Thursday, August 03, 2006

Csütörtök

Reggel plakátozás. Én hordozom a lapokat, Béfé ragaszt. Téesznek is ragasztanak. A fogát. Képes volt kiverni a fogait és hazautazni a fogorvoshoz, csak hogy ne kelljen segítsen.

Máma léptem fel. Féltem, hogy nem lesz elég érdeklődés, mert a nép a hétvégére jön, túl messze van a humorfeszt villa a világtól, stb. De nem. Rengetegen jöttek el. Sokan álltak is. Robi felvette a darabot. Közönség élvezte. Én izzadtam. Annyira, hogy a bűvészesnél lecsúszott a bajszom.

Előttem Könczey rajzolt csóré emberekre.

Szomszédnéni fellépés. Téesz még mindig stoppol valahol messze, de Béfé belefogott a darabba. Épp eleget húzta az időt, Téesz az utolsó utáni pillanatban megérkezett. Mindenki örül. Különben ők minden nap felléptek.

Szabi elhozta az ebédet a kantinból. Huh de megéheztem.

Máma már jött rendes zene is. Parazitii. Meg ott volt a Moby Dick is, ami arról emlékezetes számomra, hogy azt mondták: ”a politikusok cinkezett kártyákkal játaszanak”. Ez annyira értelmes szöveg, hogy nem is kommentálom. Különben rengeteg énekes érezte úgy, hogy hangoztatnia kell politikai nézetüket. Meleg sört nekik.

Máma nem én adtam fel a leghamarabb.

No comments: