Sunday, May 02, 2010

Showder Klub felvétel

Kedves Showder Klub rajongók, szerdán (május 5, 17:00 órakor) lesz a következő Showder Klub felvétel, amiben ott leszek én is, illetve Bödőcs Tibor, KAP és Beliczai Balázs. Mivel nekem erre a felvételre megmaradt két jegyem, arra gondoltam, hogy itt kisorsolom azok között akiket ez érdekel. Ez úgy lesz, hogy itt: http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/Felmeri-Peter/218687663626?ref=sgm Hétfőn, május 3-án 17:02 -kór felteszek egy kérdést, és aki a leggyorsabban válaszol helyesen, az kapja meg a két jegyet. (ehhez persze regisztrálnotok kell a facebookra. Hajrá :D)

33 comments:

Aniko' said...

és fizet valamit a Facebook az enyhe motiválásért? :->

Gord said...

És ettől még sokkal viccesebb lenne, ha itt tennéd fel a kérdést : )

Mert a játék tök jó, de én akkor sem reggelek a faszbook-ra, ha 2000 €-t kapok érte : )

izsé* said...

jaj jó is lenne, főleg ha Budapesten élnék :D de nem én itt élek az ország másik végében... :(

T.Reni said...

Ez az, így miskolcról sajna nincs értelme... Remélem ha pesti lakos leszek akkor is lesz ilyen lehetőség :D

Tündi said...

Hát igen, aki nem pesti, annak ez nem egyszerű... Ráadásul gondoljunk bele abba, hogy most vannak az érettségik. Nem lehet csak úgy elszabadulni akárhonnan. Vagy akinek nem érettségi, annak meló...

Nem baj, majd máskor elmegyek. Ha nem az idei évadban, akkor ősszel. :)

lorii said...

Nikolett a nyest gazdája xD

SiD said...

Tök jó, hogy leszel megint. mondjuk meglepődtem, mert eddig évadonként egyszer voltál, de örülök, hogy szakítottatok a ,,hagyománnyal,, :D

Felméri Péter said...

Megvolt a kérdés, nagyon sokan válaszoltak rá, azt se tudtam, hova kapjam a fejem :) De jó buli volt.

Amúgy SiD, csak az első két szezonban voltam egyszer-egyszer, az elmúlt kettőben és a mostaniban már kétszer.

Anonymous said...

Szia Peti! 17órakor kezdődik a felvétel holnap tényleg? Csak mert nekem azt mondták 19h-kor...
Üdv:Bogi

Felméri Péter said...

Szia Bogi, holnap két felvétel lesz egymás után, neked valószínűleg a másodikra van jegyed.

Anonymous said...

Mi a különbség a 2 felvétel között? 17h-kor is más fellépők lesznek meg 19kor is? Téged látni akarunk,meg a B.Balázst is feltétlen!!!!:) Bocsi,csak nem voltam még felvételen,nem tudom mi a szokás. ^^
Bogi

Anonymous said...

Szia Peti! :)
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyi ideig szokott tartani általában egy Showder Klub felvétel?
Klaudia

Felméri Péter said...

Az úgy szokott lenni, hogy egy nap két adást veszünk fel, most az elsőben lesz: Bödőcs, KAP, Beliczai és én, míg a másodikban Aranyosi, Kiss, Benk és Szöllősy. Az első két szezonban ugyanaz a közönség ülte végig a két felvételt, de újabban már cserélődnek, szóval sajnos Bogi se engem se Balázst nem láthatod holnap fellépni, viszont ha szívesen megnéznél minket, akkor itt megvan, hogy mikor és hol lépünk fel élőben, hosszabban és szórakoztatóbban: www.dumaszinhaz.hu, műsor menüpont :)

Klaudia: Maga a felvétel kb. egy órát tart, de a közönséget már kb. egy órával előtte kezdik beengedni.

Anonymous said...

Ez nem igazsááááág!!!:( Kár hogy nem tudtam hamarabb róla.Tessék ott maradni a 2. felvételen is,majd megkeresünk!!Jóó??:) Köszi minden információt!!Bogi

Felméri Péter said...

Ok :)

Anonymous said...

Szia Petii!!!Elég komoly volt a sorban állás kint...Jó volt a Showder klub,láttunk Téged Klaudiával,3 m-re ültél tőlünk...de nem tudtunk oda menni! -.-' Aztán nem találtunk,a buszt meg el kellett érni.Fellépésen kívül kéne találkozni,höhh! :P No mindegy,talán egyszer..:) Bogi ^^

Anonymous said...

Fázis késéssel,de: akárhol ülhettünk volna,Te úgy sem ismersz fel minket.:) Bogi

Anonymous said...

Szia Péter!
Nagyon jó volt a mai felvétel, bár a Te előadásodat sajnos nem hallhattuk, mert a 19 órás felvételre volt jegyünk.
De sebaj, ami késik, nem múlik. :)
Remélem hamarosan hallgathatlak Téged élőben is. :)
Klaudia

Felméri Péter said...

Sziasztok lányok, örvendek, hogy tetszett a felvétel, szerintem is jóra sikeredett a második is, de szerintem az első még ennél is jobb lett :)

És ajánlom figyelmetekbe az élő fellépéseket, amik szerintem sokkal jobbak, mint egy tévés felvétel: www.dumaszinhaz.hu

Anonymous said...

Miattad lett olyan jó az első felvétel,hehe!:D Néztük a fellépéseket,látom este leszel a Godotban,hmhm..jó lenne menni még jegyek is vannak,olyan hamar elfogynak a jegyek egyébként.Júni 11-én megyünk Beliczaira,Szomszédnénire arra még kaptunk.5-én meg Te leszel a műsorvezető,na majd ott elkapunk! ^^
Bogi

T.Reni said...

Ez az utca embere kérdezgetősdi lesz most már mindig az Esti S-ben? A pestiek ennyire buták, vagy csak bepánikolnak a kamera láttán? Egyáltalán, megismernek téged? :D

sys said...

Tényleg!
Ez engem is érdekelne...
Megismernek,vagy úgy vannak vele az emberek,hogy -Úgysem Te vagy...mert sokat emlegeted,hogy Kolozsváron élsz (éltél)!

Felméri Péter said...

Remélem, hogy lesznek még ilyen körkérdések az Esti Showderben, én szeretem csinálni őket :)

Van, hogy megismernek az emberek, de nem sokan mondják is ezt, van, hogy csak a szemükben látom. Amúgy szerintem ezért is van, hogy sokan nem állnak meg válaszolni, félnek, hogy valami szívatás lesz :)

Amúgy én nem mondanám, hogy a pestiek buták, szerintem mindenhol találnék ilyen embereket :P

Anonymous said...

Megyünk Június 5-ééééén New Orleansba Petiii!!!! :)
Bogi

sys said...

Ne aggódj Peti,eljön még az az idő,hogy visszasírod a nyugis ismeretlenséget!Majd amikor sikitozva futnak utánad,meg szerelmes levél mellé tangabugyit is kapsz... :)

Felméri Péter said...

Bogi: akkor június 5-én és 11-én is eljössz megnézni a New Orleansba? Vagy én értettem félre?

Sys: küldjenek csak bátran tangát, ha az én méretem :)

Anonymous said...

11-én Beliczai,Szomszédnéni lesz a Hemingwayben...:) Bogi

Anonymous said...

Csak 5-én találkozunk,húúú jó sokáá!:P Bogi

Felméri Péter said...

Ja, azt hittem akkor is a New Orleansban, mert én meg ott lépek fel 11-én :)

Anonymous said...

Megnéztem rögtön,ahogy irtál. Mondom,annyira nem lehetett félre érteni a levelemet,hiszen leirtam,hogy ki lesz 11-én!:) Gondolom az 5-ei is jó lesz,nehogy azt mondd,hogy a 11-e még jobb,mert kikapsz!!:D Bogi

Bende said...

Hello!
Én azt szeretném kérdezni, mivel olvastam a neten hogy korhatár 16 év :/ most ez mennyire komoly, tehát én 15 vagyok, de a soproni előadásodra szeretnék elmenni :D szerinted ?!
Bende

Felméri Péter said...

A 16-os korhatár a Showder Klub előadásaira vonatkozik. Amúgy ha bírod az enyhén pikáns beszólásokat, akkor gyere :)

Bende said...

ottleszek ;) már várom :D