Thursday, May 20, 2010

OTP Reklámkampány

Ma reggel OTP reklámkampány fotózás volt. Ez bib. korán kelést jelent, de ezzel kb. ki is merült a kellemetlen rész, mivel nagyon élveztem a fotózást. Aki kíváncsi az eredményre, az nézzen szét nemsokára a városban, OTP fiókokban, metrón, újságokban, stb. Nemsokára kapok képeket is, azokat majd szépen betöltöm ide. Kedden pedig a reklámfilmeket vesszünk fel a Szomszédnénivel, amik majd tévében, moziban és a neten pörögnek pár héten belül. Addig is www.nemduma.hu, ha kíváncsiak vagytok az eddigi reklámkampányokra.

13 comments:

Tündi said...

Hűha, moziban én még sosem láttam OTP-s reklámokat... (mondjuk nem csoda, mert nem is járok igazán...) De a lényeg azon van, hogy megnézném szívesen nagy kivetítőn! ;)

Előre is köszi a képeket Péter, majd feltétlen megnézegetem őket. És természetesen a reklámot is várom.
Majd próbálok összeszedni valami reklámanyagot is róla, hehe... ;)

Písz!
Tündi

Anonymous said...

Szia Péter!! Te holnap véletlen nem leszel a Symbolban?:)Jó lenne találkozni,nagyon jó vagy!!!:) Puszi

Felméri Péter said...

Szia Tündi, egyelőre nincsenek képek, de remélem minél hamarabb :)

Anonimusz, valószínűleg elnézek a Symbolba is holnap :)

ancsi said...

Szia Peti!

Nagyon tetszett a jún.5-ei New Orleans-i előadásotok... olyannyira, hogy már megvan a júl. végi nagyvázsonyi estére is a jegy:D

Üdv,
aniko!

Felméri Péter said...

Szia Ancsi, örvendek, hogy ott voltál :) Viszlát Nagyvázsonyban :D

ell.i.en.u.es.. (: said...

végre.végre. fent van a nemduma.hu-n a kisfilm. (:
nagyon jó lett. :)

( mellesleg.. Peti! te még mindig el vagy rabolva?! :O remélem azért nincs túl hideg az üdítős hűtőben.. meg ne fázz így június közepén.. ) :D

üdv.: Linus (Sopron):)

Felméri Péter said...

Váááá, valóban fent van, szép lett meg vagyok elégedve vele :D Még úgy is, hogy nem én írtam és nem is találom feltétlenül viccesnek. De jó :D

ancsi said...

Szia Peti!

Elrablás, üdítős hűtő...? :s Lemaradtam volna az egyik reklámról? :)

Üdv,
ancsi!

Dius said...

Igen, Pétert elrabolta a Szomszédnéni :S Ráadásul minden hétfőn arra késztetik az embereket, hogy járjanak Dumaszínházba. Szörnyű. A Szomszédnéni hihetetlen gonosz tud lenni. :P

ancsi said...

Köszi Diana! Így már ismerős a story:) De mondjuk egy minden héten kötelező Dumaszínházban simán benne lennék :D

Anita said...

Akár Te írtad, akár nem, nekem tetszik a reklám :) A rádiós verziót már kevésbé találom viccesnek, de ez egyéni szocproblémám.

Várom/várjuk a képeket! :) Illetve ha nem csak ennyi szöveged volt, amit valószínűsítek az eddigi reklámok alapján, beneveznék egy bakis videóra is :)) Bár lehet, hogy Te elsőre perfektül lenyomtad!? :)

Tündi said...

Gratulálok az ótépé reklámhoz!
Nekem tetszik a sztori, bár meglehet ez azért van, mert DJ-s (személyes kötődés...). Továbbá jó hangulatú lett, szép!

sys said...

Szia!

Nyaralni mész valahova?