Tuesday, May 30, 2006

Forgatás



Tegnap kezdődött a forgatás, és máig tartott. Hajnalban értem haza, fél ötkor.

A film egy pár perces lesz maximum. A forgatás vagy 6-7 órás volt.

A református teológia dísztermében forgattunk. Zsolt volt a rendező, Attila a bíró. Peti nagyon értett a kamerához, Attila (másik) meg a hangokhoz. Voltunk vagy négyen ott, akik ugyanazon a két néven osztozkodtunk.

Temérdek feleség, mind beöltöztek mindenféle divat szerint. Az egyik közülük, Boglárka, sminkes is volt. Én is kaptam valami krémet, de azt hiszem a végére mind elkentem.

Különben ott majdnem mindenkinek volt saját filmje, mind ilyen Örkény egyperces darabokból. És vendégszerepeltek egymás filmjeiben. Jó kis poén. Lehet én is megyek média szakra.

A lényeg az, hogy nagyon élveztem a forgatást, jó volt a hangulat. De attól félek kicsit bénán játszottam a szerepemet. A végére jutott eszembe, hogy hogyan lehetett volna jobban játszani, de akkor már késő volt egy karakterváltás.

Szívesen szerepelnék még filmekben. De lássuk előbb mi sül ki ebből.


Legközelebb elmesélem a filmet. Vagy lehet hogy készítek egy menüpontot az oldalamra róla, ha nagyon hosszú lesz.

No comments: