Wednesday, October 01, 2008

Egy délelőtt a templomban

Délelőtt voltam a templomban, de éppen nem volt előadás. Gondoltam megpihenek röviden. És hát meg is pihentem. Ahogy ott ültem, észrevettem, egy A4-es papírt az elülső pad hátán levő bibliatartóban. Kézbe vettem, hogy haddlám, mit ír rajta. És hát kicsit meglepett, hogy egy román ima volt rajta. De nem csak ennyit nyomtattak rá, hanem ott volt még a használati utasítás is az imához. Itt azt írta, hogy ezt az imát naponta ötször el kell mondani, reggelente, 10 napig. Utána jótékonykodni kell az egyház felé majd másnap a szegény kéregetők felé, konkréten 1 liter olajjal, 1 kiló liszttel, 1 kiló gyümölccsel (vagy talán ezeket összetéve egy három kilós gyümölcsös süteménnyel), illetve egyéb dolgokkal, amit még a lelkiismereted kíván. Ha ez mind megvolt, akkor helyben részesülsz Szűz Mária csodájában (hogy ez konkréten mi lesz, nem árulta el a szöveg, biztos valami meglepetés).

5 comments:

Anonymous said...

szerintem a szöveg írója arra utal hogy szűzen lesz gyermeked.

Anonymous said...

Hát... végülis elég olcsón juthatsz egy darab csodához.

Felméri Péter said...

Hát jó, de mi van hogyha az egész nem igaz, hanem csak át akarnak verni, a végén pedig a markukba nevetnek? Én azt hiszem nem vállalom a kockázatot.

Anonymous said...

és mi van ha igaz? Nem éri meg a kísérlet? Én inkább azon aggódnék, hogy vajon milyen csodában fog részesíteni utána ez a Szűz Mária :)

Felméri Péter said...

Nekem már az is csoda lenne, ha még mindig szűz lenne... :P