Saturday, April 11, 2009

Húsvéti Vers

Mivel itt a Húsvét, akkor egy Húsvéti verset írtam. Akár öntözni is lehet vele menni. Mindenki nagyon szereti.

Húsvéti Vers, amivel extrém esetben locsolkodni is lehet menni

A nyulak azok állatok
És nem hoznak csomagot.
Amelyik nyúl mégis hoz,
Az meg biztos elromlott.

Hibás nyúltól pedig
Kell a francnak csoki
Még kiderül, hogy mérgezett
És felfordul a Józsi.

Szóval hát a nyulak
Nem okos állatok
Mert ha azok lennének
Nem ennének zabot.

Így hát kedves nyuszi
Bízd a csokit másra
És legyél inkább te
Egy kísérleti állat.


24 comments:

VODKA said...

Hát én már fel is készültem a locsolkodásra. Honnan van ilyen nagy eszed?? :D

Máté Geri said...

ejjj de kreatív :D

Felméri Péter said...

Nem véletlenül lett ez a vers ennyire nagyszerű, komoly 5 perc munkám van benne.

Szabó Melinda said...

Hú komoly egy vers .De jót röhögtünk rajta páran:)

Vali said...

hát,ez nagyon jó lett :D
Amúgy nagyon jó volt a Dumaszínház pénteken és szombaton,bár jobb lett volna a te poénjaidat is hallgatni :)
Egyébként nem gondoltam volna,hogy a showder klubbosok a színpadon kívül ilyen jó fejek,meg közvetlenek :) Pl a Kőhalmi Zoli nagyon jó fej volt velünk.
Ja,meg még megyünk májusban,azon,ha jól emlékszem,te is fellépsz :)
Üdv :)

Felméri Péter said...

Ja, Kőhalmi nagyon jó fej, meg hát a többiek is. Szívesen beszélünk emberekkel :) és ha minden igaz, összefuntunk májusban :)

Tabulator said...

Nem tudod esetleg kik jönnek jövő héten kecskemétre GAMF napokra? Te itt leszel-e? Mindenesetre mi az albilakókkal tuti ott leszünk megnézni bárki jön :)
Tabi

Felméri Péter said...

Nem tudom kik lesznek ott, a többiek Dumaszínházas programját általában én innen ismerem: http://dumaszinhaz.hu/statikus/musor.php

De itt ez a rendezvény nem szerepel. Amúgy mintha hiányozna egy pálcika a névből: GAMF -> GAME. Hehe.

Tabulator said...

Hát igen ha egyetem lenne :)

Anonymous said...

ti mindannyian! mér vagytok ennyire szerelmesek ebbe a paliba? mindenki sokkal jobb nála,ráadásul ő nem is humorista alkat

VODKA said...

Törődjé saját dolgoddal! Majd mi tudjuk, hogy kit fogunk szeretni, és hogy ki humorista alkat!

Melinda said...

Egyetértek Vodkával.Nekünk tetszik a mit csinál.Ha neked nem akkor el lehet menni melette.És nem mindenki olyan mint Kis Ádám.Peti is ugyanojan jó akárcsak Szupkay,kőhalmi,Bödöcs.És szerintem nincs olyan hogy humorista alkat.Model allkat van de humorista nemhinném.Mert hát míg Beliczai át lehet látni Aranyosin már nem.Stílusra meg hát ....

Vali said...

szerintem én el tudom dönteni,hogy nekem ki a vicces,köszike :)

Péter Előd said...

en 3szor lattam ezt a "palit" de mind3szor halalra rohogtem magam. remelem nem macska vagyok. akkor nincs sok hatra mar :D

Felméri Péter said...

Kösz szépen srácok :)

Balazs said...

Hat ez a vers tenyleg nagy, mondjuk egy harmadikos szajabol, de ez nem poenos, nevetseges.Nem jo humorista, csak jol tudja hasznalni a google-t, es ha veletlenul van is kicsi eredetiseg egy-egy poenjaba, azt elrontja az eloadas stilusa. Tavaj a felszigeti es tusvanyosi fellepes egyszeruen vicc volt, az meg egy dolog h ezt mas mufajba playbacknek hivjak, de meg elsore hallgatva sem nyujtott semmivel nagyobb elmenyt mint a meleg sor. De amikor valaki megkell tapsoltassa magat, ott mar reg baj van. Az meg rejtely h h kerult a showder klubba...

Timy said...

Kedves Balázs :)
Csak én tartozom azon emberek közé aki csak olyan embereket keres meg neten a szabadidejében, akiket szeret??? :) Én ha valakit nem szeretek nem látogatom az oldalát... :) Ez egy jó tanács :) Te is így tedd Kedves Balázs :) Elhiszem, hogy el vagy nyomva és szeretnél valakinek beolvasni, de hidd el itt nem jó ajtón kopogtatsz :) A vidám embereket nem tudod elszomorítani, legfeljebb kacagnak Rajtad egy nagyot :) De most komolyan, mi a jobb? Nevetni, vagy zsörtölődni? :)))))))) Tudod, tudom, Szólás szabadsága :) De hidd el itt csak mosolygós emberek vannak, akik Veled (vagy Rajtad?) mosolyognak :) Jobb a Veled, nem? :))) "Ne mondd mindig, hogy mit tudsz, de mindig tudd, hogy mit mondasz." (Tiberius Claudius) Legyen nagyon szép napja Mindenkinek - a Boldogoknak is és az elégedetleneknek is! :)
u.i.: Balázs :) Üdv köreinkben :)

Timy said...

:))))))
"Te valóban nagy ember vagy... Te nem fogod összeszedegetni az élet apró-cseprő dolgait, a maradékokat, magad fogod megteremteni a rózsádat, életet fogsz teremteni. A szépség igazi varázslója vagy, és annyi jót tudsz tenni a többi emberrel. Meg fogod tanítani őket arra, hogy szeressék az életet." (Consuelo de Saint-Exupéry)

Felméri Péter said...

Kedves Balázs, megtiszteltetésnek veszem, hogy csak azért regisztráltál a blogger-re, hogy ide beírhass. Olvasod a blogomat, eljársz a fellépéseimre, végig kínlódód a versemet... Hát az ember egy rajongótól se vár el többet.

Ami pedig a google-t illeti, azt alá is kell ám támasztani, nem elég csak úgy dobálózni vele.

És hadd jegyezzem meg azt is, hogy mindig is büszke voltam rá, hogy a poénjaim nem mindenki számára érthetőek.

Balazs said...

Kedves Timy
Nem kerestem a blogot, veletlenul bukkantam ra, es ha mar itt jartam akkor miert ne nyilvanitsam ki en is a velemenyem? Vagy csak azok tehetik akiknek tetszik? Nezd meg h mit irtam es mit irtal te ra, koze nincs semmihez:) Ez nem zsortolodes, sot meg az olvasokat sem terveztem letorni, ez csupan kritika. Ket ertelmes mondatod volt, es az is mas agyabol pattant ki, ertem mar ezt a nagy tiszteletet Peter irant:)

Peter
Tudod jol h a 2008-as felsziget es tusvanyos humor-szinpadan nem csak te leptel fel, szval nem miattad voltam ott. Csak mivel "felpumpalt" a showder klubb, ezert tenyleg kivancsi voltam, eloszor tusvanyoson, aztan miutan az a tobbi fellepo szinvonala alatt volt ezert felszigeten abban a remenyben h jobb lesz, szinten meghallgattalak. Az pedig pont olyan volt, de pont:)
Abban tokeletesen igazad van h kell az egyediseg, es most a "versre" visszatekintve, haaat egyedi az h ez egy felnott agyabol pattant ki, de ezzel ennyi a poen benne:)

Vali said...

hát,ha neked nem tetszik,amit csinál,hát nem tetszik. legközelebb kapcsolj el,ha ő van a tv-ben,vagy ne figyelj oda,ha épp ő az egyik fellépő. Nem lehet mindenki szimpatikus,de azt nem értem,hogy neked ettől miért jobb a lelkivilágog,hogy idejössz és oltogatod?

Amúgy,Peti, én leginkább az egyedi előadásmódod miatt bírom az előadásaidat. Nagyon megnyerő szerintem. :)

VODKA said...

Ízlésen nem illik vitatkozni. De akkor is többen vannak, akik szeretik a Petit! :D

Melinda said...

Hát igen Petihez kell egy kis idő amíg megérti az ember.De így is jó.Mert még másoknál egyböl leesik Petinél kell félperc:)De ez is kell:)

Kata said...

Háhááá ez tökre aranyos :D XD