Sunday, October 08, 2006

darab



Szomszédnéni PI előadás 15.-én, este 7-kor, a Báthory dísztermében. Ez eddig szigorúan titkos volt, asszem, úgyhogy ne köpjétek be, hogy tőlem tudjátok.

Na idáig tiszta. Most mindenki gondolja esetleg, hogy milyen profi, akkor beülünk majd vasárnap egy kellemes SzPI estre és egy jót szórakozunk, de ez valószínűleg nem így lesz. Meg is mondom miért. Szóval azt mondja nekem Béfé. Hogy. Te Péter, van-e neked valami jó anyagod. Erre én gondolom, hogy te Béfé, ezt mégse kéne itt a messen megbeszélni, mert még figyelheti valaki. De mondani csak azt mondtam, hogy van. Minek is tagadjam. Aztán a további beszédéből lepároltam hogy mit is akar ő valójában. Arról van szó, hogy azt akarta mondani, hogy lépjek fel náluk az esten egy elődarabbal, hogy aztán majd jöjjenek ők.

De azt is mondta ám, hogy menjek el hozzá a darabbal mondjuk kb. kedden és mondjam fel neki, hogy lássa, hogy minőségi a darab vagy nem minőségi. Na akkor még jó volt a kedd, de most már nem jó, mert munkám akadt. Lehet. Ezt egyelőre nem tudom még. A bútorszállító business-ben ezt sose lehet tudni. Na mindegy. A lényeg, hogy ezúton is üzenem neki, hogy Béfé, nem félek tőled és lehet hogy nem tudok kedden menni, még ha meg is ütsz, akkor se. Csak ne üssél nagyot.

Na valamikor csak meglesz ez a kihallgatás, ezt nem úszom meg. Legalább is nem leszek hülye egész héten bútort szállítani. És akkor aztán, hogy mi lesz, nem tudom. Mert lehet hogy nem jó a darab és akkor muszáj lesz könyörögjek neki, hogy mégis engedjen fellépni. Az az érzésem, hogy nagy pénzösszegek fognak gazdát cserélni akkor, csak azért hogy láthassatok engem is. Még azt is meg fogom ígérni, hogy nagyon béna leszek, hogy lássák az emberek, hogy mennyivel jobb a Szomszédnéni a közönséges halandóknál.

Szóval ami a lényege ennek a hosszú mondásnak: Aki jót akar szórakozni vasárnap este, az jöjjön úgy kb. 7:20-kor, mert akkor lejárok már én, aki meg ki akar röhögni egy bénát, az jöjjön hamarabb.

Ez a hülye blog nem akarja engedni, hogy betegyem a plakátot.

Na most már sikerült. icate.

No comments: