Monday, October 23, 2006

Hogyan került fel az új menüpont

Máma egy üzenetre bukkantam miközben a szerveren ügyeltem a rend felett. Egy másik weboldal tulajdonos azzal keresett meg, hogy mi lenne, ha bannert cserélnénk. Ez azt jelenti, hogy én felteszem az oldalamra az ő oldalának a bannerjét egy linkkel az oldalára, cserébe meg ő is megteszi ezt az én banneremmel. Mivel már volt ilyenek nekem is (készítettem az erdélyi top 10-re), mondtam, hogy ok, készítek én is egy banneres menüpontot, ahova beteszem az ő bannerjét. Na. Ez volt az egész story. Itt a banneres menüpont:

Itt meg a levél amit kaptam:
Halli.benne lennél egy banner cserébe!
Kérlek válaszolj!
Üdvözlettel
Banyesz

Ha te is üzenni akarsz nekem, akkor ezt megteheted a kapcsolat menüpont alatt: http://www.humorfeszt.ro/felmeri/kapcsolat.php

Most meg lássuk, hogy mennyire volt ez egy okos döntés. Egyelőre csak egy hónapra egyeztünk meg.

No comments: