Saturday, August 11, 2007

Tamara - a film

Az előbb néztem meg a "Tamara" című magyar filmet. Nagyon jó film volt, Bogitól kaptam. Az állatok is beszéltek benne, valami idegen nyelven, ők kommentálták a történteket és nagyon mókásak voltak. Csak annyit árulok el, hogy volt valami művész alak többek között (Demeter), aki nem tudott belemászni a ruhájába :)

Lejegyeztem pár mondatot a filmből, ami nagyon megtetszett. Még soha nem csináltam ilyet, de ez különleges film volt. Szóval itt van pár:

A kakas azt mondta az egyik emberről, hogy:
Ha sakkozni hívják, engedelmesen sakkozik. (ezt mondta a szamár Kristiánról - az a kedvencem :))

Kakas: Még intellektuálisan is felkészült:
Erre ezt mondja Demeter: Az ember azért boldogtalan, mert nem tudja, hogy boldog.

Ló: Ebben a pillanatban, mindenki érezte a másik szagát. Ott volt a pogácsa szagú és a kölni szagú. Volt egy erős szagú is, pedig sütött a nap. Aztán egy gázolaj-féle szag. Végül egy tejszagú.

Az állatok nyelvén a "tiprity" annyit tesz, hogy "mosoly".

Demeter: Ne bőgj! Ne bőgj, mert megőrjít a bőgő ember.

Krisztián, Demeter öccse: Álmodtam egy nagyon rosszat. Jézus Krisztus jött és azt mondta, ne menj ki. Erre én azt mondtam, jó, nem megyek. Erre ő adott egy fürt banánt.

Szamár, az egyik nőről: Több energia visszaszelídíteni, mint elvadítani.

Mindenkinek ajánlom a filmet. :)

No comments: