Sunday, July 23, 2006

Ciao Media

Igen, bejött a megérzésem. Nem hogy gyenge jegyet kaptam a szóbelire, hanem még át sem mentem rajta. Nem tagadom, kellemetlenül érint maga a tény, hogy egy szóbeli vizsgán nem mentem át. Még akkor is, ha valamennyire megvigasztal az a tudat, hogy az anyagból egyetlen filmet se néztem meg, egyetlen fotót se készítettem, amiről annak ellenére hogy hangoztatták, hogy nem kizáró jellegű, azért nagy hangsúlyt fektettek.

Szerintem az egész vizsgáztatás alatt magukat keresték a jelentkezőkben. Nem voltak nyitottak új nézőpontokra. Pedig a beszélgetés kellemes hangulatban haladt, mint ahogy azt már leírtam. Valaki meg is jegyezte, hogy ő jobb eredményre számított az alapján, amit hallott az elbeszélgetésem alatt. Mind1. Remélem, hogy azok akik bejutnak majd jobban örülnek majd mint én örültem volna.

Másik szempontból viszont nem igazán van nekem szükségem erre az egyetemre. Ezt beiratkozás előtt is így gondoltam, nem csak a szóbeli eredménye késztettet, hogy ezt mondjam. Fényképészet. Nem érdekel. Filmtörténelem. Nem érdekel. Sok művész duma és irodalom. Nem érdekel. Újra átélni a szessziók varázsát. Haha. Az egyetlen dolog, ami érdekelt az a hardware volt, amivel rendelkeztek. Mivel filmeket szívesen készítenék. Vannak ötleteim. És nem adom fel. Valahogy magán úton próbálok majd alkotni. Habár legszívesebben mégis a kamera másik oldalán lennék :).

Akkor most a hétfő és kedd a félszigetre való készülődésnek szentelődik. Nem mondom, van mit készülődni, mivel jól le vagyok maradva.

És most filmnézés. És itt nem olyan fekete fehér művészfilmre gondolok, mint amit a felkészülésre adtak. Hanem valami jó tömegfilmre. Hajrá.

3 comments:

Anonymous said...

Hajrá Péter, nem kell neked média szak. Kár, hogy nem veszik fel a felvételi interjúkat, fizettem volna, hogy lássam a tied. Engem sem vettek fel középiskola után közgázra, és most nagyon örülök ennek. Humor helyett könyvelő lennék valahol.

Béfé::
Gratula a rádióműsorhoz.

Felméri Péter said...

Igazad van, nem kell nekem a média szak. Spielberg se a Sapientián kezdte. Én se ott fogom.

Kíváncsi vagyok hogy jött ki a teljes adás. :)

Anonymous said...

Fel a fejjel! Csak igy tovabb, fuggetlenul attol, hogy mit gondolnak a Sapientias vizsgaztatok! Tovabbra is sok sikert!