Monday, May 22, 2006

Milyen is volt a Szentgyörgyi fellépés



Az egészet a helyi sportcsarnokban bonyolították le. Kolbásztöltő verseny volt, és mindenhol kolbásztöltő csapatok töltötték a kolbászokat. Erről szólt a verseny. E mellett mindenféle díszes kajákat is formáztak és rendeztek el az asztalokon. Én a verseny után léptem fel.

A nézőteret a következő képen képzeljétek el: a díszes kajákon felbuzdult nézősereg lerohanta az asztalokat, hogy minél többet kóstolhasson. Én eközben a színpadon bénáskodtam. El lehet képzelni, hogy mennyire sikertelenül. A színpadhoz közel levő nézők figyeltek csak, a többiek elvesztek az ételek között.

Ezért nem adtam elő csak hármat a tervezett öt darabból. De ezek se voltak az eredetileg megtervezett szövegek, hanem ott helyben, kisebb-nagyobb sikerrel improvizált sületlenségek.

Nem tudom hogy hogyan képzelték el a szervezők, hogy ebbe a kajától megvadult tömegbe bele fog találni egy ilyen típusú előadás, amit ők tőlem kértek, és hogy mért nem szóltak arról, hogy ezek az emberek enni fognak az előadás alatt. Lehet hogy ez csak egy apró kis részlet, de ha tudok róla, akkor nem vállalom el a fellépést.

3 comments:

Anonymous said...

És legalább kolbászt ehettél amennyi csak belédfért?

Felméri Péter said...

Nem kellett a kolbász, nem is kívántam 1álltalán. Úgy meg volt telve az egész hely kajaszaggal, én meg jól belakva, hogy ahogy tudtam elkerültem az ételeket

Anonymous said...

jol kib*sztak a szekelyek veled (Muhahahaha)