Friday, May 09, 2008

Behejehegyzéhés

Szerdán Székesfehérváron volt egy fellépésem. Az első szabadtéri hakni. Hajdu Balázzsal mentünk vonattal. Nem nagyon tudtuk eldönteni, hogy mire is kéne szállni, úgyhogy Balázs megkérdezte egy sráctól, hogy akkor most mi van. És most jön a poén, mert a srác megkérdezte tőlem, hogy nem te vagy az aki a Showder Klubban is fellépett? De, ragyogott fel az arcom, hogy nahát, valaki megismert a műsor után. Aztán utánaszámoltam. A műsort mondjuk látta kb. 1 millió ember tévében vagy netten összesen. Tehát Magyarország lakosságának 10%-a látta. Ha én naponta 1000 emberrel találkozok egy átlagos Budapesten eltöltött napon, akkor ennek is tegyük fel 10%-a látta a műsort, azaz 100 olyan emberrel találkozok naponta akik látták a műsort. Tegyük fel, hogy embereknek csak a fele maradt fent a műsort reklám után is nézni, és nem aludt bele, szóval látott engem is, aki az utolsó fellépő voltam. Tehát 50 olyan emberrel találkozok naponta, akik láttak engem is, nem csak a műsor elejét. Mondjuk ebből 20-nak rossz az arcmemóriája. Marad akkor 30 ember, aki megismerne engem. De van aki siet vagy a saját gondjaival vagy más emberrel van elfoglalva. Ezek is kb. vannak vagy 20-an. Marad 10 ember, akivel találkozok naponta, látott is engem a tévében és meg is ismer. Tíz. Ez elég szép szám. Mondjuk ebből 2 csak futólag vesz eszre, mert villamosban van vagy buszon, én pedig nem és van vagy 3 akinek nem tetszettek a poénjaim, 3 meg aki nem megy csak úgy oda idegenekhez, hogy helló, láttalak a tv-ben. Tehát akkor marad 2 ember. Az egyik volt ez a srác. Kérdés: Ki volt a másik ember? A megfejtéseket várom ide.

Amúgy a srác, amikor mi otthagytuk, még azon filózott, hogy akkor most maradjon Budapesten vagy menjen haza egy pár napra. Azt mondta, hogy majd hozzászólásban megírja, hogy mit döntött. Ha megleli a blogot :P

Visszatérve a fellépéshez. Székesfehérváron Balázs egyik havere várt ránk kocsival és ő furikázott minket az állomás és a hely között, ahol felléptünk. Nagyon köszi még egyszer :) Szóval ott rendben megérkeztünk. Épp vége lett a helyi tehetségkutatónak, ami után sokan leléptek, akik meg ott maradtak mind Gengszter Zoltánt várták, magyar művészt és énekest, aki utánunk lépett fel zenekarával. Ebben a hangulatban kellet nekünk fellépni. Ezért a stand up nehézkesen indult, Balázs kezdett, de volt egy pár beszóló alak, aki folyton megzavarta, én is izgultam közben, hogy basszus, itt csak is égés lesz. De aztán szerencsére jól ültek a poénok és sikerült egy igencsak sikeres előadást tartani. Azaz majdnem, mert kb. 15 perc után berekedtem. Még soha nem jártam így. Talán a hideg levegő tette, vagy az, hogy nagyon hangosan beszéltem, nem tudom, de sajnos le kellett jöjjek 25 perc után, mivel már csak nagyon erőltetve tudtam beszélni. Sajnálom, mert még lett volna mit mondjak és épp hogy belemelegedtem :)

3 comments:

Anonymous said...

Szia Péter! Én ott voltam a fehérvári haknidon - sajna csak a tieden, mert azt hittük 8-tól lesz, és csak akkor mentünk ki. A lényeg hogy nagyon jó volt, halálra röhögtem magam! :) Azzal a pár görénnyel akik beszólogattak, ne foglalkozz, megütötték délután a fejüket vízifocizás közben...:)
Jah és szexi a hangod rekedtesen, szóval ez sem volt gáz! ;)
Csak így tovább! :)
Pussz: Bogi

Anonymous said...

Hello!
Én is ott voltam Fehérváron, már vártunk téged! Showderben láttunk anno, de itt szét röhögtük az agyunkat! Tényleg nem kell foglalkzni azzal a pár sráccal, igazából neked nem is szólogattak be, csak az elötted lévő srácnak! Erre, ha lehet így mondani, légy büszke, nagyon jó voltál!
Csak így tovább!
Várunk vissza!:-)
Zoli

Felméri Péter said...

kösz szépen :)