Monday, October 16, 2006

Wasárnap

Nagyon ki voltam fáradva a tegnap este na, de most írok. A humorestről.

Először is nagyon elhúzódott, majdnem egy órával később kezdődött, mint ahogy meg volt hirdetve. Van akit nem érdekel ez, de van akit zavart. Zoli azért jött, hogy megnézze az előadás elejét, de még ezt se tudta megvárni a csúszás miatt.

Elemben rengeteg ember jött el, sokan állni kényszerültek, tehát megvolt a tömeg a jó hangulathoz, öröm volt fellépni ennyi ember előtt. Elsőnek én léptem fel egy darabbal és nem is azzal, amivel szerettem volna, de ők másat választottak, és mivel az ő showjuk volt... Úgy érzem sikere volt a darabnak. A Kőember a gyergyói kisiklás után visszanyerte reputációját.

Utánam a Szomszédnéni lépett fel, kb. 50 perc – 1 órás darabbal. Nem írom le itt, hogy mivel, hogy meg miként, de összességében sikerük volt, úgy láttam, hogy a közönség nem bánta meg hogy kivárta azt a plusz órát.

Kicsit bosszantott, hogy merítettek az én bűvészes előadásomból, megkérdezés nélkül, de hát ez van, kezdő humoristától is tanulhat a haladó.

2 comments:

Anonymous said...

Elég rossz volt állni az ajtó elôtt, és arra gondolni hogy ez idô alatt megnézhettem volna a film végét, amit muszáj volt megszakítsak csak azért hogy nehogy lekéssem az elôadás elejét.

Végül is most megérte, mert a szomszédnéni is jobb volt, mint máskor, lehet ôk is rájöttek hogy a b....+ és a k.... szavak gyakori használata nem is annyira vicces.

Anonymous said...

Ami a bűvészes darabjukat illeti, lehet mégsem ugyanaz, mert a te fűrészed nagyobb volt, és mégis elfért a zsebedben, meg kalapod is volt, na meg persze Robi ment ki Bogi helyett. ;)