Sunday, December 20, 2009

Szemét

Nem rég óta szemetelek magamban (eddig a szüleimmel közösen szemeteltem), ezért meglepetésszerűen ért a felismerés, hogy a hulladék, amit én termelek, majdnem teljesen csak a csomagolásokból tevődik össze. Kenyeres zacskó, ásványvizes palack, konzerv doboz, pórleves tasak, csokis doboz, haribós zacskó, tescos szatyor, és még folytathatnám, de nem folytatom, mert nem jut több az eszembe. Ja igen, még több csokis doboz. És egy kib* debreceni premier kolbász faszom vagy mi, csomagolással és tartalommal együtt, ami a lejárti idő előtt büdös volt mint egy orknak a segge. Kellemes karácsonyi vásárlást a tescoban. Faszom. Pedig a bejegyzés elején elhatároztam, hogy nem írok csúnya szavakat...

27 comments:

miheim said...

a debreceni XD
létezik h egyet is nem ettél meg?
(plusz fagyasztott zöldségek rulez)

Kazsa said...

Nekem itt M.O.-n nem telik haribóra...500ft egy kis zacskó...12 szem van egyben megszámoltam...Régen,4-5 évvel ezelőtt alig volt 100ft,akkor is több volt benne...
Am én is a Tescoba vásárlok...Itt van mellettünk.ÉS így hirdetik magukat: Kellemes karácsonyi árakat...
kész hülyeség...ilyen szarokba hallom a legnagyobb idiótaságokat...
Nos...kellemes karácsonyi kitakarítást Péter,nem mondom,hogy érezd jól magad,még feldühítelek...:S

T.Reni said...

Mi a Lídölt meg a Metrót szeressük. Ezekben nem fordult még elő h szarokat vettünk volna. Ellenben a Kópban ami itt van a majdnem szembe velünk (mert Kóp a jó szomszéd, ugye) többször vettünk már savanyú tejet, penészes kenyeret, zöld sonkát-lejárati idő szerint még jó kellett volna hogy legyen.

Kazsa said...

Mi is lidi be meg kópba vásárolunk...az utóbbi már kevésbé...De szóba jön még Profi+ Spar...meg néha hentes,piac stb.
Kenyért Pékségbe(Joli kenyé') vagy Tescoba...
Am ha már szóbajöttek a penészes cuccok,nálunk csak az van,de ráadásul úg is hirdetik..Megkérdeztem,hol a zsemle,jött a válasz ,hogy 3 nap múlva hoznak.Hónap sütik...."-.-

Felméri Péter said...

Ja, Miheim, fagyasztott cucc rulez :D

Kazsa, figyelj, nem akarlak megsérteni, és még ilyet hozzászólónak nem írtam, de már teli van a hócipőm azzal, hogy mindenhez hozzá kell szóljál, mindig reagálsz arra amit mások írnak, mindenhez hozzá kell fűzz valamit, stb. Lécives fogd vissza magad egy picikét. Köszönöm a megértésed.

Kazsa said...

Péter:rendben,ezer bocs.

Anonymous said...

erős a színvonalromlás e blogon :(

Unknown said...

Wow Felméri leszolta egy lelkes olvasóját:)Kezdjünk rettegni srácok:D

Anonymous said...

Remélem, hogy poénból írta, mert ha nem, az elég gáz. Akkor meg sem érdemli, hogy bárki idejárjon őt olvasni! Sorry, ez az én véleményem.

miheim said...

the real Péter :)
nekem bejön a farmája XD

Anonymous said...

szegény Kazsa, pedig csak miatta olvastam a blogot.

Márton said...

"szegény Kazsa, pedig csak miatta olvastam a blogot."
:) :) Mostmár vége.. Péter véget vetett egyetlen jó dolognak is e blogon. Mit szólnátok egy tömeges öngyilkossághoz?

Anonymous said...

Kazsa, please, come back and work! :)

Kazsa said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Ez tök jó! Kazsa már "Anonymous"-ként ír! :D ;) Vagy az a Péter???

Kazsa said...

Annyit árulok el,hogy nem én vagyok és nem tudom ki az... :S
És még azt is ,hogy nem merek írni.
De szerintem téma lezárva,ugyan azt csináljátok mint én.Már bocs.

Anonymous said...

marmint hogy mi se merjunk irni??

Kazsa said...

Nem.Úgy értem,hogy más témában írtok hozzászólást,egy olyan bejegyzéshez,aminek nincs köze az írottakhoz...

lily60 said...

Kazsa védelmében: én voltam két anonymous, a többit nem tudom. És Péter nem jelentkezik, pedig kíváncsi vok, mit lép az elégedetlen visszajelzésekre. Szerintem is romlik a színvonal, és ez nem Kazsa bűne, hanem pl. a Szemét és hasonló írományok "béka segge alatti" színvonalával. So: sorry Peter- Peter please work-much better!!! Lily baby

T.Reni said...

Nem tom', nekem tetszik az oldal, a bejegyzésekkel sincs bajom.
Kazsa, szerintem félreértetted, Péternek nem az a baja, hogy más témában írsz hozzászólásokat, hanem hogy túl sokat, túl gyakran szólsz hozzá.
Gondolom én...

Varánusz said...

Péterkém, a romlott árut vissza kell vinni a tecsóba, azt jól beleírni a vásárlók könyvébe. Nem meghunyászkodni, hanem kiállni a civil jogokért.wito

BabetteWhite said...

Srácok...ez nem a csetponthu...Na mindegy...Mindenesetre a kellemetlenségek ellenére Péternek és mindenkinek: Áldott békés karácsonyt kívánok!

Felméri Péter said...

T. Reni érzett rá helyesen a témára, de Babettnek is jó a meglátása. Szóval az van, hogy Kazsa kezdett minden hozzászóláshoz (nem bejegyzés, ne keverjük!!) hozzászolni, úgy viselkedett mint egy házigazda és ez nem csak nekem kezdett zavaró lenni.

Ami a szinvonalat illeti, ez van, romlik vagy sem, nézőpont kérdése.

Lily baby, nagyon sexis neved van, ami azt illeti, de ha csak Kazsa miatt olvasol, akkor ajánlom figyelmedbe az ő blogját: http://kazsa-blogja.blogspot.com/

Varánusz, nagyon igazad van, el is akartam menni, de valahogy nem fért bele az időmbe kimenni a tescoig. Pedig ezt kellene. Vagy egyenesen a fogyasztóvédelmisekig.

Unknown said...

Mondjuk ebbe Péternek igaza van..

Anita said...

Szia!
Bar nem a témába vág, de nem tudnál összehozni egy Székelyudvarhelyi fellépést? Hogy a romániai magyarokat is kicsit megörvendeztesd? Ha jönnél én körbevezetnélek, csak gyere, hogy röhögjünk. :))

Felméri Péter said...

Szia Anita, esetleg dobj egy emailt arról, hogy mire gondoltál. A címet megtalálod jobbra a menüben.

nyugtalan said...

Üdv

Ez az első látogatásom az oldalon és ez is az első poszt amit elolvastam, hozzászólásokkal együtt. Nem ismerem Kazsát és nem ismerem Felméri Petit sem. Nem láttam semmi kivetnivalót a hozzászólásokban, sőt, volt min felnevettem. Én akkor térek vissza egy adott weboldalra, ha ott valami megfog, lehet az a lehengerlő cikk, vagy a szellemes hozzászólások. Sajnálom, hogy a szerző nem úgy látja, hogy ez színesíti az oldalt. Eleve szimpatikus volt nekem Peti a SK-ban, mert ő is elszakított területről van, csak épp Erdélyből és nem Felvidékről. Persze a humora is nagyon jó. De az én meglátásom szerint most nem volt vicces.

"nyugtalan"