Saturday, November 15, 2008

Csütörtök: Esti Showder Fábry Sándorral és velem

Megvolt a felvétel, nagyon jól szórakoztam, és meg lehet tekinteni az eredményt Csütörtökön, november 20.án az RTL Klubbon, este 21:20, illetve román idő szerint 22:20. Sajnos nem volt időm írni a felvételről, mint azt megígértem, mert sokat voltam úton és lázasan készülök a hétfői Showder Klub felvételre, ami november 24.-én kerül adásba. Szóval amint lehet pótolom a hiányt illetve ha fent lesz, akkor be is linkelem a műsort ide.

3 comments:

Anonymous said...

Ha jól láttam a Showder bemutatójában benne is vagy :) Csak egy pillanatra láttam, de mintha a többiekkel együtt grimaszolnál :)

Pont ez akartam kérdezni, hogy lesz-e Showder Klubban, de akkor ez már kipipálva. Készülj, jó legyél! Bár gondolom neked ez már rutinműtét lesz :)

Felméri Péter said...

Igen, én voltam az egyik :P

Ami a Showder Klubbot illeti, igen izgulok kicsit, sajna ez még nem rutin nekem, de remélem jobban megy majd mint a multkor :)

abluxirum said...

Ó helló

Tök okés volt! De Fábry feje irritáló, mindenkivel szemben... Vmi arcizomproblémája lehet?...
Én nem küldök nyálas puszit, de így tovább!
;)
szia
Á

őő, ide akartam