Tuesday, May 16, 2006

Mivel töltöm az időmet



Ezen a héten három fellépésem is lesz. Ez nekem egyelőre rengeteg. De ha már elvállaltam, akkor meg kell birkózzak velük.

A szomszédnéni már a humorfeszt alatt szólt, hogy ha van kedvem és egy jó darabom, akkor felléphetek velük. A jó darabbal nem tudom hogy állok, de kedvem az van, szóval elvállaltam. Kíváncsi vagyok, lesz-e lebaszás, hogy biza ezzel a darabbal nincs mit keressek náluk. Mindez wasárnap, nem tudom még pontosan hánytól, de talán 7 lesz belőle.

Másodszorra Sepsiszentgyörgyről kerestek meg, hogy a helyi kolbásztöltő verseny alkalmával lépjek fel nekik egy félórás darabbal, de lehet órás is maximum. Arra gondoltam én, hogy a fél órás is sok lenne nekem így startból, de csak azt mondtam nekik, hogy igen. Szóval ott is leszek egy fél óra erejéig. Szombaton. Úgy kb. 1 után valamivel. Sportcsarnok.

És utoljára a Szabadság keresett meg, hogy a sorra kerülő sorshúzásukon lépjek fel egy 0.5 – 1 órás darabbal. Ezen is csak mosolyogni tudtam magamban, hogy biza ez egy kicsit elrugaszkodottan hosszú idő egy ilyen zöldfülűnek mint én vagyok. Eredetileg úgy volt, hogy csak az a darab érdekli őket, amit a humorfeszten adtam elő, aztán változott. Azt hiszem három részletben lépek fel ott, három kis darabbal, ami közül az egyik a humorfesztes produkció lesz.


Dátumok:
05.18. csütörtök, 17:30, Apáczai díszterme
05.20. szombat, 13:00+, Sepsiszentgyörgy sportcsarnok
05.21. wasárnap, ~19:00, Somszédnéni, Báthory díszterme

No comments: