Wednesday, May 14, 2008

Beliczai Balázs weboldala

Beliczai Balázs, vagy ahogy sokan ismerik, Beliczai Balázs profi humorista. Nem tudom mennyien ismeritek errefelé, de ideje lenne minél többen. Volt a rádió humorfesztiválján 2006-ban, amikor is különdíjat kapott de azóta nem volt humorfesztiválon, mert csak 8 évente rendezik. Még a Klebelsberg Kunó Humorversenyre se nevezett be, ennek köszönhetem, hogy ott én holtversenyben a második lettem. Ő már egy másik kategória. Ha őt megdobálják paradicsomokkal akkor elegánsan félrehajol. Ha engem dobálnak meg paradicsommal, akkor megpróbálom elkapni őket a levegőben a fogammal, hogy előadás után megegyem. A földről azért én se eszem meg őket. Habár...

De nem magamról akartam beszélni ebben a bejegyzésben, hanem Beliczai Balázsról. Volt már Showder Klubban, meg Esti Showderben is és még sorolhatnám, de nem sorolom. Ami ezt a bejegyzést inspirálta az nem más mint a Beliczai Balázs weboldala, ami még nagyon friss és nemrég olvastam végig és végtelenül humorosnak találtam, ezért gondoltam, hogy megosztom veletek. Klikk ide.

1 comment:

Anonymous said...

Azt hiszem az esti sowderben lattam, es parodiat adott elo. Hat Peter nekem anyira nem jott be... Amugy a paradicsom dolgot jol csinalod mert a jeg elverte a paradicsom ultetvenyeket es felo h felmegy az aruk. Tovabbi sok sikert FOGGALHARITOPARADICSOMEMBER!!!

Tisztelettel Zsok