi nagyról nem tudok, az viszont biztos, hogy joggal tagja a top5-nek.

Szívesen szavaztam volna Pelere vagy Zidanera is, de gondoltam, hogy nekik is megvan a saját nemzetük, aki szavazzon rajuk. Szóval akkor klikk Puskásra. És ekkor ért az a meglepetés, ami elgondolkoztatott. Mennyire lehet hinni egy ilyen online szavazásnak? Gondol egyet egy ember, például én, feltesz egy szavazást és akkor kihirdeti, hogy a legjobb focista a beérkező szavazatok alapján Nagy Béla, aki mondjuk a CFR egyik cseréje.

Van-e akkor egyáltalán értelme szavazni? Megörvendezteti majd az emberek lelkét az, hogy Puskás Öcsit a világ legjobb focistájának kiáltották ki egy tizedrangú oldalon? Kár is erőltetni az ilyesmit.

Az említett oldal: http://www.bestfootballer.com/

No comments: