Tuesday, October 17, 2006

Izabella on the net

Már vagy két hónapja tökéletlenkedtem a humorfesztes videóval, mert ki akartam vágni belőle az én részemet és feltenni a Youtube-ra, mindenki okulására. Persze nem teljes idő alatt ezt csináltam, mert amint láttam, hogy nem megy a dolog sorra feladtam. Hol ezzel, hol azzal a soft-tal próbáltam szerencsét, de mikor a hang tolódott el, mikor meg a film lett túl nagy, illetve a kép minősége értékelhetetlen.

De máma végre sikerült és fel is tettem az Izabellás produkciót a netre, bárki megnézheti ezután. Ha a humoregyetemen, mint kurzus anyag hasznosítani akarja valaki, akkor csak bátran, megkapja most rá a jogokat. De aztán viccesek legyenek a kis lurkók.

Most úgy meg vagyok hűlve, hogy alig lélegzek. Ha két nappal hamarabb jön ez a hűlés, akkor lőttek volna a fellépésemnek.