Wednesday, December 02, 2009

Elérhetőségek

Az utóbbi időben többen kérdezték, hogy miként lehetne engem meghívni fellépni valahova, mi a tennivaló, merre felé vállalok fellépéseket vagy pedig hogy hol lépek fel élőben, merre lehet engem látni, mikor megyek ide-oda. A helyzet az, hogy jelenleg engem Magyarország területén csak a Dumaszínházon keresztül lehet megrendelni, nekik pedig itt találhatók az elérhetőségeik: Dumaszínház Rendezvények. Illetve egyéb infó a Dumaszínházról itt: Dumaszínház

Természetesen, hogyha valaki előbb velem szeretné megbeszélni a dolgot, írhat egy emailt: felmerip@yahoo.com

Ha pedig romániai fellépésről lenne szó, akkor lehet egyenesem velem egyeztetni, szintén itt felmerip@yahoo.com

Ugyanakkor a Dumaszínház keretén belüli fellépéseim megtalálhatóak itt: Felméri Péter fellépések

6 comments:

Kaméleon said...

ez a felmeRIP nem a legjobb ötlet :P

Kazsa said...

Höhöhö ez igaz.

Am ma láttam a Szomszédnéni Produkciós Irodát Nyíregyen a Korzóban, 13-óra fele.Többször is elmentek mellettem,és nagyon néztek rám....Nem tom miért..talán felismertek innen.De végül is nem kérdeztem meg mit keresek itt nálunk.Olyan kétségbe esett arcuk volt...:)
És Péter,ha téged látlak megállítalak és megkérdem majd.És ha már ott leszek,kérek tőled pzs-t mert mindig elfelejtek vinni magammal ha híres emberekkel találkozok.

Am mindenkinek blodog mikulást,de vigyázzatok,mert mi már megdobáltuk kaviccsal azt a dagadt valakit a kéményen.Lehet ő volt,úgyhogy majd kárpótolok mindenkit.Ezer bocsesz :)

sys said...

Szia!
Jó volt a showder,nagyon nagy voltál,csak így tovább!

brazil said...

Hello Peti!Nézem a dumaszínházas fellépéseket, ez a Varga Livius az a Varga Liviusz? Mármint a Quimby-s? És standup-ol? Elég tenyérbe mászó figura... Veled egy színpadon... Funny, ezt meg kell nézzem!

tania said...

Szia Péter!
Én és a barátnőim már régóta tervezzük, h megrendelünk téged a Római parti kis hétvégi házunkba, ha a fiúk elutaznak vhova. Nekünk minden pénzt megérnél, de csak ha full service-t vállalsz :)!
desperate housewives
ps:Egyébként pedig ha uncsizol Pesten, és vágynál egy nagyon jó karban lévő harmincas kényztetésére, jelezd, és én is jelentkezem: T

Felméri Péter said...

Köszi a gratulációt sys :)

Brazil, igen, a Quimbis Varga Liviusz az. Habár én még nem láttam fellépni, szóval én is kíváncsi vagyok.

Tania, nagyon kedves vagy, 3,5 millió lesz az ár, ha már minden pénzt megadnátok értem :P