Sunday, July 09, 2006

És Felméri Péter meghódítja Tusnádat is



Éjjel indulok Tusnádra, hétfőn este van a fellépés. Izabella és a bűvész mellett lesz egy rövid standup is, ha a közönség akarja. Mivel tusnádra a Szomszédnéni hívott meg, és ők kérték, hogy egy olyan negyed óráig vonjam el a közönség figyelmét, nem igazán találtam ki újdonságokat, mivel már az első két darab is meghaladja az időt.

Az utolsó darab még mindig nem tiszta számomra. Kezdetben egy horoszkóp készítőről és úgy általában a horoszkóp készítésről akartam beszélni, de idáig mind halogattam, hogy majd csak lesz valami az egészből. Hát sajnos eddig nem lett semmi. De jött egy másik ötlet, amit majd kevesebb mind egy nap alatt ötlöttem ki, mégis meg vagyok elégedve vele. Nem árulok el róla többet, csak azt hogy ha minden jól megy, akkor a félszigeten lesz a premierje.

Még utánanézek egy pár dolognak a horoszkópokról, aztán csomagolás és a döntő.


Ja igen, mivel el leszek utazva és úgy gondolom, hogy csak szerdára érek haza, egy ideig nem frissítem az oldalt. Előre is elnézést kérek.

No comments: