Thursday, July 20, 2006

Amikor a művészet kirobban belőlem

Már régóta terveztem, hogy vegyek egy olyan mouse-ot, ami pix alakú, és könnyen lehet vele digitálisan rajzolni. Kerestem is a netten meg mindenfele, amíg találtam valami mást, ami megfelelő árfekvésben is volt, meg, ha nem is éppen penmouse volt, de ugyanolyan funkciót képes ellátni. Ennek a szerkezetnek a neve grafiktablet, és két részből áll. Van egy pix alakú írószer és egy érzékeny felület, ami fölött ha mozgatjuk, mozog vele együtt a mouse cursorja (mutatója) is.

Erre a példányra egy német online üzletben bukkantam. Szerencsére Sándor pont abban az országban dolgozott akkor, így meg is rendelte nekem és már több mint egy hónapja tartogatta magánál. A napokban végre találkoztunk Pesten. Azóta ki is próbáltam, de sajnos még eléggé ügyetlenül kezelem. Remélem, hogy minél hamarabb belejövök. Addig is ámuljatok az első alkotásomon.


No comments: