Wednesday, July 12, 2006

Tusnád 1



Amikor megérkeztem a táborba nagyon reggel volt és nagyon hideg is. Annyira hideg és reggel volt, hogy lefeküdtem aludni a hálózsákomba, amíg nem fordul mindkét tényező kedvezőbbre.

Mivel nem ismertem az embereket a táborban, Béfé meg el volt foglalva szervezésekkel, TSz meg nem volt a táborban, bizonyos periódusokban eléggé unatkoztam. Néha annyira, hogy még csinálni is hajlandó lettem volna valamit. Akár közmunkát is.

Elmentem egy pár előadásra. Volt a duna tv is, meg kívánságkosár. Én nem kívántam semmit, mert akkorra már nem unatkoztam annyira. Megjött közben TSz is, Béfé is befejezte a tudósítók vezetését a napra, kezdett jobb lenni a hangulat, az idő meg megint lehűlni, de az már nem számított.

A Szomszédnéni moderált aznap este egy talkshowt vagy hogy nevezik az ilyet. Profi volt, jó sok ember összegyűlt. Aztán átmentünk a csűrbe, hogy fellépjünk.

Ja igen, a horoszkópos darab sajnos nem jött össze, ezért a délután folyamán egy új ötletemet dolgoztam fel. A kőemberről szólt, aki egy mutáns szuperhős, és kővé tud változni.

A Szomszédnéni sok darabbal lépett fel én hárommal. A közönségnek nagyon tetszett az előadás. Még fellépett egy srác, aki bemutatkozott meg minden, de nem tudtam megjegyezni a nevét.

A bűvészes darabnál, amikor kihívtam valakit egy nagyszájú srác jelentkezett, akivel elég jól elszórakoztam. Hehe. Zoli, akivel a vonaton ismerkedtem meg hazafele és szintén a táborból jött, azt mondta, hogy ő azt hitte, hogy megbeszélt volt az egész.

Aztán koncert. Most nem jut eszembe a két együttes neve de profik voltak mindketten. Az első bulizós számokkal jött, a második inkább beszélgetős számokkal (értsd. ami alatt jól lehet beszélgetni). Ott volt Enikő is, aki azt mondta, hogy inkább menne Bukarestbe tanulni, mert ott jobban tanítanak. De Kolozsvár szép város és egyre szebb lesz. Ezt meg én mondom. Még az is mondta, hogy nem is vagyok olyan félkegyelmű mint ahogy az előadás alatt kinéztem.

Ez az Izabella nem egy túl hálás szerep az előadás után. Apukám máma az mondta, hogy boldog névnapot. Mert Izabella nap van.

Tsz megígérte a sörárus néninek, hogy visszaviszi majd az üvegeket, de aztán mind elszórta őket. Szerintem jön neki vagy hat üveggel legalább. Béfé meg azokat az üvegeket szórta el, amikért pénzt is visszakapott volna. Reggel meg már nem találta őket.

Én úgy 3-4-kor lefeküdtem, de gondolom volt még olyan aki jóval többet bírta. Nagyszerű nap, jó szórakozás, jó társaság.


Folytatása következik...

No comments: