Sunday, December 13, 2009

Hajdu Balázs

Szezonzáró Showder Klub következik most hétfőn, ami azt jelenti, hogy tavaszig csak az ismétlések pörögnek majd a műsorból a Cool-n, de ott aztán orrba-szájba. Műsort vezet Kőhalmi Zoltán, illetve fellép még Benk Dénes és Dombóvári István. Ugyanakkor bemutatkozik a Klubban Hajdú Balázs is, egyik nagy személyes kedvencem, akivel majdnem két éve futottunk össze először a Godotban, a Fiatal Félőrültek Fesztiválja alkalmából, a Dumaszínház havi tehetségkutatóján. Lehet, hogy láttátok már őt fellépni az Esti Showderben pár hete, vagy a Comedy Centrál Bemutatja című műsorban, ahonnan ebben a szezonban nagyon sok fellépő jött át. Nekem nagyon bejön Balázs humora, mindenképpen ajánlom figyelmetekbe, én ott voltam a felvételen és élőben nagyon jó volt. Szóval szezonzáró Showder Klub hétfőn, 22:25.

6 comments:

Kazsa said...

Kár,hogy vége lesz a Showdernek télire...
De ezt is mint a többit,már alig várom.Dombóvári meg Hajdú Balázst is nagyon kedvelem,kíváncsi vagyok milyenek lesznek :)

T.Reni said...

Én is csípem Balázst :P
Deee akkor Fülöp Viktor vagy hogy is hívják nem lesz benne? vagy majd tavasszal?

Felméri Péter said...

Fülöp Viktor szerintem egyelőre nem lesz Showder Klubban, azt se tudom, pontosan, hogy miként került be az Esti Shwoderbe. Ha jól értettem ő egyelőre csak tehetségkutatózik, majd elválik, hogy mi lesz vele a későbbiekben.

Kazsa said...

Fülöp Viktor-t nem is láttam az Esti showderbe...Nem dumaszínházas,nincs fent a honlapon,azaz ha jól tudom,nem tud fellépni a Showerben sem...:\

Am Péter,tavasszal is várható,hogy leszel a showderben?:)

Lehet nem igazán tartozik ide,küldtem számot nektek blogolvasókak meg Péternek egy rádióba :)
Egészségetekre :D

-Nem tudtam,hová írni,de muszáj volt,bocs ma ilyen hülye vagyok "-.- -

T.Reni said...

Fülöp volt az esti sóderben, én úgy értettem h ő nyerte meg azt a tehetségkutatósdit, amit a sóder klubban hirdettek, de akkor biztos nem figyeltem oda rendesen.

Kazsa said...

@T.Reni: Lehet én nem :S De lehet te...vagy mind 2-en :)