Saturday, August 05, 2006

Péntek

A nagy nap. ATB és Rasmus. Szervezői hiba. ATB-t betették a DJ sátorba. Pedig a szabadban lett volna a helye. Az emberek fulladoztak, mert mindenki meg akarta nézni. A Rasmusra is sokan jöttek. Azt mondták ezek a csoda finnek, hogy Románia a Drakula hivatalos országa. Megcsókolhatják.

Reggel reggeli. Ebédre barack. Jó sok barackot megettem. Adakozó asztaltársaim voltak. Úgy általában sok desszertet megettem nekik köszönhetően. Köszönöm.

A humorfeszt pénteki attrakciója a baseballütős tojásloccsantás volt. Az ötvenből 5 főtlen volt. Ezeket fekete markerrel jelölték a fiuk. És aztán csak úgy flötty. A viccmondó verseny is nagyon bejött. Vásárlási utalványt lehetett nyerni vele. Öt sörre szólt. Vagy négy körre az ATV-kkel. Ki mire akarta váltani.

És akkor jöttek a koncertek. A Directia 5 a Rasmussal egy időben kerül sorra. Szívás nekik. Kicsit belenéztem én is az előadásba. Azért sokan elmentek erre is, nagyon jó hangulata volt. A másik amit sajnálok, hogy fedésbe került a nagyokkal a Shukar Collective volt. Csak nemrég hallottam róluk a testvéremnek köszönhetően, de szívesen megnéztem volna. A szakértők szerint jók voltak.

ATB-re, mint már mondtam, rengetegen voltak kíváncsiak, de én előre férkőztem, és elég jó helyet kaptam. De egy óra után kijöttem mert nagyon környékezett a fulladás. Kintről is nagyon jól lehetett élvezni. Fantasztikus dj, nagyszerű buli. Három ember az eco-budik előtt aludt, harminc méterre a sátortól. Szerintem nem természetes alvással aludtak.
Ide jön még Zsombor esete, aki mindenáron autógrammot akart ATB-től. Majdnem sikerült neki. Itt tudni kell, hogy volt a BS guarding, akik mindenhol ott voltak, de nem tűntek kemény fiúknak. És akkor ott voltak a profik, valami magyar cégtől. Hatalmasak. Ők voltak a színpadok körül. Zsombor az elején szépszóval próbálkozott. Nem ment. Aztán figyelemeltereléssel. Elkapták és kitették. Harmadszorra furfanggal. Megkerülte és hátulról furakodott be a sátorba. Egy méterre volt ATB-től. Aztán már nem. Kinyomták a sátorból. Könyörtelenül. Kár. Szívesen megnéztem volna az autógrammot. Zsombi, ha kedved támad, meséld el a storyt itt, egy comment formájában, te sokkal jobban tudom milyen volt.

No comments: