Friday, June 18, 2010

OTP

Az érdeklődőknek itt van az OTP reklámkampány fotó, illetve link a videóra. Dobozokat tartok a kezemben, mert az jó és féllábon is kibírom, de nem, mert többször is letettem a lábam már csak a fotózás alatt is. Sajnos nem a legjobb képet választották ki az ótépés fejesek a három finalistából, de ha megszerzem a kedvencemet, akkor azt is felteszem. A kampányban a Szomszédnénivel közösen vettünk részt, érdekes, hogy három erdélyi srác nyomja az OTP-t :D

A videó pedig itt található: VIDEÓ

Illetve itt vannak a bakik: BAKIK



8 comments:

Anita said...

Háhá, bakik, köszi :)) Óbuda helyett nem értem, mit szerettél volna mondani... Ököritófürtös-Kelet?? :o Mik nem jutnak eszedbe... :D

ancsi said...

Szia Péter!

Mókás ez a kockás ing (ill. négyzetrácsos:D)

Amúgy nem tartozik szorosan a reklám témakörhöz, de olvastam egy interjúdat, amiben azt nyilatkoztad mindennapjaidról, hogy a doktoridat (is) írod.
Ha jól tudom, informatikusként végeztél. Megkérdezhetném, hogy milyen témában írtad/od a disszertácódat?

Üdv,
ancsi!

Felméri Péter said...

Anita, remélem fent lesz mind a hét reklámszöveg amit felmondtam, akkor majd érteni lehet a bakikat is :)

Ancsi: Doktorit?? Hümm... Esetleg mesteri volt, de azon már túl vagyok. Egy képelemző programot mutattam be, amin az elmúlt pár évben dolgoztam :)

Anita said...

Igen, én is remélem! A személyi kölcsönösöket már feltették egyben, úgyhogy jöhetnek a tieitek... :)

A mesteridről eddig nem hallottam, de akkor utólag is gratulálok hozzá!

ancsi said...

Szia!

Hm, akkor csak én asszociáltam rögtön a "disszertáció" szóról a doktori disszertációra:)

T.Reni said...

Péter, ami glutént tartalmaz, azt lisztérzékenyek nem fogyaszthatják ;)

Anita said...

Végre feltették YT-ra az összes OTP-s szöveget. Így mindet végignézve, tényleg nem olyan viccesek, mint a saját poénjaid, de azért akad 1-2 jó :) Ja, és a héten láttam már szórólapot is... nem sietik el a dolgokat :) /vagy csak én voltam eddig figyelmetlen/

aha said...

a "mozdulnank" reklam zsenialis. gratula. :)