Saturday, July 22, 2006

Vizsga 1: Szóbeli


Egy órával korábban meg kellett jelenni a helyszínen. Kezdetben azt hittem, hogy ez csak biztonsági intézkedés, annak érdekében, hogy ne késsen senki. De nem így volt. A helyszínen mindenki kapott egy kamerát, amivel ott helyben, az alagsorban tíz képet kellett készítsen. Nem volt téma megadva, csak az volt a lényeg, hogy a dolgokat nem elmozdítva kellett fényképezni. Profi ötlet, jól elszórakoztam vele. Szerencsére találtam egy pókot, amiről két képet is készítettem. Azt mondták azok akik segítettek ott, hogy addig még senki se készített pókos képet.

Az elbeszélgetés tételhúzással kezdődött. Én magamban igazat adtam nekik, hogy valóban így is el lehet képzelni a dolgot és nem is jeleztem, hogy azért ez engem kicsit meglepett. Akkor fordult meg először a fejemben, hogy nem lett volna rossz ötlet komolyabban tanulni, sőt megnézni azokat a filmeket, amiket felírtak a listára. De hát nem volt honnan megszerezzem őket, mivel már túl késő volt, mikorra megtudtam, hogy egyáltalán kellenek.

Szóval fogtam a tételt és beültem fejtegetni. Szerencsére az egyetlen olyan filmet húztam ki aminek rendezőjéről általános ismeretekkel rendelkeztem: Orson Welles. Ez az az alak, akik a Világok Harcá-ból rádiójátékot készített és megbolygatta vele az amerikai nagyvárosok értelmes lakóit. Szóval ezt el is mondtam. A tétel másik érdekessége, hogy pont máma láttam egy filmet ami ennek a filmnek a készítéséről szól. Haha, gondoltam én. Hehe, gondolták a tanárok, mivel ez nem igazán volt elég. Megnézték a fotókat is, amiket nemrég készítettem, de nem esett túl sok szó róluk. Vittem egy animációt is, de nem hiszem, hogy megnyertem vele őket. Majd lehet, hogy felteszem az oldalra is, mindenki okulására. Jött még egy pár általános kérdés, meg hogy mit keresek én itt egyáltalán.

Ha nem is mind, de egyikük minden bizonnyal látta a humorfesztes fellépésemet, mert az is szóba jött, el is poénkodtunk a témán. De nem hinném, hogy ezt mind jó pontot könyvelhetem el. Mint ahogy meglepett az, hogy Enikő azt mondta, hogy nem nézte volna ki belőlem, hogy képes vagyok értelmes beszélgetésre is az Izabella darab bemutatása után, így itt is úgy gondolom, hogy úgy fogadtak, mint egy kuriózumot, kellemesen elbeszélgettünk, de csak úgy tekintenek rám, mint egy félhülye komédiásra, aki eljött a média szakra, mert nem volt jobb tennivalója aznapra. Hétfőn és kedden írásbeli.

2 comments:

Anonymous said...

Azert az ember lanyanak minden szavat nem kell olyan komolyan venni:)

Enikő

Felméri Péter said...

:)