Monday, November 10, 2008

Esti Showder Fábry Sándorral és velem

Pénteken kerestek meg telefonon, hogy menjek el egy rövid beszélgetésre az Esti Showderbe Fárby Sándorral. Ez valamennyire egy promo is a Showder Klubnak, ami nemrég indult újra egy 8 részes szezon erejéig. Szóval egy gyors beszélgetés következett az egyik szerkesztővel, aki később megírta a forgatókönyvet, és tálalta Fábrynak. Ma én is megkaptam ezt, mert kíváncsi voltam, hogy miről is fogunk beszélni. Hát remélem, hogy nem ez lesz a menet, főleg hogy ismert Fábry-ról, hogy elég szabadon és kötetlenül társalog és könnyen eltér a forgatókönyvtől.

Nagyon kíváncsi vagyok erre az egészre, milyen lehet Magyarország legnagyobb show műsorának kulisszái mögé nézni, hogyan épül fel egy adás, kik fordulnak meg arrafelé. Fábry személye nem lesz újdonság számomra, mivel vele már találkoztam párszor, legutoljára szerdán léptünk fel együtt egy budapesti étteremben.

Holnap reggel utazok Budapestre, addig kivasalom a ruháimat, kipucolom a cipőmet és megmosom a fogamat. Nagyon izgatott vagyok az egésszel kapcsolatban de akárhogy is sül el a végén, nagyon örülök, hogy sikerült ide eljutni. Amint lesz időm beszámolok a részletekről.

5 comments:

Kaméleon said...

Sok szerencsét barátom!!! Van RTL Klubbom ;)

Anonymous said...

remelem felteszed, me nincs rtl kulbom...:D

andi said...

vav! zsiiiir! :P
oszt szolj mikor lathatunk!
(eszt jol meg szatmariasoztam :)) )

Unknown said...

varlak...
van kiskutyad?

Felméri Péter said...

Szia B, már itt vagyok. Minek a kiskutya?