Wednesday, December 09, 2009

Mondom a magamét

Sztendap tehetségkutató indult az M1-en. Két hete részletek voltak az előzsűrizésről, most pedig lement az első elődöntő is. Hét versenyző, három továbbjutó. Még két ilyen lesz, majd a közönségszavazatokkal még egy ember jut be a legjobb 10 közé. A döntő szilveszterkor lesz.

A zsűriben többet között ott volt Nagy Bandó András is, aki visszafogottan véleményezte a versenyzőket, én viszont kifogtam már azt is, amikor kimutatja a foga fehérjét. A saját bőrömön, az első probálkozásom alkalmával az Erdélyi Humorfesztiválon. Szóval nem vagyok biztos benne, hogy képes kiválasztani a tehetségeket a tömegből. De ez legyen az ő bajuk.

Ami a versenyzőket illeti, ügyesek voltak, nekem a legjobban Kormos Anett tetszett, aki akár az első magyar sztendapos nő is lehet. Szoritok neki, szimpatikus jelenség, habár ahogy a kislányait alázta visszaüthet 15 év múlva, amikor a kicsik felnőnek, de a videó megmarad :)

Szintén jó volt az utolsó versenyző, aki viszont nem jutott tovább. Igaz, hogy az elején sok ismert poénnal operált, de a végére nagyon belejött. Kár érte, hogy kiesett, igaz a továbbjutók is jók voltak.

Még egy versenyzőt szeretnék kiemelni, Sás Pétert. Lehet, hogy sokan ismerik már ezt a nevet, kiemelném, hogy nem véletlenűl. Ő már 2006-ban is próbálkozott a legrangosabb magyar humor tehetségkutatón, a Magyar Rádió nyoc(!) évente megrendezett Humorversenyén és díjat is kapott. Megjelent az idei Comedy Central Bemutatja műsorban is, rendszeres fellépője a Mikroszkóp színpad Szójjál Be! sztendap músorának (zárójelben jegyzem meg, hogy a Mikroszkópról nagyon sok sztendapos jelentkezett ide) és erre meg most itt találkozunk vele, egy tehetségkutatón. És nem is ez a visszatetsző az egészben, hanem az, hogy még mindig Baló paródiával operál. Hány bőrt lehet lehúzni egy emberről??

Szóval röviden ennyit a műsorról, kíváncsian követem a fejleményeket :) Vid:




47 comments:

Kazsa said...

Huhh...Köszi,hogy kiírtad,nem is tudtam,hogy egyáltalán van ilyen.És te még Romániában lesz,ahol szerintem nem igazán van az M1-ről sok infó.

Az a baj szentem ezzel az egésszel,hogy nem olyan jó humorokat mondanak.A Kormos Anett,egész ügyes volt,bár még nem láttam női stand up-ost,főleg aki a saját gyerekét fikázza :)

Én maradnék inkább a showdernél,és megvárom,hogy profik legyenek :)

T.Reni said...

Én még Köleséri Sándort is ismerem, nem csak Sást.
Anett nekem is tetszett, de valakit kifejezetten untam. Egyszer én is szeretném magam kipróbálni, sokan mondogatták már, hogy mehetnék, csak nem érzem még magam felkészültnek, még gyűjtögetem, írogatom a történeteket.
Ja és most jut eszembe, hogy Bihari Gellértet, meg Váradi Janit is ismerem még :D

Felméri Péter said...

Ez egy jó lehetőség lett volna, hogy kipróbáld magad Reni, de hát akad még bőven, szól csak elhatározás kérd.ése

Anonymous said...

Reni ha írogadsz akkor ha jóltudom, de Peti biztos jobban tudja hogy a Kossuth rádió indított egy "pályázatot" szóval várnak kabaréjeleneteket.HA azokat írsz akkor esetleg egy jobbat bekülthetsz nem?Amúgy Kazsa nem értek veled eggyet abban hogy megvárod míg profik leszenek mert hogy legyenek profik ha nincs hallgatóság???De amúgy jó látni hogy ebben a szomorú helyzetben a humor előtör hiszen ott a showder klub, a rádiókabaré,a comedy central mostmár a mondom a magamét.Legalább értelmes is van nem csa a Mónika.

T.Reni said...

Ez alatt azt értettem, hogy a sztendápos történeteimet írogatom be egy füzetkébe. Kis notesz is van a válltatyómban, ha útközben érne valami humoros dolog, gyorsan felfirkantom, mert mire hazaérek hajlamos vagyok elfelejteni. Volt, hogy a madaras tesco-ban (auchan) álltam meg jegyzetelni XD

T.Reni said...

Hmmm... Átnéztem a füzetet és találtam két, félig megírt jelenet-féleséget. Az egyiket egy nyári horgászaton lévő élmény, a másikat meg az iwiw ihlette :)
Előbbit főleg a Gálvölgyi-Csala, Jelenetek egy házasságból című számokra tudnám hasonlítani, csak én tettem bele egy gyereket is.

Én csak olyan "pályázatról" tudok, ahová 2-3 perces rövid történeteket várnak. Az angol kifejezést amit KAP használt erre, elfelejtettem.

Felméri Péter said...

Sajnos én nem tudok erről a pályázatról, szóval azt se tudom megmondani, hogy mit várnak és hogy hova. Talán a neten lehet találni valami utalásokat rá.

Unknown said...

Helló. Mivel már sok (egy darab) tv-s szereplésen vagyok túl, megnéztem,neten kommentálta-e valaki fergeteges produkciómat. És lám... Hát, kedves Péter, eddig is szerettelek, de vonzalmam most már elfojthatatlan. Természetesen amatőr vagyok, és tapasztalatlan, épp ezért minden "nyalogatás" jól jön. Nem dicsérnél még egy kicsit? Ha akarod, kifizetem.:)))
Kormos Anett

T.Reni said...

Üdv Anett, nagyon szorítok neked :D

Unknown said...

Köszi T.Reni. Egy vagy a háromból.:))
Köszi még egyszer. Tényleg.

Kazsa said...

Anonymus:
Úgy értettem,hogy továbbra is hallgatni fogom,csak nem azokat,akik amatőrök.Ők még gyakoroljanak az élet minden napjában,és majd után meghallgatom őket is szívesen.Feltéve a humorosak.

Am Anett küldjél címet,én ingyen dicsérek reggel 06:02-től este 21:04:38 -ig.

T.Reni,hajrá.Én nem ismerlek,nem vagyok humoros,de szeretem a vicceket,és azt tudom,hogy aki jó,az egyszer így is úgy is kikerül.Főleg,hogy ez a műfaj fellendült.
Am én a blog oldalamon írogatom a poénjaimat.De am általában mindig mindenkitől megirigylek valamit,és azt is elmondom.Általában...De nekem is vannak vicceim :)

Am Péter!Nem zavar ,hogy ennyi kommentárt írunk,ami a témához egy kicsit már nem tartozik?:O
Nyithatnál egy fórumot is ,ha túl sokan szólunk hozzá :)

Felméri Péter said...

Szia Anett :) Gratulálok még egyszer. Írj valami poénosat a döntőre is, sok sikert kívánok hozzá. A Dumaszínháznál próbálkoztál már?

Unknown said...

Dehogy próbálkoztam. Három éve most mozdultam ki először a lakásból.... és tessék, mi lett belőle.
Amúgy-gondolom- ott csak profiknak érdemes produkálni magukat. Azért én erősen kilógnék a sorból. Akármekkora ász is vagyok:)))

Felméri Péter said...

Rendszeresen folytat tehetségkutatót a Dumaszínház, én is egy ilyenen bukkantam fel két éve és tessék :)

Érdemes megpróbálni. Fiatal Félőrülter Kesztiválja: www.dumaszinhaz.hu

Unknown said...

Meglássuk...
Most meg akarom várni, mi lesz ezzel az M1-es dologgal, mert talán így korrekt. De ha kihajítanak, akkor lehet, hogy bekopogtatok az általad ajánlott "címen". Csak még azt is el kéne döntenem, ide való vagyok-e. Gondolom, láttad, hogy nem vagyok valami nagy előadó.

Felméri Péter said...

Ez akarat kérdése. Hogy mennyire akarod te ezt. Én se voltam-vagyok valami nagy előadó, mindenki be van fosva az elején :)

Unknown said...

Jól van. Köszönöm. Végülis megtudtam, amit akartam : te sem voltál mindig stabilan szobatiszta.
Nem buzerállak tovább, mert te szegény csak egy jó szót szóltál hozzám, nem is hozzám, csak rólam, oszt azóta meg nem szabadulsz.
Puszillak

Kazsa said...

Most esett le,hogy a Felméri Péter Felméri Péter,Anett meg Kormos Anett...
Még azon gondolkodok,hogy én ki vagyok.Bocsi,de diszlex vagyok :P
És így már megragadom az alkalmat.Anett,te voltál a legjobb,bármit is kommentálok és fikázlak.Melletted még Sás is király volt,de ez csak személyes véleményem :)
Még egyszer bocs a túl sok hülye kommentemért,de én rajzolni tudok meg php-t html-t írni...a magyart nem vágom :)

Melinda said...

T.Reni éni s arra a 2-3 percesre gondoltam:)Am Anett tényleg sok sikert legyen végre egy nő is:)

Unknown said...

Kazsa, ne izgasd magad. BÍrom a kritikát. Egy mélyebb vágást ejtettem mondjuk a torkomon a megszólalásod után, de állítólag meg meggyógyul.
Tényleg nem mondtál semmi csúnyát, sértőt. Nyilván eljön az az idő is, amikor ilyenek jönnek majd.

Unknown said...

Melinda neked is köszi a jó kívánságokat.

Kazsa said...

Am tényleg király vagy csak nem szeretek részletezni...diszgráfom is van :))

Unknown said...

Nem szeretek, nem szeretek.... és asszed az már mentség?:))
Jóvan. Nem kell. A király-jal beérem. De most utoljára.

T.Reni said...

Anett nincs mit, ha megjön nagymamám nyugdíja és feltöltöm a telóm, majd szánok rád belőle egy sms-nyit :)
Szegény Bach Szilvia ne árválkodjon már egyetlen női humoristaként az országban :)

Kazsa olvasgattam a blogodat, a legjobban a Miskolcos bejegyzés tetszett, ezért is hívom én ezt a várost Parasztfalvának.

Kazsa said...

Megúsztam akkor...egyenlőre :D...

T.Reni:Nagyon köszi,legjobb pojénom xD
Örülök,hogy valaki olvassa is,mert nem látni,hogy mennyien látogatják.HTML-kódot meg nem lehet rá írni,hogy mutassa...hmm...talán Péter tud valami okosat írni,ő informatikus,és már van gyakorlata a rendszerbe.Péter pls írj valami megjegyzést erre,hogy mért vagyok ilyen hülye,nem találok rá valamit ki..hmm...

Am ez a leghosszab komi,úgy tudom,mert már 25 bejegyzééés :D Éljen Felméri Péter Hihihi Hehehe Hahaha Naplója :)

besucher said...

Szuper volt Kocsis Anett, érdemes ezzel foglalkoznia. Engem nagyon megnevettetett, és külön érték, hogy valós életbeli élményeit mesélte el. Így tovább, kedves Anett!

Felméri Péter said...

Látod Anett mennyien szeretnek? :)

Kazsa, próbáld meg a Google Analytics-et. De ne kérdezd, hogy hogy kell, meg miként meg ilyenek, olvasd el a használati utmutatókat, már így is túlságosan eltértünk a témától.

Kazsa said...

Becucher: Szerintem Kormos Anett,de lehet én hallottam félre...

Péter,köszi tényleg,ismerem.Am nem vagyok gyökér,és tényleg eltértünk a témától bocs.
De ez a Felméri Péter blogon amúgy rekord hozzászólás :)Örülök,hogy nem csak egy ember ír-azaz én-hanem más is :)

Unknown said...

Látom mennyien. Úgy terveztem, hogy többet most már nem írok, de hát... gondoltam tisztázom: Kormos Anett. Köszi Kazsa, te jól tudtad. Amúgy úgy hívtok, ahogy akartok, akár lehetek Kocsis is, csak gondoltam, jobba ha tudjátok az igazságot is.
Puszi, köszi - mindenkinek (nőtől ez nem buzis, ugye?)

Kazsa said...

Épp a puszikról akartam poént írni...De szerintem nem :)

T.Reni said...

Nőktől nem buzis, a pasik sokkal buzisabbak tudnak lenni (3 oldalas puszi, mikor rózsaszín pólót vesznek fel, meg amikor le van borotválva a lábuk).
Ja és amikor szolárium barnított a testük.
Brrrr...

Anonymous said...

Ha megkérdik ki a kedvenc stend up-osom akkor biztos azt fogom mondani h Kormos Anett :D Nekem nagyon tetszett és remélem h még nagyon sokat fogom látni a tv képernyőjén :D
S ha már ide tévedtem ebből következik h Pétert is kedvelem :)

Unknown said...

Kedves Anonymous! Biztosíthatlak, hogy ezek után én is kedvellek. Látod? Nincsenek nagy igényeim. Aki engem bír, azt én is. Ennyi. :) Puszillak

Anonymous said...

És üdvözlőm a lányaidat :P

Melinda said...

Anett aztmondtad téged bárkivel össze lehet keverni autogramm témában:)a végén Kormos Anettböl lessz Fehér Antilop.Am az volt benned a legjobb, hogy nem mutattad magad humorosnak sőt kicsit dúrvának és ezvolt a poén.Egyediség ez a röhögjetek csak majd kint találkozunk és meghaltok figura:)Mint Felmérinél ez a lassúság és némeik poénhoz kell 2 nap, de ő így jó.:) Bár először ahogy szegény gyerekeket aláztad az erős volt de reméljük azért szereted őket:D

Unknown said...

Mint mondtam, mindenki szeretek, aki engem szeret. A gyerekeim esetében tehát még nem döntöttem, szeretem-e őket vagy sem.:))) Most ki kell vinnem őket, mert havat akarnak enni. Ezek ilyenek.:)

T.Reni said...

Mondd meg nekik, hogy a jégcsap finomabb.
Amúgy anya és én állandóan piszkáljuk egymást, ezért is szeretem annyira, mert nem kapja fel a vizet, hogy hogy beszélsz anyáddal meg mit tudom én, minden gondolkodás nélkül visszaszól, majd röhögünk és megbeszéljük, hogy nem vagyunk normálisak.
Szóval Anett előbb utóbb a gyerekeid még ezt megbosszulják :P

Unknown said...

Jaj, gyerekek. Mindig abba akarom hagyni az ideirkálást, de mindig visszacsaltok. Így nem lehet...
Itt Pesten félek a jégcsapoktól, nem lehet tudni, mi folyik a tetőről. A hónak is van némi kipufogó füstös aromája, de abba már bele törődtem.
A gyerekeim pedig már mindent jó előre megbosszultak. Ha mostantól mindennap megverném őket szöges ostorral, akkor sem lennénk már egálban.:))) Azért lehet, hogy megpróbálom. Hátha.

Unknown said...

Kedves Anett!
jóóóóóó vagy, megszokod a színpadot és az embereket akkor aztán meg ....:) kezdtem látni az embert benned és ez nagyon tetszik. Hajrá!

Szilvi said...

Hajrá Anett, tényleg jó voltál, csak így tovább. :)

Magáról a műsorról csak annyit, hogy nekem annyira nem jön be a koncepció, elég sok sebből vérzik. Szerintem (nem tapasztalat, csak teória) a Dumaszínházas Félőrültek Fesztiválja jobb kiindulási pont egy kezdőnek, mint egyből be a TV-be. A zsűri meg... jah.

Unknown said...

Kedves Zsömi!
Mindenkivel, mindenben egyetértek, aki úgy kezdi mondanivalóját, hogy "hajrá Anett". De tényleg. Amúgy meg igazad van. A műsor fájóan amatőr, de én magam is az vagyok, így hát nem panaszkodhatom. Mikor indultam, nem gondoltam, hogy ez egy "karrier" kezdete lehet. De tényleg. Gondolom, egy izgibb nap a többinél. Most meg itten szívok keresztbe kasul.:)

T.Reni said...

Hajráááá Anettttt :D

Unknown said...

Cuki vagy T.Reni, de mi ez a hirtelen fellángolás?:))
Na csak nézzetek este, nézzetek. Valaki nézzen.:))

Felméri Péter said...

Anett, a Szilveszteri döntő élő műsor lesz vagy felvételről megy?

T.Reni said...

Nincs itt semmiféle hirtelen fellángolás, az elejétől fogva neked drukkoltam kedveském :D
Nem tetszett ez a dolog, hogy nem élő adás volt, nem lehetett smsezni, megmondom őszintén nekem a zsűri döntése egyáltalán nem tetszik. Nekem az a Szép Bence, KAP és Kiss Ádám keverékeként hatott és néha elég erőltetett volt. Biharival nincs bajom nem akarom bántani, de Váradi Jani nekem sokkal inkább humoros. Az első helyezett pfff... Nekem egyáltalán nem tetszett, mondjuk az elődöntőben nagyon jó volt, szó se róla.
De, hát ez az én véleményem. És mindezt nem itt Péter Naplójában akartam leírni, hanem megkeresni iwiwen vagy mit tom én, és ott persze gratulálni is neked Anett :D

Unknown said...

Bocs, hogy nem válaszoltam, de nem voltam netközelben, és a műsort is csak egy részegen üvöltöző tömeg társaságában láttam, szóval szinte semmit sem tudok a többiekről.
Szóval a műsor nem élőben ment, hanem felvételről.
Reni, neked pedig köszönöm az őszinte elfogultságot.:)

Anonymous said...

Sziasztok!!

És nem emlékeztek véletlenül, hogy ez a "tenyérbemászó" quimbis Varga livius melyik évad, melyik adásában lépett fel? Bocsánat, hogy itt zavargok ezzel de megnézném én is szívesen, csak úgy kiváncsiságból :))